Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rosa Meriläinen muutti vanhempiensa luokse

Vierailija
17.01.2017 |

Harmi kun omassa elämässä ei ole koskaan voinut muuttaa takaisin kotiin. Helppo se on ihmisten erota jos aina saavat lapsuudenkotiinsa takaisin muuttaa.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kämpän järjestyminen pikaisesti ei aina ole helppoa. Meriläiselle ei varmaan kelpaa mikä tahansa tamperelainen kaupungin vuokra-asunto. Toisaalta, jos oma tyttäreni eroaisi ja tarvitsisi asuntoa vaikka tilapäisesti, niin kyllä huolehtisin. Ja antaisin tytön muuttaa kotiin. Aina.  Olen hautaan asti kanaemo.

Vierailija
2/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan vanhemmat ovat eronneet, joten muutti varmaan toisen vanhempansa luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan surullista, että taas löytyi nainen, joka kaikesta tasa-arvopuheesta huolimatta unohti, että myös taloudellinen tasa-arvo olisi tärkeä juttu. Kun tienaa oman elantonsa ja maksaa omat kulunsa niin erossa ei ole niin rahaton, että täytyy lähteä lapsuudenkotiin. Mikä toisaalta on hirveän suloinen vaihtoehto, jos ei ole oppinut tulemaan toimeen omillaan.

Lisää tällaista Suomeen eli erossa ei hankita omaa asuntoa vaan palataan vanhempie luokse, vaikka ikää on ensimmäinen viidettäkymmenettä.

Vierailija
4/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on. Ja helpompaa on muutenkin ihmisillä, jotka ovat saaneet kasvaa kodissa, johon on tervetullut ja jossa on tuntenut itsensä pidetyksi. Mutta tuo nyt ei liene sinulta pois, että joillain on hyvät välit vanhempiinsa. 

Vierailija
5/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muutan pian äitini luokse, sillä en ole ehtinyt saada uutta kotia, kun tästä pitää pois jo lähteä.

Vierailija
6/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin eron jälkeen 2,5 kk lapsuuskodissa, kun odotin uuden asuntoni vapautumista ja remontin valmistumista. Ei sen säälittävämmästä tilanteesta ollut kyse. 

Vierailija
7/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta surullisinta on ettei hän olisi ollut koskaan kypsä lähtemään sieltä... aina kun suunsa avaa niin ihmetyttää sana tietokirjailija

Vierailija
8/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti toi iltalehden juttu missä luki että rosa muutti noin 60 v eläkeläisten luo. Ei tainnut toimittaja tietää että rosan äiti on salkkari helena kuula. Kun ei sitä jutussa maininnu...

Vierailija
9/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lapsilleni sanonut että tuli elämässä vastaan mitä tahansa niin kotiin saa aina tulla. Täällä on ovi auki.

Vierailija
10/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa että suhde kaatui musiikillisiin erimielisyyksiin? Oliko se heidän huumoriaan? Tarkoittaako se symbolisesti sitä että eivät soittaneet synkkaan eli eläneet samaan tahtiin?

Vierailija
11/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Rosa niin väärin, että näin pääsi käymään...Älä muuten plagioi

Vierailija
12/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lapsilleni sanonut että tuli elämässä vastaan mitä tahansa niin kotiin saa aina tulla. Täällä on ovi auki.

Niin suurimmalla osalla on näin mutta ei kaikilla.

Vierailija
13/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko missään jutussa että minne se Frans meni asumaan? Eihän se kai vielä omillaan asu.

Vierailija
14/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen pitkään noiden liitto kestikin. Tuohan odotti jo alkaessaan loppua.

Vierailija
15/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun omassa elämässä ei ole koskaan voinut muuttaa takaisin kotiin. Helppo se on ihmisten erota jos aina saavat lapsuudenkotiinsa takaisin muuttaa.

Niin ajattele. Toiset osaavat pitää hyvät välit läheisiinsä ja saada/antaa apua kun sitä tarvitaan. Nim. itse kaverin sohvalla kaksi kuukautta punkannut ja kavereita omalla sohvallani majoittanut

Vierailija
16/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun kirjoittaa kolumnissaan menneensä (lupaa kysymättä) vielä 4-kymppisenä syömään vain vanhempiensa jääkaapilta...

Vierailija
17/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ajattele. Toiset osaavat pitää hyvät välit läheisiinsä ja saada/antaa apua kun sitä tarvitaan. Nim. itse kaverin sohvalla kaksi kuukautta punkannut ja kavereita omalla sohvallani majoittanut

Ai osaavat? Mitä säkään elämästä ymmärrät, lapsellinen taidat olla.

Vierailija
18/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiko missään jutussa että minne se Frans meni asumaan? Eihän se kai vielä omillaan asu.

Taisi jäädä sinne simon asuntoon asumaan

Vierailija
19/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol,

Vahvistaa näkemystäni että koviten huutavat ovat pahimpia luusereita.

Vierailija
20/89 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saisin aina muuttaa mutsini luo jos tulis tiukka paikka. En vaan mistään hinnasta enää aikuisena nelikymppisenä niin tekisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi