Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tällä hetkellä 40v+ ikäluokan musiikkia? Vai kehtaatko kuunnella samaa kuin 20v ikäiset?

Vierailija
15.01.2017 |

Kuinka tarkka olet musiikin suhteen?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kehtaatko kuunnella"?

:D

Totta kai kehtaan. Mitä se kenellekään kuuluu, mitä minä kuuntelen tai en kuuntele.

Vierailija
2/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sitten on mielestäsi sitä "20-vuotiaiden musiikkiia"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kehtaatko kuunnella"?

:D

Totta kai kehtaan. Mitä se kenellekään kuuluu, mitä minä kuuntelen tai en kuuntele.

Kannattaisi tosiaan varmaan kasvaa sen verran aikuiseksi, että kuuntelee mitä haluaa...

Vierailija
4/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin kehtaa? Olen 43v. Kuuntelen JVG:tä, Antti Tuiskua, RTBB, Olavi Uusivirtaa, Reino Nordinia, Mikael Gabrielia... siis suomalaisista

Vierailija
5/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisten tanttojen takia juuri Cheek tai joku Elastinen ja Tuisku myy. Ei niitä nuoriso kuuntele, pikemminkin tuntee suurta myötähäpeää.

Ei ihmisillä ylipäänsä ole musiikkimakua, on vain kulkemista karjalauman mukana.

Vierailija
6/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kuuntelisin nykymusiikkia. Mutta kun katson MTV:tä tai kuuntelen NRJ:tä tai Kissiä, en pidä siitä. Musiikkimakuni on jämähtänyt 80- ja 90-luvulle, jolloin olin nuori. Onneksi on Helmiradio ja VH1Classic telkkarissa ja tietysti omat musiikkitiedostoni. Nyt vielä löysin Spotifystä Stock-Aitken-Waterman-potpuurin, jossa on satoja heidän tuottamiaan biisejä Kyliestä Bananaramaan. 😀

Vierailija
7/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sitten mielestäsi on sitä "20-vuotiaiden musiikkia"?

Vierailija
8/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään elän elämääni miettimättä ikääni, teen ratkaisuni sen mukaan mistä tykkään. Musiikissa kuuntelen laidasta laitaan eri tyylejä, hittejä tulee kuunneltua, suomimusaa, poppia, rockia, balladeja joskus myös klassista. Ihan fiiliksen mukaan.

Vierailija
9/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa:

Vierailija
10/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä nykyisestä popmusiikista, se on sielutonta ja aivotonta. Kuuntelen edelleen samanlaista musiikkia kuin kuuntelin alle parikymppisenä, esim. Kate Bush, Eurythmics tai Roxette kuulostaa edelleen hyvältä. Äskettäin minulle suositeltiin musiikin lajia nimeltä synthwave, yritin kuunnella sitä mutta en pitänyt ollenkaan.

Vierailija
11/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prodigyä.

Vierailija
12/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ei mieti enää mitä kehtaa tai ei kehtaa tehdä. Kuuntelen tasan tarkkaan sitä musiikkia mikä miellyttää minua. Olisi hirveän surullista jos kuollessaan tajuaisi, että jätti elämättä muiden mielipiteiden takia.

Vierailija
13/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten tanttojen takia juuri Cheek tai joku Elastinen ja Tuisku myy. Ei niitä nuoriso kuuntele, pikemminkin tuntee suurta myötähäpeää.

Ei ihmisillä ylipäänsä ole musiikkimakua, on vain kulkemista karjalauman mukana.

No ei kai kukaan olekaan pitänyt näitä nuorten musiikkina 😂 Anna Abreu ja Robin on oman tyttäreni suosikkeja, hän on 11v. Äiti kuuntelee Cheekiä.

Vierailija
14/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin kehtaa? Olen 43v. Kuuntelen JVG:tä, Antti Tuiskua, RTBB, Olavi Uusivirtaa, Reino Nordinia, Mikael Gabrielia... siis suomalaisista

oksettavaa, jos naiseni kuuntelisi tuollaista olisi avioero paikalla pian ja heti

kyllä musiiikkimaku kertoo myös älykkyydestä tai sen puutteesta

progea kuuntelen, joskus folk metal radiota, kol ha campus radioo tel avivista, indietä

olen kristitty, mutta kristittyjen musiikki on paskaa, sitä ei voi kuunnella, samoin rap paska

Vierailija
15/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tarkka olet musiikin suhteen?

Kuunteletko sinä itse  musaa sen mukaan mitä kehtaat vai sen mukaan mikä  miellyttää? Onko itsetuntosi noin  hauras?

Ihan oikeesti hei,  normaalilla itsetunnolla ihmiset kuuntelee just sitä mitä haluaa miettimättä mitä toiset siitä ajattelee.

Absurdi ajatuskin että naapurin mielipide vaikuttais...tsiisus.

Me kuunnellaan musaa Bachista tän päivän musaan just kulloisenkin mielialan mukaan.

Vierailija
16/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on radio viritetty Loop- vai onko se nyt Groove- taajuudelle. Ei ole tullut mieleen, että musiikissa olisi ikärajoja. Mutta voihan sellaisia keksiä, jos haluaa väkisin tunrea itsensä oikein vanhaksi.

N46

Vierailija
17/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kehtaamisesta kiinni vaan siitä että suuri osa nykyhittimusiikista on ylituotteistettua jollotusta jossa laulaa pikemminkin mikrofoni kuin laulaja.

Kuuntelen paljon ja kaikenlaista elektrodance/trancesta heviin ja vanhaan rokkiin, bluesiin ja moneen muuhun alalajiin asti. Nykyradioissa häiritsee enemmän juontajien tyhjäpäinen lässytys ja soittolistat kun joku yksittäinen kappale. Se yksittäinen kappale rupeaa häiritsemään siinä vaiheessa kun se soi kymmenettä kertaa työpäivän aikana.

Vierailija
18/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias ei ole vanha, vaan nainen parhaimmillaan. Ihmeellinen aloitus..

Vierailija
19/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 48 vastaa:

The Doors,

ELP,

CCR,

Rush,

Pink Floyd,

David Bowie,

Deep Purple,

Led Zeppelin,

Marillion,

The Rolling Stones...

Lasten myötä on toki tullut tutustuttua monennäköiseen muuhunkin musiikkiin.

Mielestäni jokaisella on oikeus kuunnella millaista musiikkia haluaa.

Näin aikuisena minun ei tarvitse miellyttää ketään eikä teeskennellä pitäväni jostain mistä en pidä.

Vierailija
20/65 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40+ mutten siedä rappiä, oli se  millä kielellä hyvänsä. Sama koskee näitä korkealta uikuttavia miespuolisia nykypoppareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi