Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tällä hetkellä 40v+ ikäluokan musiikkia? Vai kehtaatko kuunnella samaa kuin 20v ikäiset?

Vierailija
15.01.2017 |

Kuinka tarkka olet musiikin suhteen?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaisia 70-80-luvun hittejä. Mutta mä olenkin viiskymppinen. Suomipop ei oikein iske minuun, paitsi joku klassikko tyyliin eput, juice, popeda.

Vierailija
62/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama mitä muut ihmiset kuuntelee, enkä jaksa alkaa luokitella heitä sen mukaan. En katso ketään ylös enkä alas musiikkimaun (tai monen muunkaan mieltymyksen) takia.

Yksi asia, mikä on kuitenkin pakko mainita ja joka on naurattanut minua omista teiniajoistani lähtien on se, miten intohimolla jotkut siihen omaan genreensä suhtautuu. Siis ei siinä intohimossa mitään pahaa ole, mutta se agressio muita musiikkityylejä kohtaan on ... sanotaanko nyt, että hauskaa. Ja tätä on ollut ainakin niin kauan kun on ollut populaarikulttuuria. Ja kaikkein hauskimpia ovat ihmiset, jotka ylenkatsovat "massamusiikkia kuuntelevia lammaslaumoja" mutta jotka dissaavat lempibändinsä heti kun se tekee diilin isomman levy-yhtiön kanssa ja siitä tulee menestys. 

Oikeasti, se on vain musiikkia. Ja vaikka eläisit siitä ja se olisi ainoaa sielusi kaipaavaa ravintoa, niin silti. Elä ja anna muiden elää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42, Kuuntelen vaihtelevasti kaikkea, mitä tekee mieli. Maailmanloppu, Ydinperhe, Perkele, sabotage, Pää Kii on esimerkiksi soineet tänä viikonloppuna. Toisaalta tykkään Bob Dylanista, Beatlesista, Pelle Miljoonasta, Palefacesta.. Kuuntelen monenlaista musiikkia. En ole ikinä ajatellut, että mun ikäisen ihmisen erityisesti pitäisi kuunnella jotakin, tai ei saisi kuunnella jotain tiettyä musiikia.Paperi T mielyttää myös ja Heikki Kuula.Atomirotta. Onan näitä.

Vierailija
64/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio cityä tulee kuunneltua.

Progressiivinen heavy/rock on nykyisin parasta. Menee suomipop nykybiisit ja lähes kaikki. Parikymppisenä olin paljon rajoitetumpi musiikin suhteen kuin nykyisin 40v. Mies

Vierailija
65/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 40+ Viimeaikoina soinut mm smg, chisu, rammstein, leonard cohen. Välillä palailen 90 nostalgiaan, toisaalta välillä soi taas lattarit tai klassinen. Eli aika kaikkiruokainen, mutta moni nykyartisti ei silti kolahda

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi