Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin ärsyttää tällaiset ihmiset! Nuoren naisen ostoskorin sisältö mm. tofua...

Vierailija
15.01.2017 |

Ja jotain erikoisinkivääriolutta, japanilainen kalenteri, mifua, TOFUA...

Ärsyttää tollaset.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun ihmiset ostaa suolakurkkua. Sehän on niin pahan makuista etten voi ymmärtää kuinka kukaan sitä pystyy syömään. Kaupasta voisi poistaa kaiken mistä minä en tykkää. Olenhan sentään maksava asiakas.

Vierailija
22/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotain erikoisinkivääriolutta, japanilainen kalenteri, mifua, TOFUA...

Ärsyttää tollaset.

Mitä se sulle kuuluu mitä kenenkin korissa on? Itse en edes katsele mitä muut ostaa, koska se on jokaisen oma asia.

Oliskos sulla itsesi ja ärsyytymisesi kanssa hiukan tekemistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap sun korissa/kärryssä oli?

Vierailija
24/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofu on hyvää. Ja jos syö esim. aasialaista ruokaa niin se on yksi aines aasialaisilla. Vaikka syövät lihaa.

Mä ostan tofua etnisestä kaupasta.  

Vierailija
25/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joku pätemässä. Osta marketista koiran ruokaa, niin joku kailottaa heti että hänen rekku ei tollaista paskaa ikinä syö. "Sory vaan en minä sinun koiraasi syötä." Sama pätee lapsiin, kerran olet luvannut sen tikkarin kaupasta ja heti joku äpisee ettei noin pieni tarvitse mitään sokerista ja oma lapsi ei ikinä ole saanut mitään imellystä. Ostat sen luomu kurkun ja vieressä joku urpo käskee katsomaan kilohinta kun espanjalainen on halvempaa. Eli tee niin tai näin aina väärinpäin....

Vierailija
26/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joku täti joskus kaupassa aukonut päätään, kun ostin vain vihanneksia,hedelmiä, papuja, kaurakermaa ja muuta pupunruokaa. Maito ja lihatuotteet puuttui täysin. Olen erittäin allerginen maidolle ja lihan käyn usein hakemassa lihakaupasta (parempi valikoima). Tää oli ehkä sellainen tilanne missä mulle jäi suu auki ... tai vastasin vain että "aijaa". Sitten olinkin jo tämän tädin mielestä erittäin töykeä ja ylimielinen. En ymmärrä miten jotain voi häiritä se että toisen ihmisen ostoskori näyttää erilliaselta kuin oma?

Vierailija
27/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ap varmaan kihisee kiukusta minun koriin kurkkiessaan :D

Vierailija
28/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tehnyt hänelle ostoslistan seuravaa kertaa varten.

Vierailija
29/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kerran joku täti kaupassa suuttunut, kun ostin reilun kaupan banaaneja enkä tavallista Chiquitaa. Se oli varmaan joku ap:n sielunsisko.

Vierailija
30/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en jaksa ja viitsi ärsyyntyä toisten ostoksista.

Vierailija
31/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin banaaneita kaupassa.

Viereeni asteli papparoinen ja opasti ,että";Kaikki on yhtä hyviä älä etsi parempia."

Kaikkihan tietää ,että osa banaaneista on raakoja ja osassa voi olla ylikypsymisen pieniä merkkejä.

Vierailija
32/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato seuraavan kerran mun koriin, tulet paremmalle tuulelle.

Mun on paljon Pirkkaa tai Rainbow -tuotteita. 

Vierailija
33/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti kun tuli myyntiin vege karkkeja ja vaikken vegetaristi olekkaan niin tahdoin mielenkiinnolla maistaa niitä. Ihan hyviä oli mut sitte luin pakkauselosteen jossa sanottiin että tuote sisältää maitoa. Kiva huijaus niille jotka ei käytä mitään eläinperäisiä tuotteita.

Vierailija
34/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun _minun_ ikiomassa kaupassani näin keski-ikäisen kaljamahaisen miehen, jonka ostoskorissa oli mm. HK:n blöö, siansivua, pekonia, perunoita ja Pirkka-kaljaa. _Minun_ ikiomassa kaupassani ei saa kukaan ostaa muuta kuin mistä _minä_ tykkään ja takuulla kyttään kaikkien ostoskorit ja kärryt, että näin ei vaan pääse käymään. Nih kerta.

Tämä oli siis sarkasmia, jos joku ei ymmärtänyt.

Vierailija
35/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato seuraavan kerran mun koriin, tulet paremmalle tuulelle.

Mun on paljon Pirkkaa tai Rainbow -tuotteita. 

* korissa

Vierailija
36/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, en ärsyynny, aikuisia ihmisiä, jotka kyttää ja neuvoo aikuisia ihmisiä miten tulee elää ja olla. Jopa ärsyttävät muiden erilaisuudesta. Kaikkea ei kuulu hallita ja kontrolloida. Vain sitä mitä itse on ja miten itse elää. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää sitä elämän erilaisuutta ja monimuotoisuutta?

Vierailija
37/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on erikoisin kivääri olut?

Vierailija
38/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin ärsyttää, että jotkut ostavat muuta kuin lihaa, jonka tuotanto on kovaa vauhtia tuhoamassa maapallon.

Eikä nykynuorille kelpaa enää nämä perinteiset lihankorvikkeetkaan, esim. HK-sininen Lenkki... Pitää muka "terveellistä" olla... tuota tahtia elävät ruojat vielä vanhoiksi ja rasittavat yhteiskuntaa eläkemenoilla, hyi!! Maapallo tuhkaksi ja aikaisin hautaan, se on mun motto.

HK:n sinisessä on lihaa alle puolet, joten eiköhän se ole oikeastaan hiilihydraattisafkaa ennemmän kuin lihaa. Proteiinipitoisuus on HK:n lenkissä on 9 g/100 g. Tofussa on yleensä enemmän. Eli kumpi on minkä korvike?

Vierailija
39/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin ärsyttää, että jotkut ostavat muuta kuin lihaa, jonka tuotanto on kovaa vauhtia tuhoamassa maapallon.

Mua taas ärsyttää ihmiset, jotka ostavat turhia virvoitusjuomia. Yhden virvoitusjuomalitran valmistaminen kun vie kymmeniä, jopa satoja litroja vettä. Ihan turhaa energian tuhlaustakin se on. Lisää ihmisten lihavuutta, rikkoo hampaat ja aiheuttaa elintasosairauksia.

Turhuuksien turhuus, sanoi Saarnaaja, turhuuksien turhuus, kaikki on turhuutta!

Vierailija
40/40 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyntää, ei tuomitsemista kirjoitti:

Minä taas ihmettelen, en ärsyynny, aikuisia ihmisiä, jotka kyttää ja neuvoo aikuisia ihmisiä miten tulee elää ja olla. Jopa ärsyttävät muiden erilaisuudesta. Kaikkea ei kuulu hallita ja kontrolloida. Vain sitä mitä itse on ja miten itse elää. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää sitä elämän erilaisuutta ja monimuotoisuutta?

Etenkään ei kuulu kontrolloida asioita jotka eivät sulle kuulu, kuten aikuisen ihmisen ostoskorin sisältö 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä