Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa tällänen? Musta tuntuu etten tajua mistään mitään, vaikka olenkin koulutettu!

Vierailija
16.01.2017 |

Oon siis N29, mulla on yo ja amk koulutus. Oon töissä julkisella asiantuntijatehtävissä ja tykkään kait periaatteesa työstäni. Mun ongelma on vaan se, etten tajuu yhtään mistään mitään. Tuntuu et elämän varrelta tai koulusta ei oo jäänyt päähän mitään. Kun pitäis osata tehdä tai sanoa jotain alan vaan kikattaa hermostuneesti ja räplätä hiuksia ja kiemurrella. Miehet sanoo et oon kivan tyttömäinen ja tekee sit mun puolesta tai kertoo mitä pitäis tehdä. Mulla ei oikeesti ole käsitystä oikein mistään enkä ymmärrä monia sanoja niinkuin itsenäisyys, eläketurva, uhanalainen tms. Tai kun joku sanoi et kansanedustajien työ on säätää lakeja en tiennyt enkä kässännyt sitä. Sit vaan istun hiljaa ja räplään hiuksiani.

Onko ketään muuta tällästä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on tärkein. Jos on hyvä palkka, niin ihan sama.

Vierailija
42/44 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö sinä ne koulu - ja opiskelutehtäväsi ihan itse vai kopioimalla, entäs tentit? Kuulostaa jo kyllä vähän oudolta, oletko "edennyt" tehtäviisi kepulikonsteilla, suhteilla vai ansioillasi? Opetteletko kaiken ulkoa? Etkö ajattele itse? Silloin voi käydä näin, pää jääkin ihan tyhjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 2 vuotta sitten työnkuva  oli selkeä, tiesin mitä piti tehdä, tiesin mitä en tee, tai mitä ei pidä tehdä.

Nykyään 6-8 toisistaan tietämätöntä eri tasojen esihenkilöä käy kaatamassa minulle tehtäviä, jotka eivät kuulu palvelukuvaukseni piiriin, oma esihenkilöni ei osaa kertoa tarkalleen tehtäviäni vaan puhuu ristiin, levittelee käsiään, kaivelee jotain vuoden 2016 palvelukuvausta, jossa ei edes ole kuvausta kuin 1/3-osa työtehtävistäni ja tämän perusteella tekee ympäri pyöreitä päätöksiä "Kai tämäkin homma sinulle kuuluu?".

Vierailija
44/44 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme