Istutko yleisissä vessoissa suoraan muovirenkaan päälle vai laitatko wc-paperia sen suojaksi?
Istutko yleisissä vessoissa suoraan muovirenkaan päälle vai laitatko wc-paperia sen suojaksi?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi tarvitse koskaan käydä yleisissä vessoissa! :) En ikinä voisi istahtaa pöntölle, jolla on istunut ties minkälaista p*rsettä / v*ttua!! Käyn vain kotona vessassa. :D En myöskään päästä ketään ulkopuolisia asioille mun vessaan ----> sinne jää pesemättömän p*rseen / p*llun / m*nan löyhkä, sitä en halua missään nimessä!
Hienosti koulutettu rakko ja suoli. :D
Istun suoraan, koska siihenhän kuuluisi osua vain reidet + käyn joka päivä suihkussa.
En muista milloin viimeksi olen ollut kipeä.
Minä nousen seisomaan istuinrenkaan päälle ja kyykistyn vasta sitten toimittamaan jätökset pönttöön. Opin tämän tavan aikonani Venäjällä matkaillessa ja ei se hassumpi tapa ole. Kerran on kyllä käynyt niin että koko pönttö antoi periksi ja tuli ajolähtö.
Eipä tarvitse käydä yleisisssä vessoissa kun on aina vähän paperia mukana. Katseilta piilossa onnistuu kyykkypska paikassa kuin paikassa. Viimeksi juoksulenkillä tuli kiire ja paikka löytyi työmaakopin takaa vaikka yöllä ei olisi tarvinnut välittää katseista.
Minä nostan sen istuinrenkaan ylös, vaikka olenkin nainen. Sitten vaan pissin puoli-istuvassa (mäkihyppääjän) asennossa. Toosi pitkän pisun aikana kyllä reisilihaksilta vaaditaan kestävyyttä. Isommalla hädällä en käy koskaan julkisissa.
Mua inhottaa istua paljaaltaan, koska ikinä ei tiedä, mikä kihomato- tai syyläpylly siinä on istunut. Kuulemma jotkut tauditkin (virukset) leviää yleisten vessojen istumista.
Ja joo, käynnin jälkeen tsekkaan siisteyden ja lasken sen renkaan seuraavalle ladylle.
Pesen kädet ja avaan koko puuterointihuoneen oven joko jalalla tai kyynärpäällä välttäen koskemasta ovenkahvaan.
Se paperi ei sinänsä suojaa yhtään miltään. Turha toimenpidekoko vuoraaminen.
No en todellakaan laita mitään paperia minnekkään pöntön päälle!
Olen henkisesti terve!
Mie en jaksa uskoa et ihmiset istuis pöntöllä nii et genitaalit osuu rinkalle. Ja jos rinkalla näkyy pissaa tai pahimmassa tapauksessa menkkaverta (olen törmännyt tämmöiseenkin) niin vaihdan vain koppia.
Vierailija kirjoitti:
Se paperi ei sinänsä suojaa yhtään miltään. Turha toimenpidekoko vuoraaminen.
Todennäköisesti saat niitä pöpöjä käsiisi enemmän vuoratessasi rengasta, kuin jos et laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä nostan sen istuinrenkaan ylös, vaikka olenkin nainen. Sitten vaan pissin puoli-istuvassa (mäkihyppääjän) asennossa. Toosi pitkän pisun aikana kyllä reisilihaksilta vaaditaan kestävyyttä. Isommalla hädällä en käy koskaan julkisissa.
Mua inhottaa istua paljaaltaan, koska ikinä ei tiedä, mikä kihomato- tai syyläpylly siinä on istunut. Kuulemma jotkut tauditkin (virukset) leviää yleisten vessojen istumista.
Ja joo, käynnin jälkeen tsekkaan siisteyden ja lasken sen renkaan seuraavalle ladylle.
Pesen kädet ja avaan koko puuterointihuoneen oven joko jalalla tai kyynärpäällä välttäen koskemasta ovenkahvaan.
Sairasta
Vierailija kirjoitti:
Kerran jouduin laittamaan. Se pöntönrengas oli niin kylmä, et paperi suojas ensishokilta ku siihen istahti.
ne metalliset on ihan hirveitä!
Vierailija kirjoitti:
Myytinmurtaja totesi sen renkaan yhdeksi vessan puhtaimmaksi paikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen kädet ja avaan koko puuterointihuoneen oven joko jalalla tai kyynärpäällä välttäen koskemasta ovenkahvaan.Myytinmurtaja totesi sen renkaan yhdeksi vessan puhtaimmaksi paikoista.
Joo, huuhtelunappi taitaa olla likaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen kädet ja avaan koko puuterointihuoneen oven joko jalalla tai kyynärpäällä välttäen koskemasta ovenkahvaan.Myytinmurtaja totesi sen renkaan yhdeksi vessan puhtaimmaksi paikoista.
Joo, huuhtelunappi taitaa olla likaisin.
Taitaa olla se WC-tilan ovenkahva likaisin, koska kaikki eivät pese käsiään vessakäynnin jälkeen ja koskevat ovenkahvaan kakkaisilla käsillään. Siivoojat eivät pyyhi niitä ovenkahvoja _koskaan_.
tarkkana saa olla kirjoitti:
Mulla on weeceeankkaa vessaharja ja kumihanskat käsilaukussa, pesen pytyn ennenkuin istun sille.
Valehtelet niin että korvat heiluu :I
En käy pissalla julkisissa vessoissa. Kakkoshädän hoidan siten että käsikakkaan pöntön vieressä ja nostan sen sitten pönttöön.
Mun kaveri ei koskaan käy yleisessä vessassa kakkimassa (kun pyörii suht lähellä kotinurkkiaan), vaan ajaa aina kotiinsa vaikka matkaa voi olla parikymmentä kilometriä. Sitten vielä kusee istuimella seisaaltaan, jolloin kusi roiskuu ties minne. Ne on tehty istumiseen, pisuaarit on mielestäni seisaaltaan kusemista varten.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri ei koskaan käy yleisessä vessassa kakkimassa (kun pyörii suht lähellä kotinurkkiaan), vaan ajaa aina kotiinsa vaikka matkaa voi olla parikymmentä kilometriä. Sitten vielä kusee istuimella seisaaltaan, jolloin kusi roiskuu ties minne. Ne on tehty istumiseen, pisuaarit on mielestäni seisaaltaan kusemista varten.
Neitimiehet ja pikkupojat kusee istuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitimiehet ja pikkupojat kusee istuen.
Minä kusen istualtaan ainoastaa omassa kämpässä siivousteknillisistä syistä. Muualla ei niin väliä
Ei onneksi tarvitse koskaan käydä yleisissä vessoissa! :) En ikinä voisi istahtaa pöntölle, jolla on istunut ties minkälaista p*rsettä / v*ttua!! Käyn vain kotona vessassa. :D En myöskään päästä ketään ulkopuolisia asioille mun vessaan ----> sinne jää pesemättömän p*rseen / p*llun / m*nan löyhkä, sitä en halua missään nimessä!