Olen todella ruma nainen kysy mitä vaan
Kommentit (25)
Itse olen objektiivisilla määreillä ruma mutta minua miehet kehuvat seksin toivossa kauniiksi, se huvittaa minua suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Väität olevasi ruma ja heti seuraavassa lauseessa kerrot että sulla on mies ja lapsia? Ei jatkoon. 0/5.
Niinpä, että vituttaa näiden av-mammojen "rumuus" tai "yksinäisyys" kun kaikilta kuitenkin löytyy mies ja lapset.
Itse olen oikeasti ruma (ja yksinäinen) nainen enkä pääse edes treffeille, en edes niiden rumien miesten kanssa. Eipä ole toivoa miehestä, lapsista tai perheestä.
Häpeä ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität olevasi ruma ja heti seuraavassa lauseessa kerrot että sulla on mies ja lapsia? Ei jatkoon. 0/5.
Niinpä, että vituttaa näiden av-mammojen "rumuus" tai "yksinäisyys" kun kaikilta kuitenkin löytyy mies ja lapset.
Itse olen oikeasti ruma (ja yksinäinen) nainen enkä pääse edes treffeille, en edes niiden rumien miesten kanssa. Eipä ole toivoa miehestä, lapsista tai perheestä.
Häpeä ap.
En häpeä. Varmasti löytyy muitakin miehiä kuin mieheni joka ei ole ulkonäkökeskeinen. Me löysimme toisemme netistä ja ilmoituksessani ei ollut kuvaani. Me keskustelimme pitkään ennen tapaamista ja loimme siteen jo silloin toistemme välille. Jos olisin kuvan laittanut en olisi varmaan yhtään vastausta saanut.
Olen hakenut myyjän työhön useampaan paikkaan ja siihen on suoraan sanottu ettei tämän näköistä palkata. Ja tietysti ehkä olisin ottanut toisenlaisen miehen jos olisi vaihtoehtoja ollut mutta kun niitä vaihtoehtoja oli tasan yksi.