Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istutko yleisissä vessoissa suoraan muovirenkaan päälle vai laitatko wc-paperia sen suojaksi?

Vierailija
14.01.2017 |

Istutko yleisissä vessoissa suoraan muovirenkaan päälle vai laitatko wc-paperia sen suojaksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tarvitse koskaan käydä yleisissä vessoissa! :) En ikinä voisi istahtaa pöntölle, jolla on istunut ties minkälaista p*rsettä / v*ttua!! Käyn vain kotona vessassa. :D En myöskään päästä ketään ulkopuolisia asioille mun vessaan ----> sinne jää pesemättömän p*rseen / p*llun / m*nan  löyhkä, sitä en halua missään nimessä!

Vierailija
42/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi tarvitse koskaan käydä yleisissä vessoissa! :) En ikinä voisi istahtaa pöntölle, jolla on istunut ties minkälaista p*rsettä / v*ttua!! Käyn vain kotona vessassa. :D En myöskään päästä ketään ulkopuolisia asioille mun vessaan ----> sinne jää pesemättömän p*rseen / p*llun / m*nan  löyhkä, sitä en halua missään nimessä!

Hienosti koulutettu rakko ja suoli. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun suoraan, koska siihenhän kuuluisi osua vain reidet + käyn joka päivä suihkussa.

En muista milloin viimeksi olen ollut kipeä.

Vierailija
44/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nousen seisomaan istuinrenkaan päälle ja kyykistyn vasta sitten toimittamaan jätökset pönttöön. Opin tämän tavan aikonani Venäjällä matkaillessa ja ei se hassumpi tapa ole. Kerran on kyllä käynyt niin että koko pönttö antoi periksi ja tuli ajolähtö.

Vierailija
45/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse käydä yleisisssä vessoissa kun on aina vähän paperia mukana. Katseilta piilossa onnistuu kyykkypska paikassa kuin paikassa. Viimeksi juoksulenkillä tuli kiire ja  paikka löytyi työmaakopin takaa vaikka yöllä ei olisi tarvinnut välittää katseista.

Vierailija
46/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostan sen istuinrenkaan ylös, vaikka olenkin nainen. Sitten vaan pissin puoli-istuvassa (mäkihyppääjän) asennossa. Toosi pitkän pisun aikana kyllä reisilihaksilta vaaditaan kestävyyttä. Isommalla hädällä en käy koskaan julkisissa.

Mua inhottaa istua paljaaltaan, koska ikinä ei tiedä, mikä kihomato- tai syyläpylly siinä on istunut. Kuulemma jotkut tauditkin (virukset) leviää yleisten vessojen istumista.

Ja joo, käynnin jälkeen tsekkaan siisteyden ja lasken sen renkaan seuraavalle ladylle.

Pesen kädet ja avaan koko puuterointihuoneen oven joko jalalla tai kyynärpäällä välttäen koskemasta ovenkahvaan.

Vierailija
47/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paperi ei sinänsä suojaa yhtään miltään. Turha toimenpidekoko vuoraaminen.

Vierailija
48/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan laita mitään paperia minnekkään pöntön päälle!

Olen henkisesti terve!

Vierailija
49/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en jaksa uskoa et ihmiset istuis pöntöllä nii et genitaalit osuu rinkalle. Ja jos rinkalla näkyy pissaa tai pahimmassa tapauksessa menkkaverta (olen törmännyt tämmöiseenkin) niin vaihdan vain koppia.

Vierailija
50/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se paperi ei sinänsä suojaa yhtään miltään. Turha toimenpidekoko vuoraaminen.

Todennäköisesti saat niitä pöpöjä käsiisi enemmän vuoratessasi rengasta, kuin jos et laittaisi.

Vierailija
51/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nostan sen istuinrenkaan ylös, vaikka olenkin nainen. Sitten vaan pissin puoli-istuvassa (mäkihyppääjän) asennossa. Toosi pitkän pisun aikana kyllä reisilihaksilta vaaditaan kestävyyttä. Isommalla hädällä en käy koskaan julkisissa.

Mua inhottaa istua paljaaltaan, koska ikinä ei tiedä, mikä kihomato- tai syyläpylly siinä on istunut. Kuulemma jotkut tauditkin (virukset) leviää yleisten vessojen istumista.

Ja joo, käynnin jälkeen tsekkaan siisteyden ja lasken sen renkaan seuraavalle ladylle.

Pesen kädet ja avaan koko puuterointihuoneen oven joko jalalla tai kyynärpäällä välttäen koskemasta ovenkahvaan.

Sairasta

Vierailija
52/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran jouduin laittamaan. Se pöntönrengas oli niin kylmä, et paperi suojas ensishokilta ku siihen istahti.

ne metalliset on ihan hirveitä!

Vierailija
53/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myytinmurtaja totesi sen renkaan yhdeksi vessan puhtaimmaksi paikoista.

Vierailija
54/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, huuhtelunappi taitaa olla likaisin.

Vierailija
55/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, huuhtelunappi taitaa olla likaisin.

Taitaa olla se WC-tilan ovenkahva likaisin, koska kaikki eivät pese käsiään vessakäynnin jälkeen ja koskevat ovenkahvaan kakkaisilla käsillään. Siivoojat eivät pyyhi niitä ovenkahvoja _koskaan_.

Vierailija
56/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkana saa olla kirjoitti:

Mulla on weeceeankkaa vessaharja ja kumihanskat käsilaukussa, pesen pytyn ennenkuin istun sille.

Valehtelet niin että korvat heiluu :I

Vierailija
57/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy pissalla julkisissa vessoissa. Kakkoshädän hoidan siten että käsikakkaan pöntön vieressä ja nostan sen sitten pönttöön.

Vierailija
58/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri ei koskaan käy yleisessä vessassa kakkimassa (kun pyörii suht lähellä kotinurkkiaan), vaan ajaa aina kotiinsa vaikka matkaa voi olla parikymmentä kilometriä. Sitten vielä kusee istuimella seisaaltaan, jolloin kusi roiskuu ties minne. Ne on tehty istumiseen, pisuaarit on mielestäni seisaaltaan kusemista varten.

Vierailija
59/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri ei koskaan käy yleisessä vessassa kakkimassa (kun pyörii suht lähellä kotinurkkiaan), vaan ajaa aina kotiinsa vaikka matkaa voi olla parikymmentä kilometriä. Sitten vielä kusee istuimella seisaaltaan, jolloin kusi roiskuu ties minne. Ne on tehty istumiseen, pisuaarit on mielestäni seisaaltaan kusemista varten.

Neitimiehet ja pikkupojat kusee istuen.

Vierailija
60/60 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitimiehet ja pikkupojat kusee istuen.

Minä kusen istualtaan ainoastaa omassa kämpässä siivousteknillisistä syistä. Muualla ei niin väliä