Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset käyttävät niin paljon hymiöitä?

Vierailija
15.01.2017 |

Onko tosiaan aina tarpeellista kertoa se kulloinenkin tunnetila?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyaikaa. Aiemmin tunnetila piti osata kirjoittaa.

Vierailija
2/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta. Olen nainen ja tunnen olevani outo kun en kauheasti käytä hymiöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut eroavaisuutta naisten ja miesten hymiöiden määrässä, mutta ne nyt vaan on suosittuja kuvia ja onhan ne joskus kiva lisä tekstiin. Ei niitä tosiaan ihan joka kerta tarvitsisi käyttää.

Vierailija
4/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta. Olen nainen ja tunnen olevani outo kun en kauheasti käytä hymiöitä.

Huomaatko miten sua vedetään retkuun typerillä yleistysväitteillä. Sano nyt vielä ettet tunne itseäsi naiselliseksi. terveisin toinen joka ei käytä hymiöitä

Vierailija
5/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko miten sua vedetään retkuun typerillä yleistysväitteillä. Sano nyt vielä ettet tunne itseäsi naiselliseksi. terveisin toinen joka ei käytä hymiöitä

http://news.rice.edu/2012/10/10/women-use-emoticons-more-than-men-in-te…

Vierailija
6/6 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tulla väärin ymmärretyksi?

Mä ensin kans vierastin hymiöitä, mutta sitten hiffasin, että vähänkin vieraammat ihmiset eivät osanneet tulkita mun viestejä oikein ilman hymiöitä. Jos laitoin jonkin neutraalin ja kiteytetyn vastauksen, niin se tulkittiin tylyksi. Kun laitan saman vastauksen, mutta hymiön perään, niin ei ihmetellä "onko jokin vikana" tms.