Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tuntemasi suomalaisten miesten thaivaimot?

Vierailija
14.01.2017 |

Oletteko olleet tekemisissä kenenkään suomalaisen miehen thaimaalaisen vaimon kanssa? Minä yhden, jonkun verran, hän on lapseni kaverin äiti. Sinänsä ihan ok, mutta jotenkin hirveän lapsellinen, 35v nainen kuin teinityttö, kikattelee, hihittelee, suputtelee seurassa, puhuu miehestään kuin pikkutyttö ensimmäisestä poikaystävästään, haukkuu hihitellen miestään tyyliin 'kun miehet imuroi, niin eivät imuroi tarkasti joka paikasta, hihihiiii'. Ylipäätään hirveän naiivi. Haukkuu kaikki lapset ja aikuiset lihaviksi, jos eivät ole langanlaihoja.

Hänen seuraansa jaksaa hetken, mutta useampi tunti alkaa jo käydä raskaaksi. Tiedollinen puoli melko nollassa. Valittaa koko ajan rahan puutteesta ja kuinka Thaimaassa ihmisillä asiat ei ole hyvin. Tiedän toki, enkä niin toivoisi olevan, mutta en voi jokaista hänen sukulaisia auttaa vaatelähetyksin ja rahallisesti.

Hän on tuonut Thaimaasta muitakin naisia Suomeen, yrittänyt parittaa suomalaisille miehille, ovat kokeeksi asuneet miesten kanssa useita viikkoja. Kaikki kolme naista palanneet takaisin Thaimaahan, eivät ole kelvanneet miehille.

Hänen miehensä on hyvin sovinistinen, aliarvioi naisia, on hyvin palkattu ja hyvässä työssä, korkeasti koulutettu. Ei olisi pystynyt olla suomalaisen kanssa, koska on niin sovinistinen, minulle ei puhu mitään, kylässä ollessa miesten ja naisten pitää istua eri ryhmissä. Miehet syövät pöydässä ensin, sitten vasta naiset lasten kanssa. Täysin minun arvomaailmani vastaista. Todella alentavat ja nöyryyttävää.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Biudetin ym. voisi olla parempi olla kirjoittelematta liikaa englanninkielisiä kommentteja amerikkalaisille ja hyväksyä jo tosiasiat. Suomen poliittisen eliitin joka on tehnyt maasta koko kolmannen maailmsn sosiaalitoimiston olisi aika herätä. Ei ole mitään myyttistä kansainvälistä yhteisöä eikä Suomi saanut mitään tukea eurooppalasilta vaikka taas sinisilmäistä kirkasotsaista tyhmyyttä korostaen vahingoitti suhteitaan Venäjään estämällä venäläistä ministeriä saapumasta etyk kokoukseen. Mitä nämä idiootit miettivät? Suomiko kurittaa naapurinav olevaa suurvaltaa:D Kun Venäjä olidi kieltänyt Finnairilta ylilennot aasiaan niin olidi suomikollo taas tiennytvmitä tuli tehtyä. Ylipäänsä Eurooppalaisten kannattaisi pitää pienempää suuta ettei pääsy tärkeille markkinoille vaikeudu.

Vierailija
22/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana, avosydäminen ja vieraanvarainen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuntemani on ihan tavallinen nainen. Töissä miesvaltaiseksi koetulla alalla. Puhuu ihan täydellistä suomea. Ulkonäkö on ainoa asia, joka mielestäni erottaa suomalaisista.

Jos nyt jotain erikoista hänessä on, niin ehkä pukeutuu keskivertosuomalaista enemmän vaaleanpunaiseen ja käyttää hiuspantoja.

Vierailija
24/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pojan vaimo on Thaimaasta. Suomalaisiin naisiin verrattuna hän on kyllä huippunainen. Huomaavainen, kohtelias, puuhaa koko ajan jotain, hoitaa lapset esimerkillisesti, EIKÄ nipota pienistä.

Vierailija
25/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin sopivat yhteen suomalaiset miehet ja thaimaalaiset naiset. Suomalaiset naiset eivät osaa arvostaa omia miehiään ja pilettävät mieluummin kavereiden kanssa, kuin osallistuvat perheen ja kodin hoitoon. Siksi suomalainen mies suostuu elättämään thaimaalaista naista, mutta kahvin tarjoaminen suomalaiselle naiselle tekee tiukkaa.

Jos olet kiinnostunut tietämään lisää thaimaalaisten naisten hyvistä ominaisuuksista tai tuomaan thaimaalaisen vaimon/tyttöystävän Suomeen, kannattaa lukea tämä kirjoitus: http://www.asumaansuomeen.fi/kansainvalinen-avioliitto/thaimaalainen-na…

Vierailija
26/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhellä tutulla on thainainen, kun lapset on koulussa tai jossain niin se menee mettään poimimaan marjoja

Vierailija
27/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli naapurissa thaimaalainen nainen ja suomalainen mies -pariskunta. Pakko sanoa että heitä en tunne, mitä nyt kesällä grillattiin ja he kävivät pihallallamme ja vähän esittäydyttiin. olin aina luullut että thai-naiset ovat hiljaa vaan mutta ainakin tämä thai-eukko räyhäsi ja huusi joka päivä siellä neljän seinän sisällä. Miehen ääntä en erottanut seinien läpi mutta nainen rähisi viimeistä päivää. Ovia paukutettiin lujaa ja kyllä siellä varmaan fyysisestikin tapeltiin?

En ole ikinä omistanut niin äänekkäitä naapureita, paitsi opiskelukämpässä teinit joskus ryyppäsivät ja soitti musiikkia. Sekin oli siedettävempää kuultavaa.. No, nainen ainakin lähti läksimään jossain välissä ilmeisesti ja tulikin ihanan rauhallista taas.

En syytä naista tai kumpaakaan siis sillä enhän minä heidän tilanteestaan tiedä sen kummemmin.. se vaan että ainakin tämä thai eukko tainnut suostua ihan mihin vain. Varmaan se naapuri sitten lähti etsimään Thaimaasta uutta koekaniinia ja thainainen nauttii ilmaisista tuista ja elelee ihan keveästi työkkärimme rahoilla. Montakohan tuontivaimoa tänne tuodaan työntekijöiden elätettäväksi? Ainakaan tämä nainen ei käynyt töissä mutta äijä näytti käyvän. Onneksi muutti se mieskin pois ja tilalle tuli normaali pariskunta joilla lähes vuoden vanha vauva.

Vierailija
28/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillani on thai vaimo. Mies on suhteellisen älykäs ja erittäin kiltti.

Kaikkea muuta kuin vaimonhakkaaja.

Hänelle tämä on jo toinen thai nainen. Mutta tämän toisen kanssa ovat naimisissa ja vaikuttavat onnellisilta.

Uskoisin siis että löytyy huonoja että hyviä yksilöitä myös sieltä.

Ainoa ero että tarjontaa on 5 x enemmän. Jos olet lyhyt mies ja et pelkää pieniä kulttuuri eroja todennäköisesti löydät ihanan vaimon sieltä.

Itse tutustuin yhteen thai naiseen pari vuotta sitten. Hyväsydäminen ja kaunis. Hänen miehensä oli väkivaltainen ja lopulta hän palasi takaisin kotimaahansa. Lähti etsimään parempaa elämää mutta huonosti kävi..

Juttelimme monesti kuinka hän kaipasi lapsiaan jotka oli jääneet thaimaaseen.

Monesti epäilinkin että ei ehkä hänkään ihan terve järkinem ole kun hylännyt lapsensa..

No paha sanoa minkälaiset olot sielä on. Fakta on että monet tulee silti tänne hakemaan parempaa elämää. Uskoisin että jos olet hyvä mies niin thai vaimo pysyy rinnallasi aina...

Isommalla prosentilla kuin suomalaisnainen.

Terv noin 30 vuotias suomalaisnaisen jättämä sinkkumies...

Vierailija
29/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, kuka heitä pitää kauniina? Menkää ranskaan tai Italiaan. Siellä naiset ovat kauniita. Itämaalaiset näyttävät eri kasvot ulospäin. Tuntevat ihan muuta

Ranskalaiset naiset ovat kyllä niin harmaita hiirulaisia ettei Ranskaan kannata mennä. Italiakaan ei ole niitä maita jonne mennään naisia varten.

Thaimaassa on kauniita naisia mutta ne jotka olen nähnyt ostarilla suomalaisen miehen kainalossa harvemmin sitä ovat.

Vierailija
30/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. Just sellainen naiivi kikattelija, kuten aiemmin kuvailtiin. Haukkuu herkästi muita läskiksi, vaikka näkee, että toiselle ylipaino on vaikea asia. Lapsia kohtaan ystävällinen, omat lapsensa on jättänyt isilleen hoidettavaksi. Suomen kieli ei tartu, vaikka on asunut täällä jo 15 vuotta. Hoikka on, ei kovin nätti. Ei se varmaan kovin syvällisiä mieti.

Vierailija
31/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden. Hirmuisen mukava. Hänen kanssansa on kiva kokata.  Lämmin, ystävällinen ja huolehtivainen. Valitettavasti mies ei ole lainkaan vaimonsa tasoinen, vaan todella ällöttävä sovininisti. Ansaitsisi paljon paremman miehen. 

Vierailija
32/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari ex tai-vaimoa. Hakivat eron ja ottivat puolet miehen omaisuudesta kun pysyvä oleskelulupa oli taskussa. Nyt pyörittävät omaa tai-hieronta yritystään, eli jatkavat samaa ammattia kuin kotimaassaan.

Vierailija
33/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi. Toinen siivoaa työkseen, tohtoriaviomiehen kanssa on eri tulot ja eri elintaso. Kikattaa paljon ja kutsuu miestään siaksi.

Toinen on kielikursseilla ja kotirouvana, pahapäinen kuin mikä, ja mies on paennut töihin ja baariin. Tämä kutsuu miestään lihavaksi siaksi eikä kokata.

Vierailija
34/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen filippiiniläisvaimoja. Kaikki ovat puolet nuorempia kuin miehensä. Ulkonäkö tuntuu olevan ykkösasia: hiuksia ollaan sukimassa jatkuvasti, meikkaus on tärkeää, laihuutta ihannoidaan. Vähän naiiveilta ja materialistisilta vaikuttavat, tietenkin tämä selittyy taustalla. Rakkaudella ei taida olla liittojen kanssa tekemistä, mutta ehkä heillä on win-win tilanne kuitenkin.

Vierailija
35/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taitavat olla hirveitä rasisteja

36/46 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko olleet tekemisissä kenenkään suomalaisen miehen thaimaalaisen vaimon kanssa? Minä yhden, jonkun verran, hän on lapseni kaverin äiti. Sinänsä ihan ok, mutta jotenkin hirveän lapsellinen, 35v nainen kuin teinityttö, kikattelee, hihittelee, suputtelee seurassa, puhuu miehestään kuin pikkutyttö ensimmäisestä poikaystävästään, haukkuu hihitellen miestään tyyliin 'kun miehet imuroi, niin eivät imuroi tarkasti joka paikasta, hihihiiii'. Ylipäätään hirveän naiivi. Haukkuu kaikki lapset ja aikuiset lihaviksi, jos eivät ole langanlaihoja.

Hänen seuraansa jaksaa hetken, mutta useampi tunti alkaa jo käydä raskaaksi. Tiedollinen puoli melko nollassa. Valittaa koko ajan rahan puutteesta ja kuinka Thaimaassa ihmisillä asiat ei ole hyvin. Tiedän toki, enkä niin toivoisi olevan, mutta en voi jokaista hänen sukulaisia auttaa vaatelähetyksin ja rahallisesti.

Hän on tuonut Thaimaasta muitakin naisia Suomeen, yrittänyt parittaa suomalaisille miehille, ovat kokeeksi asuneet miesten kanssa useita viikkoja. Kaikki kolme naista palanneet takaisin Thaimaahan, eivät ole kelvanneet miehille.

Hänen miehensä on hyvin sovinistinen, aliarvioi naisia, on hyvin palkattu ja hyvässä työssä, korkeasti koulutettu. Ei olisi pystynyt olla suomalaisen kanssa, koska on niin sovinistinen, minulle ei puhu mitään, kylässä ollessa miesten ja naisten pitää istua eri ryhmissä. Miehet syövät pöydässä ensin, sitten vasta naiset lasten kanssa. Täysin minun arvomaailmani vastaista. Todella alentavat ja nöyryyttävää.

Tunnen kaksi thai-naista,

jotka ovat tulleet Suomeen avioliiton kautta.

Molemmat valittavat, että heidän täältä saamansa mies oli liian vanha, juoppouteen taipuvainen ja toisen mies oli vielä väkivaltainenkin.

He erosivat molemmat ukoistaan,

kun olivat saaneet kansalaisuuden ja tajusivat ettei nainen ole Suomen lain edessä orja miehelle.

Nyt he asuvat tyytyväisinä Suomessa ja tekevät töitä.

Mikään parisuhde ei enää kiinnosta kumpaakaan, paitsi vapaat suhteet.

Käymme joskus ulkona yhdessä.

He inhoavat sovinisteja ja thai-naisten asemaa,

siksi haluavat pitää vapaudestaan ja onnestaan kiinni.

Mitään lapsellisuutta en ole heissä huomannut...

Ei kai ap ole tavannut lapsivaimoja?

Vierailija
37/46 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaalaisia en tunne, mutta joitakin kiinalaisia tunnen.

He ovat fiksuja, kunnianhimoisia ja ahkeria.

Kotitöitä eivät hirveästi tee ja vaativat mieheltä kunnioitusta. Ovat myös aika kontrolloivia parisuhteessa.

Ovat myös jollain tasolla lapsellisia, jonkin verran enemmän kuin itse olen. Ovat todella hyvää ja virkistävää seuraa.

Otanta on tietysti hyvin pieni, sillä puhun nyt vain ystävistäni. Ne naiset joita en tunne voivat olla hyvinkin erilaisia.

Vierailija
38/46 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli Thaimaasta ummikkona Suomeen. Mies oli yli 40v vanhempi. Saivat lapsen. Mies oli väkivaltainen ja piti naista melkein kuin orjaa. Nainen masentui pahasti ja joutui hoitoon. Naisen kanssa ei voinut jutella mistään, kun hän ei edes opetellut suomenkieltä. Lapsi toimi jotenkin "tulkkina". Mies kuoli muutamia vuosia sitten ja en tiedä mitä naiselle ja lapselle nykyään kuuluu.

Vierailija
39/46 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera. Säästäväinen. Koti-ihminen. Minulla mielikuva että tuollaisia naiset olivat vielä sotien jälkeen Suomessakin. Nainen vastaa kodista ja lapsista. Marjastaa hulluna. Mies voi ylpeillä ahkeralla ja kuuliaisella vaimolla.

Vierailija
40/46 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedälläni on thaimaalainen vaimo. Naisella on alkuperäisessä kotimaassaan aikuiset lapset ja ilmeisesti hän on joko eronnut tai hänen miehensä on kuollut. En ole kysynyt.

Sen asian olen pistänyt merkille, että hän pitää paljon lapsista ja tulee heidän kanssaan erittäin hyvin toimeen. Muutenkin vaikuttaa mukavalta ihmiseltä, mutta välimme ovat kuitenkin jääneet aika etäiseksi, koska itse olen usein tuntemattomampien kanssa varautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän