Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä uusioperheen pitää muuttaa yhteen?

Vierailija
26.10.2024 |

Miksi ihmeessä? Tietysti raha mutta omat asunnot kaikista paras vaihtoehto.

Tutulla uusioperhe ja heidän piti tietysti ostaa kallis omakotitalo vaikka lapset jo isoja ja muuttivat muutaman vuoden päästä pois kotoa opiskelemaan.

Nyt 2 aikuista asuu megatalossa eikä aaa kämppää myytyä.

Onko se parisuhde oltava juuri sellainen mitä muut odottavat?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kutsuta uusioperheeksi, jos ei asuta yhdessä? Vai reissaako lapset aina mukana heilastelureissuille? Itse en ole valmis muuttamaan yhteen, ehkä sitten, kun lapset on jo omillaan.

Vierailija
2/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aattelin muuttaa nyksän kanssa yhtee koska haluun joka päivä fyysistä romantiikkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karmeita tapauksia, yh-äippä jolla pitää aina olla joku. Lapsille huono malli. Todella huono. 

Vierailija
4/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa uusioperheen mielestä yhteen muuttaminen on paras vaihtoehto, haluavat asua arkea saman katon alla? Ei kai sen perheen tarvitse sinun mielipiteitä edes kuunnella, saatikka toteuttaa.

Vierailija
5/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karmeita tapauksia, yh-äippä jolla pitää aina olla joku. Lapsille huono malli. Todella huono. 

Miksi äippä eikä yh-iskä? Paljon on miehiä joiden heti pitää saada uusi mamma taloon, muuten ei ilmeisesti selviä. 

Vierailija
6/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yleinen mielipide tänä päivänä on nimenomaan uusperheitä ja yhdessä asumista vastaan, niin eikö se päinvastoin osoita että pari uskaltaa nimenomaan muuttaa yhteen ja perustaa uusperheen yleisestä mielipiteestä huolimatta? 

Jotkut aidosti HALUAVAT asua saman katon alla. Minäkin yritin vakuutella itselleni vuosikausia että en enää halua sellaista. Lopulta oli pakko myöntää itselleni että kyllä minä haluan. Haluan kaiken. Jopa sen sormuksen sormeen. 

Olkoonkin että niiden aika tulee vasta sitten kun lapset ovat omillaan. Mutta silti. Halusin suhteen jossa molemmat haluavat tulevaisuudelta samoja asioita. 

Vierailija
7/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa asua yhdessä? Onhan se ihan eri asia asua yhdessä kuin että on jossain kevytsuhteessa, jossa nähdään silloin tällöin kun ehditään.

Vierailija
8/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli kova tarve näyttää mun isälle ja muille sukulaisille, miten hän on saanut perustettua uuden perheen.

Vierailija
9/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät väreet menee jo pelkästä uusioperhe-sanastakin. 

Vierailija
10/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli hyvä, että muuttivat megataloon. Uusperhe voi toimia, jos kaikilla on oma rauha. Ja megatalo mahdollistaa sen.

Vierailija
11/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa asua yhdessä? Onhan se ihan eri asia asua yhdessä kuin että on jossain kevytsuhteessa, jossa nähdään silloin tällöin kun ehditään.

Me ollaan oltu vuosia naimisissa eikä  asuta yhdessä. Ei ole mikään kevytsuhde siltikään. 

Vierailija
12/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yleinen mielipide tänä päivänä on nimenomaan uusperheitä ja yhdessä asumista vastaan, niin eikö se päinvastoin osoita että pari uskaltaa nimenomaan muuttaa yhteen ja perustaa uusperheen yleisestä mielipiteestä huolimatta? 

Jotkut aidosti HALUAVAT asua saman katon alla. Minäkin yritin vakuutella itselleni vuosikausia että en enää halua sellaista. Lopulta oli pakko myöntää itselleni että kyllä minä haluan. Haluan kaiken. Jopa sen sormuksen sormeen. 

Olkoonkin että niiden aika tulee vasta sitten kun lapset ovat omillaan. Mutta silti. Halusin suhteen jossa molemmat haluavat tulevaisuudelta samoja asioita. 

Lapsiltahan ei yleensä kysytä, haluatko jakaa huoneesi ja kotisi tuntemattomien kanssa.

Olen kolmekymppinen eikä yksikään uusperheessä kasvanut kaverini pidä mitään yhteyttä bonussisaruksiinsa. Eikä kukaan heistä halua omille lapsilleen vastaavaa tilannetta, missä he joutuivat kasvamaan.

Vierailija
13/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiltahan ei yleensä kysytä, haluatko jakaa huoneesi ja kotisi tuntemattomien kanssa.

Olen kolmekymppinen eikä yksikään uusperheessä kasvanut kaverini pidä mitään yhteyttä bonussisaruksiinsa. Eikä kukaan heistä halua omille

Kaikki eivät pidä mitään yhteyttä täyssisaruksiinsakaan. 

Vierailija
14/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli hyvä, että muuttivat megataloon. Uusperhe voi toimia, jos kaikilla on oma rauha. Ja megatalo mahdollistaa sen.

Uusperhehelvetit eivät toimi. Noissa tilanteissa ei ole muuta vaihtoehtoa kun asua erillään. 

Vierailija
15/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan oltu vuosia naimisissa eikä  asuta yhdessä. Ei ole mikään kevytsuhde siltikään. 

Ainoa järkevä malli elää suomalaisen akan kanssa, on ola ottamatta sitä saman katon alle. Naimisiin voi mennä, mutta vaati avioehdon sekä vasektomian. Siinä ainoat toimivan parisuhteen ainekset kun kyseessä on suomalainen akka. Kaikki muu on itsetuhoista käytöstä mieheltä.

Vierailija
16/16 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusperhehelvetit eivät toimi. Noissa tilanteissa ei ole muuta vaihtoehtoa kun asua erillään. 

Kyllä meidän uusperhehelvetti on toiminut oikein hyvin. Monesta eri syystä, ja yksi syy se, että jokaiselka on oma tila ja oma rauha. Toinen syy oli se, ettei kenenkään tarvinnut luopua saavutetuista eduista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi