Vakkaripano raskaana. Aikoo pitää lapsen vaikka söi pillereitä.
Voi vittu sanon minä. Ja alunperin sovittiin, ettei lapsia jos vahinko tapahtuu.
Kommentit (97)
Ei se kuule ole helppoa päättää elämää sisällään. Miehet kuvittelee pikkujutuksi. Ei ole.
Elämän kauneus on siinä että se löytää tien jatkua. Joskus noinkin että saa eläimellisen vietin aikaan kahden ihmisen välillä ja sitten tapahtuu ;)
Miksi et itse mennyt katkaisemaan putkiasi? Oma vika pikkusika! Kondomikin on keksitty.
Tiedän tällaisen tapauksen, jossa oli vakipanosuhde, ei tosiaan mikään seurustelu, ei edes ihastus. Pillerit petti ihan aidosti vahingossa, ja nainen piti lapsen. Mies ei olisi halunnut.
Et sitten huolehtinut itse ehkäisystä? Mitä mielessäsi liikkui kun tuollaiseen naiseen haksahdit? Kertoo valitettavasti myös itsestäsi jotain, varmaan noloa.Silloin tällöin kuulee miehiltä, siitä häpeästä minkä lapsensa äidin ajatteleminen aiheuttaa."Kerro minulle kenen kanssa seurustelet, niin kerron sinulle millainen sinä olet."
Jokainen mies nyt varmaan haluaa kunnon naisen lapsensa äidiksi.
Toivottavasti nainen ei vaadi sinua tilille, jollet kerran halua isäksi.Elatusmaksut saa yhteiskunnalta.Vastenmielinen vanhemmuus tuskin inspiroi.Ehdota että tapaat lasta silloin kun itsellesi sopii... tai sitten et, etkä osallistu elatukseen.
Ei se että nainen syö pillereitä, tarkoita sitä että raskaaksi tultuaan tekisi abortin. Harvasta naisesta on siihen, oikeasti. Se on kamala prosessi joka ei todellakaan pääty siihen itse raskauden keskeyttämiseen.
Tottakai sinä voit sanoa, että et ole halukas olemaan asiassa mukana, mutta se ei poista elatusvelvollisuuttasi etkö voi ketään määrätä/pakottaa aborttiin. Se on jokaisen naisen oma valinta, koska hän itse kantaa vastuun lopputuloksesta, oli se mikä tahansa.
Toisekseen, se on ihan turha mollata naista, sinä olet itse päättänyt olla ilman kumia, joten se on turha valittaa vaikka yllätys onkin.
Naisen vika. Tais olla liikaa ikää plalkarissa, tuli kiire ja jätti salaa pilsut pois. Lopeta kaikki yhteys tuollaiseen kieroon akkaan.
Oma mokas. Mikset käyttänyt kumia? Elatusmaksut ja toivottavasti nyt jotakin yhteyttä vauvaan. Sen vikahan tämä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Naisen vika. Tais olla liikaa ikää plalkarissa, tuli kiire ja jätti salaa pilsut pois. Lopeta kaikki yhteys tuollaiseen kieroon akkaan.
Kukaan nainen ei tule pyhästä hengestä raskaaksi! Kyllä se vaatii aina jonkun munapään joka ei halua kumia " koska se ei tunnu niin hyvältä", ja sitten itketään ja haukutaan nainen! Voi perkle oikeasti, kantakaa vastuu omasta elämästänne ja valinnoistanne, niin miehet kun naisetkin, ja etsikää joskus syylistä ihan vaan peilistä.
Kuka nainen haluaa lapsen jonkun puolitutun kanssa? Minimi elarit? Ihan vinkkinä, niillä ei kukaan elätä lasta.
Naisen kirjoittama miesvihaprovo.
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu sanon minä. Ja alunperin sovittiin, ettei lapsia jos vahinko tapahtuu.
Nyt on aika hyvästellä ja unohtaa.
Problem solved.
Suomessa syntyy liian vähän lapsia. Tee osuutesi nyt vaan.
miksi ap olisi käyttänyt kondomia jos nainen sanoi että syö säännöllisesti pillereitä mitä ei ilmiselvästi tehnyt😑 taas yksi isätön lapsi maailmalla:(
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule ole helppoa päättää elämää sisällään. Miehet kuvittelee pikkujutuksi. Ei ole.
Mutta kun nainen ei halua lasta niin se päätös tulee kuin apteekin hyllyltä. Naiset varmaan kuvittelee sen pikkujutuksi miehelle. Ei ole.
Miehet, käyttäkää sitä kortsua ihan itsenne takia. Ei ole kivaa joutua tuollaiseen tilanteeseen.
On ihan yhdentekevää mitä vahinkotilanteesta on yhdessä etukäteen sovittu, tuossa tilanteessa moni nainen ei vain henkisesti kykene lopettamaan sisällään kasvavaa ihmiselämää.
Abortti ei myöskään ole terveydellisesti mikään pieni toimenpide, siihen liittyy pysyvien vaurioiden riski.
Käyttäkää sitä kumia, se on teidän ainut suojanne sen varalta että tällaista tapahtuu.
Kalliiksi tulee kun nuukailee kondomeissa!
Abortoi sitten itsesi jos se kerran on niin helppoa!