Onko moni jo nähnyt Conanin Suomi-jakson?
Mä en ole vielä ehtinyt katsoa sitä..................
Kommentit (29)
Vierailija:
Ainoan kehumisen teki suomalaiset lehdet.
kiinnitit huomiosi _väreihin_. no, sellaisia ne jotkut ovat: eivät näe metsää puilta..
Eikö täällä ole mielipiteenvapaus?
Vierailija:
kiinnitit huomiosi _väreihin_. no, sellaisia ne jotkut ovat: eivät näe metsää puilta..
minähän en missään vaiheessa sanonut, etten olisi tykännyt Conanista ja ohjelmasta muuten kuin värien osalta.
17
Kerrassaan mukavasti oli conan reissunsa pistänyt pakettiin! Nauraa sai kippurassa koko ajan..
Ja joo.. Amerikassa tätä oli vissiin katsonu 20 miljoonaa ihmistä.. Ei tää ketään kiinnosta????? Anteeks vaan mutta jokanen joka tätä asiaa uskaltaa vähätellä tai muuten haukkua sais tuomita maanpetoksesta tai jostain.. HEMMETTI SOIKOON!!! Suomi tuli tunnetuksi yhdellä tunnin mittaisella jaksolla 20 miljoonalle!!! Ja miettikää kuinka moni voi sitten kertoa kaverilleen jne.. Aivan sama minkälainen kuva Suomesta.. Johan Conan nyt pilailee itsestäänkin!!!! Miksi ihmeessä suomalaisten pitää olla huumorintajuttomia idiootteja.. Kokeilkaa itte saada tunnin mittainen tiedotuspaketti teidän helvetin hienosta ja värikkäästä Suomesta televisioon ees helvetti Suomessa.......
Vierailija:
Miksi ihmeessä suomalaisten pitää olla huumorintajuttomia idiootteja.. Kokeilkaa itte saada tunnin mittainen tiedotuspaketti teidän helvetin hienosta ja värikkäästä Suomesta televisioon ees helvetti Suomessa.......
Ole hyvä ja osoita minulle, missä olen väittänyt SUOMEA värittömäksi! Minä en todellakaan ole vähätellyt SUOMEA tai Conanin antamaa Suomi-kuvaa, vaan ohjelman värimaailmaa!!! Toki tajuan että kyseessä on voinut olla tietoinen valinta, mikä minusta on ihan hauska juttu ja osa höppänää vitsiä. Tarkoitin viestilläni vain sitä, että en tykkää katsoa telkkarista harmaata mössöä, olipa kyseessä mikä tahansa ohjelma. Joku kirjoitti tuossa Lehmän vuodesta ja on aivan oikeassa: senkin värimaailma oli harmaa.
17
Vierailija:
Ainoan kehumisen teki suomalaiset lehdet.
Luuletteko etta koko ohjelma edes kiinnosti Jenkeissa muita kun meita suomalaisia taalla.
Itse en tieda milta sivulta voi ladata, tietasko joku??????
Vierailija:
En minä mitään " vähätellyt" . :-D Värimaailma oli harmaa, eihän siitä mihinkään pääse. Se oli sitä myös sisätiloissa. Minusta sellaista ei ole kiva katsoa.
17