Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tällä hetkellä 40v+ ikäluokan musiikkia? Vai kehtaatko kuunnella samaa kuin 20v ikäiset?

Vierailija
15.01.2017 |

Kuinka tarkka olet musiikin suhteen?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule... Näin 40+ vuotiaana kuuntelen just sitä musiikkia, mitä haluan, eikä kiinnosta pätkän vertaa, mitä muutbsiitä ajattelee. Olipahan taas kysymys...

Vierailija
22/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 48 vastaa:

The Doors,

ELP,

CCR,

Rush,

Pink Floyd,

David Bowie,

Deep Purple,

Led Zeppelin,

Marillion,

The Rolling Stones...

Lasten myötä on toki tullut tutustuttua monennäköiseen muuhunkin musiikkiin.

Mielestäni jokaisella on oikeus kuunnella millaista musiikkia haluaa.

Näin aikuisena minun ei tarvitse miellyttää ketään eikä teeskennellä pitäväni jostain mistä en pidä.[/

Pitäiskö päästää irti nuoruudesta? Hirveetä paskaa.... ccr ja doors 😂😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pink Floyd, The Doors, Beatles ja monet jazz-artistit. Itse en voi sietää nykyistä hittilistamusiikkia.

Vierailija
24/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalanmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin kehtaa? Olen 43v. Kuuntelen JVG:tä, Antti Tuiskua, RTBB, Olavi Uusivirtaa, Reino Nordinia, Mikael Gabrielia... siis suomalaisista

oksettavaa, jos naiseni kuuntelisi tuollaista olisi avioero paikalla pian ja heti

kyllä musiiikkimaku kertoo myös älykkyydestä tai sen puutteesta

progea kuuntelen, joskus folk metal radiota, kol ha campus radioo tel avivista, indietä

olen kristitty, mutta kristittyjen musiikki on paskaa, sitä ei voi kuunnella, samoin rap paska

Tossa:

Vierailija
25/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 48 vastaa:

The Doors,

ELP,

CCR,

Rush,

Pink Floyd,

David Bowie,

Deep Purple,

Led Zeppelin,

Marillion,

The Rolling Stones...

Lasten myötä on toki tullut tutustuttua monennäköiseen muuhunkin musiikkiin.

Mielestäni jokaisella on oikeus kuunnella millaista musiikkia haluaa.

Näin aikuisena minun ei tarvitse miellyttää ketään eikä teeskennellä pitäväni jostain mistä en pidä.

asiaa, harmi ettei nyyknaiset tajua musiikista

Vierailija
26/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kehtaamisesta kiinni vaan siitä että suuri osa nykyhittimusiikista on ylituotteistettua jollotusta jossa laulaa pikemminkin mikrofoni kuin laulaja.

Kuuntelen paljon ja kaikenlaista elektrodance/trancesta heviin ja vanhaan rokkiin, bluesiin ja moneen muuhun alalajiin asti. Nykyradioissa häiritsee enemmän juontajien tyhjäpäinen lässytys ja soittolistat kun joku yksittäinen kappale. Se yksittäinen kappale rupeaa häiritsemään siinä vaiheessa kun se soi kymmenettä kertaa työpäivän aikana.

Kuulijan pitää kuulemma voida tuntea ylemmyyttä juontajaa kohtaan ja siksi ne ovat ilmeisesti niin tyhmiä.

Vierailija
27/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhm... Mä oon 20+ ja mulla soi mm. Miles Davis, John Coltrane, Cannonball Adderley, Tšaikovski & Andrea Bocelli. Suurin osa nykymusiikista vaan on paskaa, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
28/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden 2016 parhaat progelevyt on mielestäni

Huis ja Mystery bändin uudet levyt

amen

Vierailija
29/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen musiikkia hyvin vaihtelevasti. Pidän erityisesti 60- ja 70-luvun musiikista. Mutta joka vuosikymmeneltä mukaan poimiutuu jotain uutta. Yleensä yksittäisiä biisejä. 2000-luvulta mukaan on tullut Happoradio ja Johanna Kurkela. Tykkään uudemmusta esim Adelesta tai Bruno Marshista.

Kuuntelen kuitenkin enemmän ulkomaista musikkia kuin kotimaista. Rock, poppia, soulia, jazzia, disco, countrya.

Olen tykännyt esim Beatlesista ja Abbasta, Rollareista, Donna Summerista, Bruce Sprinsteenustä, Gloria Gaynorista jne jne. Kuuntelen musiikkia aika laajalti, tykkään myös Big Band -musiikista. Iskelmä ja ooppera ei iske, muuten olen melko kaikkiruokainen. Musiikki on mulle rentoutumiskeino, rakastan sitä, stressiä puran laulamalla. Mun radiokanava on nykyään Aalto, sekoitus vanhaa ja uutta. Voicea olen kuunnellut myös paljon. Niin ja olen 49 v

Vierailija
30/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli n. 70-75 syntyneet. Nuorekkaimmat varmaan kuuntelevat Prodigya mutta noin yleisesti veikkaisin että Bon Jovi, GNR, Juppihippipunkkari ja U2 on varmimmat jotka noita miellyttää. Madonnan varhaisempi tuotanto myös. Sekaan vähän Bryan Adamsia ja Metallicaakin. Springsteenistäkin tykkäävät mutta niin tykkäävät kaikki muutkin.

Vierailija
31/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Timo Rautiaista, Himiä, Metallicaa, Guns Rosesia, klassista...fiiliksen mukaan. Olen 41-vuotias. Ja paljon kaikkea muutakin kuuntelen. Muiden mielipiteistä viis veisaan.1

Vierailija
32/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö nelikymppisen jotenkin alkaa kuunnella sellaista musaa mitä nelikymppiset kuunteli 20v sitten?

En ala.

m45 :D

Vierailija
33/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kehtaamisesta kiinni vaan siitä että suuri osa nykyhittimusiikista on ylituotteistettua jollotusta jossa laulaa pikemminkin mikrofoni kuin laulaja.

Kuuntelen paljon ja kaikenlaista elektrodance/trancesta heviin ja vanhaan rokkiin, bluesiin ja moneen muuhun alalajiin asti. Nykyradioissa häiritsee enemmän juontajien tyhjäpäinen lässytys ja soittolistat kun joku yksittäinen kappale. Se yksittäinen kappale rupeaa häiritsemään siinä vaiheessa kun se soi kymmenettä kertaa työpäivän aikana.

Kuulijan pitää kuulemma voida tuntea ylemmyyttä juontajaa kohtaan ja siksi ne ovat ilmeisesti niin tyhmiä.

Aijaa, luulin että se johtuu siitä että eihän kenelläkään voi oikeasti olla uutta ja älykästä sanottavaa 4 tuntia joka ainoa päivä ja osa juontajista ei edes yritä :D

Minä kuitenkin mieluummin kuuntelisin ne tyhjänlässytyshetket musiiikkia kuin sitä tyhjänlässytystä. 

Vierailija
34/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja autossa on päällä NRJ. En niinkään kuuntele mitä radiossa juttelevat vaan kuuntelen mieluiten ulkomaista hittimusiikkia. N41

Vierailija
35/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proge on puuduttavinta musiikkia, mitä tiedän.

Kaikki muut uppoo ja eri aikakausilta.

N44

Vierailija
36/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut 6-vuotiaasta asti esimerkiksi Iron Maidenia ja kuuntelen yhä, tosin siis montaa muutakin kymmentä hevi- ja metallibändiä ja jonkin verran klassista. Ikää 38 vuotta ja tuskin tuo musamaku tulee enää kauheasti muuttumaan nykyisten genrejen ulkopuolelle.

Vierailija
37/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rap ja klassinen ei uppoa, muuten kyllä menee monenlainen musiikki. Pääasiassa kuitenkin kotimaista.

Vierailija
38/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 v. ja lempimusiikkiani on ysäri-eurodance :)

Vierailija
39/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan progehipin vaimoksi, ja uskovan, n 25 vuotiaan eli 15 v itseäni nuoremman

nyt soi radio helsinki, hyvää kamaa tääkin negrohumppa

https://www.radiohelsinki.fi/

Vierailija
40/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin kuunnella, mutta en kestä kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi