Vetovoiman laki - 19 miljoonaa myytyä kirjaa, 19 miljoonaa huijattua naista
Siis kuinka tyhmä voi olla, että menee Ö-luokan huijaukseen mukaan? Onko uskoja älyllisesti vai emotionaalisesti kehitysvammainen, joka on sietämättömässä alennustilassa ja epätoivoisesti haluaa parempaa tulevaisuutta?
Jos vetovoiman lakiin uskovan naisen mies olisi keksinyt idean, nainen olisi nostanut kankkua ja pieraissut ja jatkanut television katsomista. Nyt kun joku amerikkalainen kirjoittaa kehnoa fantasiakirjallisuutta, siihen voi uskoa täysillä ja levittää sanomaa.
Kommentit (7)
Säälittävää epäsuoraa naisvihaa. En jaksa kommentoida toissijaista aihettasi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirja kyseessä?
The Secret.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää epäsuoraa naisvihaa. En jaksa kommentoida toissijaista aihettasi.
Mitä kaikkea vetovoiman laki on antanut sinulle? Komean ja rikkaan miehen, loistavan työpaikan ja kauniin kodin? Antaako vetovoiman laki sinulle kauniita ja älykkäitä lapsia, joille joka päivä on karkkipäivä, koska oppivat äidin tavoin toivomaan sitä maailmankaikkeudelta?
Uskoo ken tahtoo. Minulle kirjasta tulee hyvä mieli sitä sen kummemmin hehkuttamatta. Uskon positiivisuuden voimaan ja olen sen monta kertaa kokenutkin. Hymyllä, ystävällisyydellä ja huumorilla pääset paljon pidemmälle, kuin valittamisella, kiukuttelulla ja pessimismillä. Ja tuohon kiittämiseen sen kummemmin kantaa ottamatta olen yleisesti sitä mieltä, että kiitollisilla ihmisillä on helpompaa itsensä kanssa riippumatta esim.siitä, mihin sosiaaliluokkaan kuulut.
Jokainen meistä tietää sen duunipaikan valittajan, jonka elämä on aina päin v...... ja työ on perseestä. On niin "motivoivaa" tehdä töitä tällaisen tyypin kanssa. Ap kuulostaa juuri tällaiselta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo. Minulle kirjasta tulee hyvä mieli sitä sen kummemmin hehkuttamatta. Uskon positiivisuuden voimaan ja olen sen monta kertaa kokenutkin. Hymyllä, ystävällisyydellä ja huumorilla pääset paljon pidemmälle, kuin valittamisella, kiukuttelulla ja pessimismillä. Ja tuohon kiittämiseen sen kummemmin kantaa ottamatta olen yleisesti sitä mieltä, että kiitollisilla ihmisillä on helpompaa itsensä kanssa riippumatta esim.siitä, mihin sosiaaliluokkaan kuulut.
Jokainen meistä tietää sen duunipaikan valittajan, jonka elämä on aina päin v...... ja työ on perseestä. On niin "motivoivaa" tehdä töitä tällaisen tyypin kanssa. Ap kuulostaa juuri tällaiselta tapaukselta.
Miksi et motivoi työkaveria kirjalla? Osta ihmeessä kirja sille valittajalle ja kaikki muuttuu.
Kilttimies elliot rodgers luki tuota kirjaa.