Olenko ihan oikeasti niin turnoff?
Pituuteni 162cm, painan 80 kg.
Olen kuvitellut olevani ihan ihmisen näköinen ja miehetkin flirttailevat kanssani.
Aina välillä kehutaan seksikkääksikin.
Täällä palstalla vaan tuntuu olevan mentaliteetti että minun pituiseni tulisi painaa max 50 kg tai kukaan miespuolinen ei koskisi pitkällä tikullakaan. :(
Miten on?
Kommentit (19)
No onhan tuo aika paljon painoa pituisellesi. Pitäisi kutenkin nähdä sinut jotta voisi arvioida muuta.
Mun mielipide on, että kiloilla ei ole merkitystä. Tärkeintä on, miten kroppaansa kantaa. Jos häpeilee ja ujostelee, niin ei sellainen viehätä. Jos taas itsevarmana flirttailee, ja vaikka panostaa ulkonäköönsä vielä meikkaamalla ja hyvännäköisillä vaatteilla, niin varmasti on vientiä. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.
Työpaikallani oli aikoinaan eräs nainen, jolla oli selkeää ylipainoa, ja etenkin takapuoli oli iso. Hän oli tosi mukava, iloinen ja ulospäin suuntautunut. Hän itsekin vitsaili joskus ylipainostaan ja takapuolestaan, ei näyttänyt häpeilevän itseään. Oli sinut itsensä kanssa.
Meidän työpaikalla on aika levotonta huumoria, ja ei seksikään ole mikään tabu niissä keskusteluissa. Tämä nainen selkeästi tykkäsi seksistä, vaikkei mitään sellaista varsinaisesti sanonut. Oli kieltämättä hyvin viehättävä ja kiinnostava, ja huomasin myös muidenkin miespuolisten kollegojen tykkäävän hänestä. Hänellä ainakin olisi ollut vientiä, siitä olen varma. Itselläni ei ole tapana sekaantua työkavereihin, ja muutenkin tietääkseni hän oli parisuhteessa.
Jos tällainen nainen joskus tulisi uudestaan vastaan, niin mikäettei sänkyyn sellaisen kanssa.
Olen sinut kroppani kanssa ja nautin ihmisten seurasta.
Tiedän etten ole hoikka mutta olen hyväkuntoinen ja laittaudun yleensä kauniiksi.
Olen aina siisti ja pukeudun naisellisesti.
En säikähdä miesten puheista ja saatan heittää läppää vaikkapa seksistä siinä missä hekin.
Pidän seksistä.
ap
Joillekin olet, toisille saatat olla turn on.
Harvemmin tosielämässä sanotaan niin negatiivisesti kuin täällä anonyyminä. Itse alkaisin huolestuneesti puhua hänelle jos 162cm pitkä kumppanini paino nousisi 60kg saakka. Jos se siitä vielä 65 kiloon nousisi, lähtisin muualle.
Mutta toisille 80kg:kin voi olla ok.
Suurin osa miehistä varmasti on sitä mieltä että 50 kg olisi passeli paino sinulle.
Kyllä noin lyhyen pitää olla pieni ja siro.
Mutta sitten saisitkin hätyytellä miehiä koko ajan kimpustasi.
Me miehet kun mennään sekaisin pikkuruisista naisista.
Jotenkin miehinen suojeluvietti herää ja saa testosteronit ryöppyämään.
Ja tietysti sitten alkaa tehdä mieli seksiä...
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä varmasti on sitä mieltä että 50 kg olisi passeli paino sinulle.
Kyllä noin lyhyen pitää olla pieni ja siro.
Mutta sitten saisitkin hätyytellä miehiä koko ajan kimpustasi.
Me miehet kun mennään sekaisin pikkuruisista naisista.
Jotenkin miehinen suojeluvietti herää ja saa testosteronit ryöppyämään.
Ja tietysti sitten alkaa tehdä mieli seksiä...
Taitaa koskea vain alle 30v naisia...ja joilla on kuitenkin isot tissit ja pyöreä perse? Ei minä ainakaan ole koskaan joutunut miehiä hätistelemään vaikka aina ollut 52-55 kg ja 162cm, iso osa painosta myös kiinteää lihasta. Kun on ikää (joka näkyy), ei kunnon tissejä eikä pyllyä, joutuu omaltakin mieheltä kärttämään seksiä, yleensä huonolla menestyksellä.
Kauneus ja seksuaalin viehätysvoima eivät ole sama asia. Minusta nainen noilla mitoilla on hyvinkin kiihottava, kunhan muut uin mitattavat asiat ovat kunnossa.
Jos 162 cm aikuinen nainen painaa alle 50 kiloa, niin miehelle tulee mustelmia seksin yhteydessä kun terävät luunpäät tökkivät.
M44
Onko esim Elina Tervo mielestäsi turn off?
Hyväkuntoinen, kaunis ja muodokas.
Myös ylipainoinen. Varmaan samat mitat kuin ap:lla.
Mielestäni on tosi seksikäs nainen.
M40
Eiköhän naisen muoto ja sen seksikkyys ole katsojan silmissä eikä tämän palstan uroiden mielikuvissa? Itse pidempi, mutta samoilla BMI-luvuilla ja voin sanoa, että vientiä riittää ilman kysyntää. Eli olen parisuhteessa enkä viihteellä todellakaan anna ymmärtää olevani kiinnostunut ja silti yrittäjää on laidasta laitaan. Ystävättäreni vapailla markkinoilla ei todellakaan ole ilman satunnaisseksiä, muuta ei nyt haluakkaan.. Toisaalta missimittainen tuttu ei löydä sitä oikeaa, yhden yön juttuja riittää..
Vierailija kirjoitti:
M40
Ääliö, ei ole lähelläkään APn mittoja, edes nyt kun on pullukka eikä enää fittis.
Oli näköjään aika kuuma silloin aikoinaan.
Varmaan miehistä olisikin kiva jos nainen olisi pieni niin oma isompi koko korostuisi.
Mies kuitenkin haluaa olla aina iso, lihaksikas ja se vahvempi osapuoli.
Pienikokoisen naisen kanssa ei tarvitsisi koskaan miettiä kumpi on vahvempi.
Ja miehelle on tärkeää että muutkin huomaavat heti kumpi pariskunnassa on vahvempi osapuoli.
Ja onhan pieni nainen jollain tapaa suojelunhalua herättävä miehille.
Eikä tunnu millään lailla uhkaavalta. Mies voi rentoutua ja samalla näyttää ehkä helpommin oman itsensä.
Ja halu seksiinkin herää helpommin rentoutuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Ääliö, ei ole lähelläkään APn mittoja, edes nyt kun on pullukka eikä enää fittis.
Oli näköjään aika kuuma silloin aikoinaan.
Vaimoni on aika lailla samanmittainen kuin ap.
Hän on hyässä kunnossa ja lihaksikas. Sanoisin että hänellä ei ole enempää löysää tai ylimääräistä kuin tuolla Tervollakaan. Riippuu niin tapauksesta. Ap sanoo olevansa hyväkuntoinen, saattaa hyvinkin olla seksikäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miehistä olisikin kiva jos nainen olisi pieni niin oma isompi koko korostuisi.
Ja miehelle on tärkeää että muutkin huomaavat heti kumpi pariskunnassa on vahvempi osapuoli.
Eikä tunnu millään lailla uhkaavalta. Mies voi rentoutua ja samalla näyttää ehkä helpommin oman itsensä.
Luulitko että läski antaa voimaa?
Kyllä olet turnoff. Itse tapailen naista joka on 170/55 ja hänen kroppa näyttää oikein hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulitko että läski antaa voimaa?
Mä mietin tuota ihan samaa kun luin tämän.
Mutta siinä taitaa olla takana se että pieni nainen ei tosiaan tunnu millään tavoin uhkaavalta.
Iso/lihava nainen voi tuntua uhkaavalta vaikka ei olisikaan vahvempi kuin pienempi lajitoverinsa.
Katsokaa tuolta miten erilaisilta naiset voivat näyttää samoilla kiloilla. Rasvaprosentti/ruumiinrakenne vaikuttaa niin paljon enemmän siihen, miltä näyttää.
Itselle olisi turn on sillä muodokkaat naiset kiihottaa
Sinun pitäisi painaa 50 kg ja olet minulle turn off.