Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäisä peruu viikonloppu tapaamiset edellisenä päivänä

Yhäiti
15.01.2017 |

Lapsen isä tietää että hänen hoitoviikonloppuina olen töissä. Aikaisemmin uhannut hankaloittaa eämääni. Nyt sitten toteutti uhakuksen ja ilmoitti ettei ota lastaan viikonlopuksi ja jouduin järjestää lapsenhoidon viikonlopulle jotta pääsen töihin. Pelkään vain että tämä tulee jatkumaan. Tiedän että olen töissä joka toinen viikonloppu ja isä käyttää tätä hyväkseen jotta vaikauttaisi elämääni. Ideoita mitä tehdä ?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikealta sankarilta tämä isä :D

Vierailija
2/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestät hoidon etukäteen valmiiksi. Jos lapsi on päiväkoti-iässä, vuoropäiväkotiin. Älä anna exän temppuilujen vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy tehdä hänen kanssaan lapsi oli että...?

Vierailija
4/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sopineet tapaamiset lastenvalvojalla? Jos olette niin hyvä. Kuitenkaan isän ei ole pakko ottaa lapsia hoitoon ja voi ilmoittaa halutessaan ettei otakaan lasta viikonlopuksi. Tämä tietenkin aiheuttaa turhaa huolta sinulle kun et pääse töihin jos et saa lapsenhoitajaa lyhyellä varoitusajalla. Toivon voimia sinulle.

Vierailija
5/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkaisin yhteishuoltajuuden ja järjestäisin hoidon keinolla millä hyvänsä itse.

Vierailija
6/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni oli vuoropäiväkodissa. Sinnekin kuitenkin piti ilmoittaa viikkoa ennen hoitopöivät nyt viime kuussa muutettu uudelle paikkakunnalle ja on normaalissa päiväkodissa. Vuoropäiväkoti 24km päässä kotoa. Nykyinen alle 1km päässä. Jos tämä toistuu useasti niin kannattaako hakea uutta sopimusta lastenvalvojan luona. Että isä tapaa vain arki-iltoina jolloin olen kotona vaikka peruisi tapaamiset.

Vierailija
7/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja.Raskaus oli vahibko. Odotin yksin ja sain lapsen yksin. Eka vuosi hyvin rankka. Isä kiukuttelee koska en suostu yhteishuoltajuuteen ja siksi tekee tällätavalla kiusaa :/

Vierailija
8/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun tyhmä nainen tekee lapsia idiootin kanssa

Vierailija
9/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin olee palkattomalla kun odotin kuukauden uudelta paikkakunnalta hoitopaikkaa.

Vierailija
10/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhäiti kirjoitti:

Olen yksinhuoltaja.Raskaus oli vahibko. Odotin yksin ja sain lapsen yksin. Eka vuosi hyvin rankka. Isä kiukuttelee koska en suostu yhteishuoltajuuteen ja siksi tekee tällätavalla kiusaa :/

Ja et suostu yhteishuoltajuuteen, koska? Elatus kuitenkin tuntuu kelpaavan. Jos halusit yksinhuoltajuuden, et olisi ilmoittanut isän nimeä mihinkään.

Vierailija
11/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset isän luo vasta sitten kun isä kasvaa isoksi.

Vierailija
12/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin yhteydessä huoltajuus sopimuksen tehneeseen viranomaiseen koko ajan, että hän tietää missä mennään. Kun Isän kiusanteko on tullut hänellekin selväksi hakisin täyttä yksinhuoltajuutta ilman Isän oikeuksia.

Syystä, että toi kiusanteko osuu pahiten syyttömään eli lapseen. Isompana raastavaa jännittää tuleeko se Isä nyt hakemaan kuten lupasi.

Vierailija
13/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika yhteishuoltajuudessa olisi?

Vierailija
14/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Isä ei muuta välitä kuin tehdä lapsen kautta äidille kiusaa, eipä paljon lapsestaan välitä. Hittoako ansaitsee sitten huoltajuuttakaan.

Vierailija
15/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Isä ei muuta välitä kuin tehdä lapsen kautta äidille kiusaa, eipä paljon lapsestaan välitä. Hittoako ansaitsee sitten huoltajuuttakaan.

Ehdit kuitenkin jo kertomaan, että isä kiukuttelee koska et suostu yhteishuoltajuuteen. Joten miksi et suostu?

Vierailija
16/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdit kuitenkin jo kertomaan, että isä kiukuttelee koska et suostu yhteishuoltajuuteen. Joten miksi et suostu?

Minä en ole ap vaan tuo 12 ja 14.

Mä ainakin tekisin tuon lasta suojatakseni. Jos Isä jatkaa aina tota touhua kun äiti ei johonkin suostu kärsii eniten lapsi. Mieti lasta kyyneleet silmissä ikkunalla odottamassa tuleeko isä niin kuin lupasi vai onko äiti taas suututtanut isän. Niin kauan ei tapaamisoikeutta kuin tuo touhu jatkuu.

Vierailija
17/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhäiti kirjoitti:

Ja et suostu yhteishuoltajuuteen, koska? Elatus kuitenkin tuntuu kelpaavan. Jos halusit yksinhuoltajuuden, et olisi ilmoittanut isän nimeä mihinkään.

Ei huoltomuoto liity mitenkään elatukseen tai tapaamisiin.

Vierailija
18/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yhteishuoltajuus on jotain ihan muuta kuin taloudellinen vastuu tekemisistään. Yhdenkään naisen ei tulisi suostua yhteishuoltajuuteen, jos haluaa elää normaalia elämää.

Vierailija
19/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim tällainen tullut tuttavan kautta vastaan, että etäisä ei suostunut allekirjoittamaan passihakemusta, että lapsi pääsisi äitinsä kanssa ulkomaille lomareissulle. Lopulta onneksi vain päivää ennen reissuunlähtöä ehti tulla poliisilta päätös että passi myönnetään isän vastustuksesta huolimatta ja pääsivät reissuun.

Eikä siis tosiaan mitään muuta syytä tuolle ollut kuin kiusanteko. Lapselle selitti että ei siksi anna lupaa kun lentäminen on niin vaarallista ja pelkää että tälle sattuisi jotain kun lapsi on hänelle niin rakas...

Vierailija
20/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhäiti kirjoitti:

Ei huoltomuoto liity mitenkään elatukseen tai tapaamisiin.

Kysymys on moraalista. Jos haluaa isän osallistuvan elatukseen, niin pitää antaa osallistua kasvatukseenkin. Ei voi noukkia vain rusinoita pullasta.