Mieheni käski minua mennä p***maan toisen miehen kanssa
Mieheni antoi minulle eilen käskyn mennä panemaan toista miestä. Puhuimme asiasta ja hän vaikuttaa olevan todellakin vahvasti tätä mieltä.
Tämä toinen mies on aiemmin auttanut minua hyvin vaikeissa tilanteissa, mistä olen hänelle syvästi kiitollinen. Meidän suhteemme ei kuitenkaan ole ollut mitenkään seksuaalinen.
En nyt tiedä, miten pitäisi aviopuolisoni käskyyn suhtautua.
Mitä te tekisitte tilanteessani?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja miehesi olette ongelma, älkää sekoittako siihen muita. Miehesi on ongelma koska on selvästi v***m a inen m**visti. Sinä taas olet ihan sekaisin ja terapiaa vailla kun olet ollenkaan tuollaisessa suhteessa tuollaisen miehen kanssa. Tajuatko itse ollenkaan, miten sekopäiseltä tuo selitykseksi ja teidän jutut kuulosti?
Joo tajuan kyllä, etenkin kun näitä tänne kirjoitin. Eihän tämä parisuhde ole mitenkään terve, päinvastoin. Mieheni käytöksen perustella hän todella vihaa minua eikä kaihda purkaa sitä minuun.
Minua kanssa vaivaa se, miksi edes olen yhdessä miehen kanssa, joka ajattelee ja kohtelee minua noin negatiivisesti. No siihen on monia syitä, yksi on perhe ja omaisuus. Asioita ei saa ihan noin vain purettua ja itse sitä on kuitenkin jatkuvasti koittanut yrittää, jos tämä tästä.
Olen hakenut apua tähän hankalaan ihmissuhteeseen, koska tämä on aiheuttanut minulle uupumusta ja ahdistusta. Kävin juttelemassa asiasta lääkärin kanssa, joka kirjoitti lähetteen psykologille. Lääkäri sanoi, että tarvitsen nyt työkaluja, miten pärjätä ja selvitytyä tästä.
Mitä tarkoitat tuolla, että älä sotke tähän muita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja miehesi olette ongelma, älkää sekoittako siihen muita. Miehesi on ongelma koska on selvästi v***m a inen m**visti. Sinä taas olet ihan sekaisin ja terapiaa vailla kun olet ollenkaan tuollaisessa suhteessa tuollaisen miehen kanssa. Tajuatko itse ollenkaan, miten sekopäiseltä tuo selitykseksi ja teidän jutut kuulosti?
Joo tajuan kyllä, etenkin kun näitä tänne kirjoitin. Eihän tämä parisuhde ole mitenkään terve, päinvastoin. Mieheni käytöksen perustella hän todella vihaa minua eikä kaihda purkaa sitä minuun.
Minua kanssa vaivaa se, miksi edes olen yhdessä miehen kanssa, joka ajattelee ja kohtelee minua noin negatiivisesti. No siihen on monia syitä, yksi on perhe ja omaisuus. Asioita ei saa ihan noin vain purettua ja itse sitä on kuitenkin jatkuvasti koittanut yrittää, jos tämä tästä.
Olen hakenut apua tähän hankalaan ihmissuhteeseen, koska tämä on aiheuttanut minulle uupumusta ja ahdistusta. Kävin juttelemassa asiasta lääkärin kanssa, joka kirjoitti lähetteen psykologille. Lääkäri sanoi, että tarvitsen nyt työkaluja, miten pärjätä ja selvitytyä tästä.
Ap
Miehesi viha kasvaa tuon auttajasi myötä. Tajuatko, kuinka tuhoisaa tuo 'ystävyytesi' on suhteellenne. Ja asiatontakin, jos saat tuolta mieheltä kehuja ja pönkitystä naiseudellesi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tietoinen että otat kirjaimellisesti asioita joita ei ole tarkoitettu sellaiseksi. Minäkin kyselen oletko aspergeri?
En tietenkään ole asperger.
Olen alunperin oppinut kuuntelemaan miestäni herkällä korvalla siksi, että jos en niin tee, seuraa turhautumista tai jopa raivokohtaus.
Niitä en vaan halua.
Yritän pitää kaikin keinoin huolta siitä, että kuulen hänet varmasti oikein, enkä ymmärrä mitään väärin.
Mieheni on vastuussa omasta kommunikaatiostaan ja hän tietää sen varsin hyvin. Tästä on puhuttu puolin ja toisin.
Olemme sopineet, että kerrotaan toiselle yksiselitteisesti mitä haluaa. Jos toive muuttuu, asia oikaistaan. On meidän välinen sopimus myös, että toisen puheita ei lähdetä tulkitsemaan.
Tämä siksi, ettei syntyisi väärinkäsityksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoon.
Helppoa kun uusi on jo tilattu
Älkää kiusiko Aptä.Tuskin on assburger kun on mies ja lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehesi viha kasvaa tuon auttajasi myötä. Tajuatko, kuinka tuhoisaa tuo 'ystävyytesi' on suhteellenne. Ja asiatontakin, jos saat tuolta mieheltä kehuja ja pönkitystä naiseudellesi.
Tää oli hauska :D
Joo on oikeasti ollut tosi hyvä juttu kuulla myös toisenlaista näkemystä, kuin oman puolisoni antama palaute minusta. Olisi aika raskasta täällä elää ja olla, jos vain mieheni palautteella mentäisiin.
Muita miehiltä koen saavani kohtuullisen usein hyvää palautetta. Muiden mukaan olen reilu, konstailematon, hauska, yhteistyökykyinen, älykäs ja kaunis. Kaikin puolin viehättävä tyyppi.
Soitan bändissä ja tuo edellinen on tullut mm. bändikavereiltani. Ja keikoilla taas monet miehet ovat aivan innoissaan. No se on taas esiintymiseen liittyvä juttu, jonka taustat ymmärrän ja en ota sitä niin kirjaimellisesti.
Kyllä, kuolisin tänne jos vain oman mieheni antamilla palautteilla mentäisiin.
Ap
Paskapää-ääliöitä olette molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi halunnut vastaukseksi, ettet todellakaan aio mennä ja sen sijaan aloit sitten miettiä asiaa oikeasti. Näin minä tämän näen.
Tottakai minä alan miettiä asiaa oikeasti, kun oma puoliso käskee noin toimia.
Jos en tee mitä hän sanoo, hän turhautuu ja helposti reagoi sitten varsin aggressiivisesti. Sitä en halua.
Siksi olen alkanut kuunnella häntä hyvin herkällä korvalla.
Pidän kyllä tuosta toisesta miehestä ja olen nyt mieheni käskyn jälkeen miettinyt asiaa, miten tuo nyt menisi. Että kyllä, pitää paikkansa mitä sanoit.
Jos rehellisiä ollaan, niin ei oma tahtoni ole mennä panemaan tuota toista miestä.
Kai minä nyt omasta seksuaalisuudestani saan sen verran määrätä, että päätän itse kenen kanssa oikeasti haluan panna?
Ap
Oletko sä oikeasti noin yksinkertainen että alat oikein pohtia asiaa sen sijaan että miettisit että äijä oli pahalla päällä ja halusi loukata, sanoisit sen sille suoraan ja käskisit kasvaa aikuiseksi?
Ei herranjestas oikeesti, toivottavasti sä olet trolli! *myötähäpeä*
Joskus joo olisin toiminut noin, miten mainitsit.
Mutta siitä seuraisi niin pahat kilarit mieheltäni.
Olisin sen jälkeen syyllinen lähes kaikkeen sekä hänellä vapaus toimia lähes miten tahansa, että en kertakaikkiaan uskalla.
Tämän miehen kanssa pitää todella varoa antamasta mitään, mihin hän voi tarttua ja kääntää sen minun viakseni.
Siksi yritän olla mahdollisimman asiallinen ja varon tekemästä minkäänlaista virhettä.
Ap
Jos teet muutenkin aina mitä miehesi käskee niin miksi nyt kyselet neuvoa täältä?
Se että älä sotke siihen muita, on että älä nyt herranen aika ala sotkea siihen toista miestä. Miehesi on jo tarpeeksi mustasukkainen harrastuksellesi (juuri niin, sille että sulla on jotain tärkeää johon hän ei voi osallistua ja ottaa myös sitä haltuun), älä nyt anna tekosyytä kieltää se.
Ja mitä typerää teetkin, kuten esim olet tuollaisen p**iaisen kanssa, niin älä nyt vaaranna enää muita tyhmyydelläsi kuten bändikavereitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi halunnut vastaukseksi, ettet todellakaan aio mennä ja sen sijaan aloit sitten miettiä asiaa oikeasti. Näin minä tämän näen.
Tottakai minä alan miettiä asiaa oikeasti, kun oma puoliso käskee noin toimia.
Jos en tee mitä hän sanoo, hän turhautuu ja helposti reagoi sitten varsin aggressiivisesti. Sitä en halua.
Siksi olen alkanut kuunnella häntä hyvin herkällä korvalla.
Pidän kyllä tuosta toisesta miehestä ja olen nyt mieheni käskyn jälkeen miettinyt asiaa, miten tuo nyt menisi. Että kyllä, pitää paikkansa mitä sanoit.
Jos rehellisiä ollaan, niin ei oma tahtoni ole mennä panemaan tuota toista miestä.
Kai minä nyt omasta seksuaalisuudestani saan sen verran määrätä, että päätän itse kenen kanssa oikeasti haluan panna?
Ap
Oletko sä oikeasti noin yksinkertainen että alat oikein pohtia asiaa sen sijaan että miettisit että äijä oli pahalla päällä ja halusi loukata, sanoisit sen sille suoraan ja käskisit kasvaa aikuiseksi?
Ei herranjestas oikeesti, toivottavasti sä olet trolli! *myötähäpeä*
Joskus joo olisin toiminut noin, miten mainitsit.
Mutta siitä seuraisi niin pahat kilarit mieheltäni.
Olisin sen jälkeen syyllinen lähes kaikkeen sekä hänellä vapaus toimia lähes miten tahansa, että en kertakaikkiaan uskalla.
Tämän miehen kanssa pitää todella varoa antamasta mitään, mihin hän voi tarttua ja kääntää sen minun viakseni.
Siksi yritän olla mahdollisimman asiallinen ja varon tekemästä minkäänlaista virhettä.
Ap
Mielestäni kertomasi perusteella tässä ei muuta ole tehtykään kuin virheitä.
Ei tuo ole vihaa, se on hallittua kontrollia eri keinoin. Ja sinä oikein pyydät päästä kontrolloiduksi. "Herra ei nyt vihastu, teen ihan mitä herra käskee" Miettikää mitkä kiksit ja vallan tunne jollekulle jolla on huono itsetunto ja joka on vaikka aiemmin kokenut jääneensä alakynteen, vanhempien tai eksän kanssa.
Hoh hoijaaaaa taas tätä parisuhde vatkaamista
Hoh hoijaaaaa taas tätä parisuhde vatkaamista
Ei vieraan painaminen niin pahasta ole, opit uusia temppuja
Mulle tuo ois käsky erota, koska suhteessa ei panna muita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole vihaa, se on hallittua kontrollia eri keinoin. Ja sinä oikein pyydät päästä kontrolloiduksi. "Herra ei nyt vihastu, teen ihan mitä herra käskee" Miettikää mitkä kiksit ja vallan tunne jollekulle jolla on huono itsetunto ja joka on vaikka aiemmin kokenut jääneensä alakynteen, vanhempien tai eksän kanssa.
Tämä pysäytti, enpä ole ennen noin ajatellutkaan, mutta voisi muuten pitää paikkansa.
Miehen äiti on tyyppinä oikea jyrä. Ei kunnioita tippaakaan muiden rajoja, ei kuuntele, tekee mitä tekee eikä löydy edes normaalia omaatuntoa.
Esimerkiksi kun tyyppi leikkasi ilman lupaa lapsemme hiukset, ei tuo nainen ole tähän päivään mennessäkään tajunnut sitä, että se on väärin eikä niin saa tehdä. Ei, vaikka asia on hänelle varsin selvästi sanonut.
Näitä juttuja on vaikka kuinka paljon. Ja ei varmaan ihme, että anoppi lukuisista aiemmista miesystävistä huolimatta (oli nuorempana ihan hyvännäköinen) on täysin yksin. Ei kukaan sellaista jaksa.
Miehen isä taas on sellainen tyyppi, joka antoi pojalleen lähdöt elämästään, kun tämä kehtasi yhtään kritisoida isänsä toimintaa. Takaisin oli tulemista vuosien kuluttua, mutta edelleenkään miehelläni ei ole mitään asiaa vierailla isäni kotona. Isän uusi vaimo ei ilmeisesti oikein tykkää, jos poika entisestä avioliitosta näkyy liikaa elämässä.
Mun pitää miettiä tuota näkemystäsi. Täällä on tullut muitakin hyviä näkökulmia aiemmin, joissa tuntuisi olevan perää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se että älä sotke siihen muita, on että älä nyt herranen aika ala sotkea siihen toista miestä. Miehesi on jo tarpeeksi mustasukkainen harrastuksellesi (juuri niin, sille että sulla on jotain tärkeää johon hän ei voi osallistua ja ottaa myös sitä haltuun), älä nyt anna tekosyytä kieltää se.
Ja mitä typerää teetkin, kuten esim olet tuollaisen p**iaisen kanssa, niin älä nyt vaaranna enää muita tyhmyydelläsi kuten bändikavereitasi.
Vaaranna? Tyhmyydelläsi?
Olen ollut koko ikäni miesten kanssa tekemisissä eikä ole ongelmaa. Olen tottunut ihastuviin miehiin ja pärjään sen kanssa ihan hyvin. Ne on kauniita tunteita, olen toki otettu, mutta ei se pidemmälle vie, jos olen varattu.
Enkä usko, että mieheni lähtee noille muille miehille tekemään yhtään mitään. Voisi saada nenilleen, jos jotain yrittäisi ja varmasti tiedostaa tämän itsekin.
Ap
Mikä tuossa on epäselvää? Syyllistämistä, manipulointia, mustasukkaisuutta, kontrollointia, vallankäyttöä. Jos mies kiihottuisi siitä, että panet toista, hän esittäisi asian ihan eri tavalla kuin silmille heittäen.
Olen ollut naimisissa tuollaisen huonoitsetuntoisen ja kontrolloivan miehen kanssa. Pahin virhe, minkä voit tehdä, on muuttua värittömäksi, hajuttomaksi ja mauttomaksi, ettet vaan provosoi moista käytöstä. Siinä kadottaa äkkiä minuutensa, sillä vaiva ei suinkaan parane vaan pahenee vuosien myötä.
Oletko tietoinen että otat kirjaimellisesti asioita joita ei ole tarkoitettu sellaiseksi. Minäkin kyselen oletko aspergeri?