Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkoholin käytön kokonaan lopettaminen?

kupittaa
16.01.2017 |

Onko täällä muita jotka harkitsevat tai ovat jo lopettaneet alkoholin käytön kokonaan?
Olen nyt tipattomalla ja välillä on mennyt alkon juominen ihan överiksi, siis viime vuonna, hirveät krapulat jne.
Toisaalta tunnen itseni todella tylsäksi jos lopetan kokonaan, enkä tiedä edes pystyisinkö.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/taysraittiuden-vaihtoehtona-voi-…

Tuolla lääkkeellä on saatu hyviä tuloksia. Toivon, että piankin sitä voisi saada ilman reseptiä ja marketeista niin kuin nikotiinikorvaustuotteita.

Epäilemättä tuokin sallitaan ennemmin kuin alkoholille miedompi vaihtoehto päihteenä.

Vaikka molemmat minun puolestani. Tuon lääkkeen saaminen on niin ison kiven takan, ettei sitä ihan pienestä hupokesta viitsi lähteä hakemaan. Joissain kunnissa ei määrätä lainkaan. Joka paikassa kuitenkin pitää olla vakava ongelma, jolloin aloittelevat suurkuluttajat jäävät lääkehoitoa vaille. Kuka haluaa papereihinsa alkoholistileiman ja lähtee katkaisuun tms. jos ongelma on vasta ihan alussa? Jos lääkettä saisi reseptittä, niin sitä voisi helposti kokeilla helposti, häpäisemättä itseään esim. työpaikkaterveydenhuollossa tai saamatta leimaa oma.kantajärjestelmään.

Totta puhut.

Vierailija
42/42 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kupittaa kirjoitti:

Kiitos tsempeistä ☺ Alkaa todellakin näitä lukiessa tuntua siltä että juominen voisi olla minun osalta ohi. Olispa vaan vielä sellasia kavereita, jotka samoilla linjoilla. Kun nykyään se hengailu lipsahtaa aina niin helposti siihen ryyppäämiseen.

Joo, tiedän, pitäisi hankkia uusia kavereita mut mulle se on todella vaikeaa.

-Ap

Hei ap, oletko sattumalta kuulolla? Miten sulla menee? Lopetitko juomisen? Miten onnistui? Olisi kiva kuulla tarinasi jatko.

Ja muidenkin lopettaneiden kokemuksia ja kuulumisia olis kiva kuulla. Itselläni meni korkki kiinni helmikuun alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä