Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri haukkui minua - mieheni oli vain hiljaa

Vierailija
16.01.2017 |

Mieheni kaveri alkoi nimittelemään minua ilman mitään syytä. Mieheni oli ihan tuppisuuna vain. Näin on käynyt muutaman kerran. Kyllä, osaan puolustaa itsekin itseäni - siitä ei ole kysymys. Mietityttää vain, että mahtaakohan hän edes rakastaa minua kun ei kerran sano yhtään mitään vastaan miehelle?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja he eivät ole mitään hyviä ystäviä vaan ihan vain kavereita. Kenelläkään kokemuksia vastaavasta?

ap

Vierailija
2/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi ei ole kovin sanavalmis, eikä löytänyt mitään hyvää kommenttia? Minä olen todella hidas näissä tilanteissa ja siksi minua ajatellaan varmaan jotenkin nössöksi. En vain keksi koskaan mitään "vastaiskua".

Vierailija
4/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka mies ja moukka miehen kaveri. 😟 Ei kuitenkaan välttämättä kerro siitä ettei mies rakastaisi, voi vaan olla saamaton ja ei-sanavalmis hämmentävissä tilanteissa. Puhu miehesi kanssa asiasta?

Vierailija
5/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista kyllä. Mun mieheni todennäköisesti kyllä pistäisi haukkujan ruotuun.

Vierailija
6/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa outoa ettei miehesi puolustanut sinua ja katsoi vierestä kun sinua haukutaan. Minä ottaisin asian puheeksi miehen kanssa ja kysyisin miksi hän antoi kaverinsa kohdella sinua noin.

Vierailija
7/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehesi ei ole kovin sanavalmis, eikä löytänyt mitään hyvää kommenttia? Minä olen todella hidas näissä tilanteissa ja siksi minua ajatellaan varmaan jotenkin nössöksi. En vain keksi koskaan mitään "vastaiskua".

Ap vastaa:

Olen kysynyt mieheltä, miksi hän ei ole näinä haukkumiskertoina (noin kolme kertaa) sanonut yhtään mitään. Todella törkeää haukkumista miehen kaverilta siis ollut. Mies vastasi juurikin, ettei ole kovin sanavalmis. Hän myös sanoi, että hänen ensimmäinen reaktionsa hänen mielessään olisi "vetää miestä turpaan" ja siksi hän yrittää hillitä itsen ja olla täysin hiljaa....

Vierailija
8/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro, miten se kaveri sinua mahtoi nimitellä. Jospa käsitit itse vain väärin/luit rivien välistä jotain olematonta? Tai sitten miehesi ei edes tajunnut kaverisi ilkeilevän. Yksi mahdollisuus on myös se, että oma miehesi on puhunut sinusta kyseisillä nimikkeillä kaverilleen, joka käytti niitä sinusta nyt. 

Vierailija
9/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vätys mies sinulla. Kumppaneiden pitäisi olla toistensa tukena, eikä antaa ulkopuolisten kohdistaa loukkauksia. Potkaise tuollainen nahjus pihalle. Painukoot vaikka sinne kaverinsa luokse.

Vierailija
10/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kerro, miten se kaveri sinua mahtoi nimitellä. Jospa käsitit itse vain väärin/luit rivien välistä jotain olematonta? Tai sitten miehesi ei edes tajunnut kaverisi ilkeilevän. Yksi mahdollisuus on myös se, että oma miehesi on puhunut sinusta kyseisillä nimikkeillä kaverilleen, joka käytti niitä sinusta nyt. 

Loogisesti ajateltu, mutta loukkaukset olivat siis suoria perinteisiä haukkumasanoja. Eli mitään epäselvää ei jäänyt. Mieheni ja hänen kaverinsa kuuluvat samaan kaveriporukkaan, johon minäkin kuulun - näemme siis vain kaveriporukan kesken. Mies ei siis keskustele mieheni kanssa kahdestaan tai ilman että olisin paikalla, joten en usko että hän olisi haukkunut minua.

ap

Vierailija
11/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minulla on prinsessasyndrooma, mutta tuntuu kurjalta, kun mies ei puolustanut minua. Vaikka ymmärrän kyllä etteivät kaikki ole sanavalmiita. Ap

Vierailija
12/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista kyllä. Mun mieheni todennäköisesti kyllä pistäisi haukkujan ruotuun.

Mies on sanonut tosiaan ensimmäisen reaktion aivoissaan olevan fyysinen eli hänen tekisi mieli huitaista haukkuvaa miestä kunnolla. Noh, sitä hän ei onneksi tee. Verbaalisesti ei ole yhtään lahjakas vaan tyypillinen hiljainen suomalainen mies.

Jotenkin silti tunnen olevani haavoittuvaisempi mieheni kanssa, koska jos toinen mies loukkaa minua ja oma mieheni on hiljaa, tuntuu se pahemmalta kuin jos kohtaisin haukut yksinäni...

ap

Vierailija
13/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että mieheni antaa kavereidensa puhua minusta todella epäkunnioittavasti. Sanoo että on ihan raivoissaan kun kuulee mitä kaverinsa puhuu, mutta ei kuitenkaan sano mitään, vaikka todellakin osaisi sen homman.

Kaverinsa mm. puhuvat kuinka haluaisivat ottaa minut milloin missäkin, esim. vessassa, keittiöntasoa vasten, puhuvat kuinka haluavat kuvia ja videoita minusta, kuinka ovat nähneet unia minusta ja lista jatkuu. Mies sanoo että hän ei tykkää yhtään kun minusta puhutaan noin, mutta samalla sanoo että no ne nyt on sellaisia. Tiedän kyllä minkälaisia he ovat, ollaan tunnettu kaikki lukiosta saakka. Se eion muuta sitä asiaa että oloni on hirveä kun mieheni ei puolusta "kunniaani".

Vierailija
14/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen, rohkea, voimakas suominainen vuonna 2017 feminismin empasimoimana tarvitsee vielä miestä johonkin? Ja jospa se miehen kaveri olikin ihan oikeassa?

Vierailija
15/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin... Miksi ihmeessä menet noihin tilanteisiin? Etkö kerralla tajua ettei sinua siellä tarvita? Turha se on itkeä jälkeenpäin. Ja sitä paitsi luulen, että miehet puhuvat ihan aiheesta, eivätkä haukkuen, mutta sitä se sinun poikaystäväsi ei uskalla myöntää.

Vierailija
16/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juntti se äijä on joka sua haukkuu? Ja millä sanoilla haukku?

Vierailija
17/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin... Miksi ihmeessä menet noihin tilanteisiin? Etkö kerralla tajua ettei sinua siellä tarvita? Turha se on itkeä jälkeenpäin. Ja sitä paitsi luulen, että miehet puhuvat ihan aiheesta, eivätkä haukkuen, mutta sitä se sinun poikaystäväsi ei uskalla myöntää.

:D penaalin terävin kynä löydetty!

En ole mennyt mihinkään "tilanteisiin". Ison kaveriporukan illanvietto, ja yhtäkkiä mies vain tulee ja alkaa haukkua perinteisillä nimityksillä kuten esimerkiksi läski (olen 53kg).... Tuskin olen tehnyt mitään väärin :)

ap

Vierailija
18/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa nyt ap mitä saat kuulla. Onko puheissa oikeasti perää vai ovatko ne ihan tuulesta temmattuja? Miten itse puolustaudut ja siinä käyttäydyt? Miksi menet ottamaan turpaasi toistamiseen? Kuinka vanha olet? Onko 16 vuotta liikaa?

Vierailija
19/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on tätä seksismiä, kun miehiltä odotetaan perinteistä vahvaa miehen roolia, vaikka toisaalta se on väärin että ihmisiä laitetaan lokeroihin. Joko ollaan rehellisesti tasa-arvon kannalla ja annetaan miesten olla hiljaisia hissukoita jos sellaisia ovat, tai sitten kannatetaan seksismiä tasavertaisesti kaikille. Kumpi?

Vierailija
20/52 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen olet kyllä väärin tehnyt, että vietät iltaa noin uskomattoman juntissa porukassa. Liekö miehesikään ihan normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän