Nainen kuvaile minkälaisen miehen kanssa voisit alottaa seksisuhteen?
Minkälainen tuo mies olisi pitkä, tumma, vaalea, lihaksikas? Nuori vai vanha?
Kommentit (9)
Mielellään n. 185 cm pitkä ja vakaavarainen. Hyvässä ammatissa, hyvin koulutettu ja liikunnallinen. Säästöjä olatava vähintään 100 000 euroa ja kesämökki Päijänteen rannalla. Asunto Ullallinnassa ja vähintään 80 neliötä. Ei lapsihaaveita. Tiukka peppu pitää olla ja litteä vatsa, ei mikään pyykkilauta kuitenkaan. Lihaksia sopivasti, mutta ei liikaa. Itsevarmuus on ehdoton vaatimus. Pohkeiden pitää olla lihaksikkaat ja karvaiset. Silmät mielellään siniset. Varustusta alapäätä pitää löytyä mielellään vähintään 18 senttiä ja ympärysmittaa pitää olla n. 15 senttiä, että tuntuu jossakin. Iso terska mielellään myös. Ja tietenkin pyöreät pakarat ka karvainen peppu.
Tasapainoinen, terve, kiva, kohtelias, väh 170cm, hyvät seksitaidot ja riittävä varustus, miellyttävän näköinen.
Pitäisi olla kestävä stondis. Ja asunto jossain tässä lähellä.
20+, hoikka, n.170-177cm ja ei liian lihaksikas. Hiusten värillä ei niin väliä.
T. 40+
Miehen pitäis olla vapaa, hyväkäytöksinen, suht fiksu. Semmoinen jonka kanssa huumori ja ajatukset menee jollain tasolla yhteen. Sais olla pientä ihastusta miehen puolelta. Ulkoinen olemus; pituudella ei kauheasti väliä, mutta ylipainoinen ei saisi olla. Nätit silmät. Ulkonäössä jotain kivaa särmää, ei pukumies. Ikä vois olla +- 7 v mun iästä. Sit pitäis olla se joku juttu miksi homma pysyis vaan seksisuhteena. Jos miehellä on vaikka selvästi mua huonompi yleissivistys / on selvästi vähemmän älykäs, ei jutusta varman seksisuhdetta kummempaa syntyisi vaikka toinen ihan mukava muuten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään n. 185 cm pitkä ja vakaavarainen. Hyvässä ammatissa, hyvin koulutettu ja liikunnallinen. Säästöjä olatava vähintään 100 000 euroa ja kesämökki Päijänteen rannalla. Asunto Ullallinnassa ja vähintään 80 neliötä. Ei lapsihaaveita. Tiukka peppu pitää olla ja litteä vatsa, ei mikään pyykkilauta kuitenkaan. Lihaksia sopivasti, mutta ei liikaa. Itsevarmuus on ehdoton vaatimus. Pohkeiden pitää olla lihaksikkaat ja karvaiset. Silmät mielellään siniset. Varustusta alapäätä pitää löytyä mielellään vähintään 18 senttiä ja ympärysmittaa pitää olla n. 15 senttiä, että tuntuu jossakin. Iso terska mielellään myös. Ja tietenkin pyöreät pakarat ka karvainen peppu.
Just ja ikä olisi hyvä tollanen 38v.👍🏻
Vain ja ainoastaan viiskymppisen M:n kanssa Kalliosta. Lihaksikas, ruskeasilmäinen, kertakaikkisen ihana!!! Se kuumottaa mua aina vaan...
Aloittajasta kertoo paljon, että hän olettaa vain iän ja ulkoisen olemuksen olevan ratkaisevia tekijöitä. Itse haluaisin myös pelkältä seksikumppanilta ehdottomasti älykkyyttä/fiksuutta, huumorintajua, sosiaalisia taitoja, huomaavaisuutta, spontaaniutta, itsevarmuutta ja avoimuutta. Ulkoisissa tekijöissä olennaista olisi, että hänessä olisi jotain mitä pidän puoleensavetävänä, oli se sitten silmänpilke tai hymy tai vaikka sopivasti pörröinen tukka. Ja kun nimenomaan seksisuhteesta puhuttaisiin niin tottakai hänen pitäisi olla hyvä sängyssä ja sopivasti varustettu. Ikä 40-50.
Mun moinen on 29v, 183cm, vaalea ja melko lihaksikas.
N23, 178cm