Jotenkin ärsyttää tällaiset ihmiset! Nuoren naisen ostoskorin sisältö mm. tofua...
Ja jotain erikoisinkivääriolutta, japanilainen kalenteri, mifua, TOFUA...
Ärsyttää tollaset.
Kommentit (40)
Ärsyttää ostoskorikyylät. Etenkin ne juntit kassajonossa jotka vääntää vitsiä sun ostoksista sen Pirkka-oluensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotain erikoisinkivääriolutta, japanilainen kalenteri, mifua, TOFUA...
Ärsyttää tollaset.
Kuulostaa mun tytön ostoskorilta.
ostaisivat perunaa ja jauhelihaa ja uunilenkkiä niinkuin normaalit ihmiset. on se niin rasittavaa että jotkut pitävät erimakuisista ruoista kuin itse, tai ylipäätään muistakin asioista kuin perinteisistä suomalaisista. kalenterinkin olisi varmasti löytänyt jonkun pilaåiirtäjän hulvattomilla etelä-pohjanmaakaskuilla.
En tule ikinä ymmärtämään, miksi ihmisiä kiinnostaa muiden - varsinkin tuntemattomien ihmisten - asiat.
Kyllä sulla on ap elämä todennäköisesti hyvin täynnä vihaa ja katkeruutta, kun ärsyynnyt tuntemattoman ihmisen ostoskorin sisällöstä.
Etkö tiedä että tuollainen kaikki turha ärsyyntyminen vie vain ennenaikaiseen hautaan.
Mitä se sinua kiinnostaa, mitä muiden ihmisten ostoskoreissa on? Kuka on käskenyt kyyläämään niihin? Minäkin ostan mifua, koska se on hyvää. Ostan myös pirkka jauhelihaa, nuudeleita ja tavallisen kanan munia. Se, mitä jonkun ostoskorissa on, ei tarkoita, että ihminen kuvittelisi olevansa muita parempi.
Ja tämä vaikuttaa sinuun miten? :D Osta sinäkin sitä mistä sinä tykkäät, niin kuin hänkin tekee. Tulette kumpikin iloisemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ärsyttää, että jotkut ostavat muuta kuin lihaa, jonka tuotanto on kovaa vauhtia tuhoamassa maapallon.
Eikä nykynuorille kelpaa enää nämä perinteiset lihankorvikkeetkaan, esim. HK-sininen Lenkki... Pitää muka "terveellistä" olla... tuota tahtia elävät ruojat vielä vanhoiksi ja rasittavat yhteiskuntaa eläkemenoilla, hyi!! Maapallo tuhkaksi ja aikaisin hautaan, se on mun motto.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sulla on ap elämä todennäköisesti hyvin täynnä vihaa ja katkeruutta, kun ärsyynnyt tuntemattoman ihmisen ostoskorin sisällöstä.
Etkö tiedä että tuollainen kaikki turha ärsyyntyminen vie vain ennenaikaiseen hautaan.
Huomatessani tämän tytön ostokset niin se oli lähinnä koomista. Ei silloin ärsyttänyt. :)
Joo muakin ärsyttää tommonen. Noiden takia kaupoissa hinnatkin nousee kun pitää olla kaikkea outoa tarjolla vaikka eihän sellaista kukaan oikeasti tarvitse. Minun mielestä kaikkien pitäisi syödä vaan pottua uunimakkaran kanssa, välipalaksi sitten lauantaimakkaraa ja ruisleipää, hanavettä tai maitoa ruokajuomaksi. Saunan jälkeen tölkki Koffia. Ainiin ja telkkarissa ei tarvitsisi näyttää kun uutisia ja lätkää. Kaikki muu on turhaa.
Siis mikä ärsyttää tofun ja inkiväärilimsan ostamisessa? Avaatko tätä, ap? Minulla on usein nuo samat korissa, monesti myös merileväsnackseja. Ovatki nekin ärsytyskynnyksesi paremmalla puolella? Käyn töissä, joista saan vastineeksi rahaa. Tuolla rahalla voin ostaa kaupasta aivan mitä vaan tahdon. En muuten ole koskaan ärsyyntynyt toisten ruokaostoksista, minun kun ei niitä tarvitse maksaa tai syödä. Jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ärsyttää, että jotkut ostavat muuta kuin lihaa, jonka tuotanto on kovaa vauhtia tuhoamassa maapallon.
Mua taas ärsyttää ihmiset, jotka ostavat turhia virvoitusjuomia. Yhden virvoitusjuomalitran valmistaminen kun vie kymmeniä, jopa satoja litroja vettä. Ihan turhaa energian tuhlaustakin se on. Lisää ihmisten lihavuutta, rikkoo hampaat ja aiheuttaa elintasosairauksia.
Mulla on välillä sellaisia kauppakorillisia, että esimerkiksi kaikki tuotepaketit/ruuat ovat saman värisiä. Sininen on ehkä lempparini, korista kun löytyy tavallista maitoa, rahkaa, fazerin sininen jne.
Välillä taas pitää kokeilla muidenkin maiden ruokatarjontaa ja silloin on pakko ostella ihan vieraita aineksia. Joskus kaipaa vain vaihtelua ja tulee testattua satunnaisesti valittua reseptiä, oli se sitten vaikka merilevästä valmistettua muhennosta, lapskoussia tai perinteistä hernekeittoa.
Haluan myös opettaa lapset monipuoliseen ruokaan ja ennakkoluulottomiksi uusille ruoka-aineille ja ruuille. Ei meillä aina erikoisen hyvän makuista ruokaa ole mutta syötävää kuitenkin :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomatessani tämän tytön ostokset niin se oli lähinnä koomista. Ei silloin ärsyttänyt. :)
No mikä siinä oli koomista?