Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monica, 37, pettyi

Vierailija
17.01.2017 |

Jethro Rostedt lupasi tv-ohjelmassa Monicalle, 37, työpaikan: odottanut jo vuoden, eikä töitä ole kuulunut
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005048113.html

Oh god! Siis todellako tuo kuvitteli yhden telkkariohjelman puheiden perusteella pääsevänsä töihin??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mäkin kuvitellut. 

En niinkään telkkariohjelman perusteella vaan sen takia, että joku työnantaja asemassa oleva henkilö niin sanoo. Mihin sitten työnhakija/ työtön voi enää uskoa jos ei selväsanaisesti sanottuun työpaikkatarjoukseen kun tiedetään, että ko. henkilöllä todella on yritys olemassa.

Ei mun mielestä tuollaisia heitellä pelkkänä läppänä.

Vierailija
2/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mäkin kuvitellut. 

En niinkään telkkariohjelman perusteella vaan sen takia, että joku työnantaja asemassa oleva henkilö niin sanoo. Mihin sitten työnhakija/ työtön voi enää uskoa jos ei selväsanaisesti sanottuun työpaikkatarjoukseen kun tiedetään, että ko. henkilöllä todella on yritys olemassa.

Siis tuohan oli viihdeohjelma, ei mikään rekrytapahtuma.

Jos tuolla joku johtaja heittää että "hei, tuuppa meille töihin!" niin en ekana olis juhlimassa uutta työpaikkaa, varsinkaan kun kokemus "tarjotulta" alalta oli puhdas nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mäkin kuvitellut. 

Jos tuolla joku johtaja heittää että "hei, tuuppa meille töihin!" niin en ekana olis juhlimassa uutta työpaikkaa, varsinkaan kun kokemus "tarjotulta" alalta oli puhdas nolla.

Olen saanut työpaikkatarjouksia muuallakin kuin rekrytapahtumissa, joten en osaisi epäillä, että kyse on vitsistä.

Vierailija
4/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolous. Tottakai tuo oli lupaus työstä. Mutta tilanteet voivat muuttua. Jos ei saanut sähköposteihin kunnon vastausta, niin olisi tajunnut, että ei nyt töitä ollutkaan. Olisihan J voinut palkata hänet ja hetken päästä pitää yt:t ja irtisanoa. Sekö olisi ollut parempi. Olisi vain hyväksynyt asian, eikä lehtien sivuille tullut valittamaan. Muutenkin ihmetyttää nämä lehdissä avautujat. Kun ei se kaikki julkisuus ole hyvästä.

Vierailija
5/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mäkin kuvitellut. 

Olen saanut työpaikkatarjouksia muuallakin kuin rekrytapahtumissa, joten en osaisi epäillä, että kyse on vitsistä.

Minäkin, silti on eri asia saako sen tarjouksen viihdeohjelman kuvauksissa vai esimerkiksi puhelinsoitolla kotiin.

Vierailija
6/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt ole mikään perustelu että oli telkkariohjelma kyseessä. Jos julkisesti menee jotain lupaamaan, niin onhan se paljon isompi juttu kun vain kahdenkesken jutella asioita. Olisi nyt vain suoraan myöntänyt virheen ja pahoitellut, eikä korostanut nilkkiä luonnetta vierittämällä osasyyllisyyttä toiselle.

Vierailija
7/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ajassa olisi opiskellut jo vaadittavan kouluksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä