Mies puhunut viimeksi joulun aikaan
paitsi pakolliset käytännön asiat mahdollisimman vähin sanoin. Seksiä oli viimeksi samoihin aikoihin. Istuu vain koneella kotona.
Kommentit (51)
Oletteko ennen joulua puhuneet normaalisti? Eli käyttäytyykö hän aina noin?
Ehkä hänellä on masennus? Tuo murahdus "mistä sen tietää" viittaisi hieman siihen. Terve ihminen (siis henkilö, joka ei ole masentunut) suoralta kädeltä torjuisi ajatuksen. Jos mies ei voi puhua sinulle, niin ehdota että puhuu edes jollekin, esim psykologille.
Laita vaikka tekstari jos ei suostu puhumaan. Tai lähetä sähköpostia. Monille kirjoittaminen voi olla helpompaa kuin puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Käytiin sukulaisten luona ja tulin itse paria päivää aiemmin takaisin. Mitä lie vaikutteita otti perheeltään.
Onko tämä AP?
Miksi lähdit aikaisemmin sukuloimasta kuin mies?
Miehesi varmaan palstailee mun kanssa Suomi24:ssa...
Hah. Se on totaalisen kyllästynyt suhun.
No kysy siltä, miksi ei puhu sinulle ja kerro vaikka samalla, miten itse koet sen - selvitätte asian. Jos ei osaa kertoa, mistä on kyse, niin osaa ainakin sanoa, mistä EI ole kyse... Aikuiset ihmiset puhuvat toisilleen ihmissuhteissa, viikkojen mittaiset mykkäkoulut ilman mitään selitystä ovat keskenkasvuisten touhua.
Jätä se sika.
Mykkäkoulu=henkistä väkivaltaa.
No mutta eihän tuo vielä mitään..
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4078242/Sulking-husband-went-20…
Vierailija<br />
Mykkäkoulu=henkistä väkivaltaa.[/quote kirjoitti:Missä näin sanotaan?
Olen pahoillani, mutta miehesi ei taida kyetä kommunikoimaan kanssasi, koska taitaa etsiä sanoja, miten jättää sinut. Lienee toinen nainen olla lyönyt ultimaatumit pöytään, että vuoden vaihteessa eron on tultava.
En sano tätä ilkeyttäni, vaan saman kokeneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija<br />
Mykkäkoulu=henkistä väkivaltaa.[/quote kirjoitti:Missä näin sanotaan?
Av-palstalla, joten tämä on tosi.
Jos miehesi on palaamassa juurilleen, eli mereen? Onko miehesi puhe muuttunut enemmän gutturaaliseksi, ts. korahteluksi, kuin äijä kurlaisi kaiken aikaa? Onko ihossa tapahtunut muutoksia, kuten nahkeutumista t. suomuuntumista? Syväläinen, kenties???
Olisi ihanaa. T.ekstrovertin vaimo.
Miten tuollaiselta saa mitään taloudellista turvaa? Onko teillä lapsia?
Onko jossain tuollaistakin? Minun mies puhua pälpättää aamusta iltaan, yksikseenkin.
T.Kateellinen
m80 kirjoitti:
No kysy siltä, miksi ei puhu sinulle ja kerro vaikka samalla, miten itse koet sen - selvitätte asian. Jos ei osaa kertoa, mistä on kyse, niin osaa ainakin sanoa, mistä EI ole kyse... Aikuiset ihmiset puhuvat toisilleen ihmissuhteissa, viikkojen mittaiset mykkäkoulut ilman mitään selitystä ovat keskenkasvuisten touhua.
Mikä on oma pisin ihmissuhteesi? Kolme kuukautta? Kyllähän jokainen ihminen - niin mies kuin nainen - lähtee uuteen ihmissuhteeseen avoimin mielin, ja aluksi kaikki jaetaankin. Jossain vaiheessa sitä vaan huomaa puhumattomia asioita, käsittelemättömiä ristiriitoja, tulee turhasta sanomista, ei vastata, kun ei haluta sanoa pahasti, kaikkea tällaista kertyy vuosien mittaan. On pikkaisen vaikea paikka siinä kohden läväyttää se kissa pöydälle, että NYT puhutaan!! Ero siinä herkemmin tulee kuin rauhaisa sopusointu.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaiselta saa mitään taloudellista turvaa? Onko teillä lapsia?
Yhteinen tili ja avioehto.
On henkistä väkivaltaa. Miten tuo edes on parisuhde?
Höpönhöpön väkivaltaa. Väkivaltaa on pakottaa puhumaan.
Selvä.