Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko/asuisitko miehen kanssa, joka ei koskaan auta taloudellisesti?

Vierailija
17.01.2017 |

Kysymys tulikin jo otsikossa. Eli olen seurustellut vuosia mieheni kanssa ja nyt hän haluaisi muuttaa yhteen. Mieheni tienaa moninkertaisesti sen mitä minä, mutta siitä huolimatta hän ei koskaan osta minulle edes huulipunaa tms. Ku n käymme ostoksilla hän ostelee itselleen kassitolkulla ja ihmettelee sitten enkö minä löydä mitään. Kun totean ettei ole varaa, hän vain katsoo vieressä ja jatkamme matkaa. En oleta hänen ostelevan minulle mitään isompia juttuja, mutta kyllä minua kieltämättä painaa, että edes huulipunaa tai hajuvettä hän ei osta minulle. Nyt olen alkanut miettimään jo eroakin. Minkä ihmeen vuoksi muuttaisin hänen kanssaan yhteen, kun en saisi kuin lisää siivottavaa ja kaksi eri elintasoa saman katon alla elävää tyyppiä.

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen varakas nainen niin en odota tuollaisia miehiltä. Minusta on aivan naurettava ajatuskin, että joku kantaisi huolta minun finansseistani, jos ei ole yhteisistä asioista kysymys (huulipuna, mun lapset).

Vierailija
182/194 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse jostain ketään hyödyttömästä tuotteesta, joka pitäsi ostaa silkasta ostamisen ilosta en todellakaan kiukuttelisi kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit. Henkilökohtaiset tarpeet ostetaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli mieleeni, että voisiko olla ettei ap:n mies vain hoksannut tarjota ostavansa ap:lle tätä huulipunaa? Jos mies ei ole tietoinen ap:n tiukasta rahatilanteesta? Jos mies ei kuullut kun tai saanut selvää mitä ap sanoi huulipuna-hyllyn luona. Itse olen sellainen että värkkään pitkiä aikoja meikkiosastolla ja tupisen että ääh,en ostakaan mitään.. sitten mies kysyy myöhemmin mikset ostanutkaan sitä meikkituotetta,vastasin että en mä tarvikaan kun noita on kotona ni paljon. Ei miehet ymmärrö naisten meikeistä mitään.. ja semmoinen myös tuli mieleeni jos mies ei kehdannut ostaa ap:lle huulipunaa, ettei ap:lla tulisi kiusallinen olo. Mies ei välttämättä yksinkertaisesti tajua eikä hällä ole hajuakaan siitä mitä ap nyt oikein miettii. Hän saattoi ajatella ett aplla on varaa muttei löytänyt/halunnut ostaa itselleen. Tieten mies saattaa olla pihikin. Itse vieroksun miehiä jotka ylipäätään shoppailee kuin akat.

Vierailija
184/194 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, miten muuten syntymäpäivät, joulut jne? Ihan uteliaisuudesta kysyn mitä olet saanut lahjaksi mieheltä? Jos mies on vain hölmö,ei itse tajua asiaa. Huulipunat on kuiten henkilökohtaisia tavaroita, ei varmaan mies vaan hoksannut että hän voisi sulle sen tarjota ostamaan. Kauanko olette olleet yhdessä? Tarjoaako koskaan kun menette ulos syömään ? Entä eka treffeillä?

Vierailija
185/194 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella ainakin...

Vierailija
186/194 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
187/194 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Jos ollaan parisuhteessa ja varsinkin jos asutaan yhdessä, niin molempien rahoja käytetään. Mulla ei oo mitään ongelmaa jos poikaystävä käy mun lompakolla joten mua vituttais suuresti joku omia rahojaan vahtiva saituri.

Vierailija
188/194 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin persaukinen työtön nainen joka seurustelee ihan varakkaan miehen kanssa ja ei siltikään tulisi mieleenkään vinkua tuollaista, apua mua nolostuttaisi töksäyttää jotain tuollaista että ei ole varaa. 😂 Tuntisin olevani kuin joku pieni lapsi kärttämässä, että isukki ostaisi.

Vierailija
189/194 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenku ap eroaa niin kannattaa hankkia lapsi sen miehen kanssa, niin voi sitten kolmannelle varakkaalle miehelle mennä kitisemään että miksei elätä.

Vierailija
190/194 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainakin vanhempien suomalaisten mielestä pitäisi. Oma äitini oli yh ja maksoi yksin lähes kaikki, isä maksoi minimielatusmaksut. Sitä ennen varakkaampi isäni oli vaatinut aina kaiken 50/50 ja laski joka sentin

Kun itse aloin seurustella 5000€ tienaavan miehen kanssa ja tulin kipeäksi enkä päässyt julkiselle (sain työttömyystukea muutaman satasen) niin sydämmellinen puoliso halusi tietysti maksaa minulle käynnin yksityiselle. Mutta hänen isänsä vastusti sitä kovasti, kuulemma olis pitänyt antaa mun vaan kärsiä kivuissa tai pyytää omalta persaukiselta mutsilta rahaa. Ei ihme ett pettämistä ja avioeroja on niin paljon jos ihmisillä on tuollaisia käsityksiä 'rakkaudesta

Vierailija
191/194 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ota asia suoraan puheeksi. Jos muutatte yhteen, niin miten miehen mielestä kulut jaetaan. Entä jos tulee lapsia ja sinä jäät äitiyslomalle. Nämä asiat pitää olla selvillä ennen yhteen muuttoa. ps. Useimmat miehet ovat huonoja lahjojen ostajia.

Vierailija
192/194 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mielestäni hyvin tienaavan miehen vastuulla on pitää nainen tyytyväisenä antamalla rahaa naisen ulkoisen hyvinvoinnin ylläpitämiseen. Itse olen pitkäaikaistyötön, joten katselen vain "kodikkaan" eli halvan ylläpidon näköisiä naisia.

No hehe hee. Kyllä mä ainakin ostan miehelleni asioita, koska tienaan enemmän.

Vierailija
193/194 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa samaistua ongelmaasi, koska minä olen aina saanut lapsuudenkodissani niin paljon, etten koe kenenkään olevan velkaa minulle mitään. En odota siis saavanikaan toiselta mitään. Oma varallisuus noin 800 000 euroa.

Ja jos nyt mietin niin enpä minäkään miehelleni osta koskaan mitään pikkutarvikkeita. Miksi ostaisin? Maksan jo kaikki laskut ja asunnon. Minusta tuntuisi jotenkin ihan hölmöltä ostella toiselle tuommoisia, aivan kuin yrittäisin ostaa hänet.

Ai, no minä ainakin tykkään ostaa jotain pientä tai isompaakin toiselle. Se on mielestäni huomioimista. Vastavuoroisesti kumpikin, niin homma toimii. Inhoan, jos ruvetaan miettimään että kumpi osti viimeksi ruoat tai mitä vain muuta, sekä jos ruvetaan kauppakuitteja pläräämään, ettei vaan ole ostanut jotain enemmän

Vierailija
194/194 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan muuta sen kanssa yhteen. Se olisi iso virhe. Jos mies ei vie naistaan edes ravintolaan joskus niin mies on surkimus eikä sun kannata tuhlata siihen elämääsi. Minun mies ei ole varakas ja on työtön  mutta on ostanut minulle pääsylippuja keikoille ja tapahtumiin. Arkisia juttuja kuten ruokaa on ostanut mutta maksanut myös risteilylle hytin vaikka sanoin että voin itse maksaa niin mies siihen sanoi että maksa vaikka ruuat risteilyllä joten olen maksanut.