Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko kissanne hakeee kesätöitä ?

Vierailija
14.01.2017 |

Olen yrittänyt vihjailla siihen suuntaan. Rohjake Vain kääntää kylkeä ja kurahtaa ylimielisesti. Ymmärrän viime kesän lorvailun silloin se oli vielä pentu , tulevana kesänä jo sentään kaksi vuotias. Millä saisi motivaation ja mihin voisi työllistyä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamassa haastattelussa käynyt mutta aina kysytään lisääntymisetä ja kun ei ole leikattu, niin siihen tyssää. Pakolliset emälomat jne. Ei auta vaikka turkki harjataan kuntoon ja hienosti kehrää haastatteluissa. Aina sanovat ettei ole mirri jota haetaan.

Siis törkeää.

Vierailija
22/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hakenut jo pennusta lähtien. Tosin mitään ei ole löytänyt. Periaatteeni on, että minä en sitä jatkuvaa makaamista loputtomiin kustanna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa on osoittanut mielenkiintoa tiiliseinälle kiipeilyyn. Ajattelin olisiko siitä vuorikiipeily ohjaajaksi ehkä pienimuotoinen eräopastelu myös voisi sopia ja kalastusohjailu. Itse se rinkkaa jo sovittelee ja  trangiaa kiillottaa.

Laivakissaksi?

Voi ,voi kissa saa jo hepulin vesihanan vieressä . Eipä taidat turskantuoksuiset aallokot olla sitä varten.

Voi ei. Itse olen välillä yllättynyt, miten useampi ja useampi moderni kissa pitää vedestä. Omat ei. Mutta ystävällä on kissa joka tykkää että ystäväni pesee kisun turkin suihkussa.

Vierailija
24/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mirrillä on aikamoiset unelmat ensi kesän hommista, se haluaa ehdottomasti konttorirotaksi.  Tiedä nyt sitten tuota mitä sillä oikeen on mielessään...

Vierailija
25/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v rouva jo pentujensuojelussa johtavana sosiaalityöntekijänä, mutta tuo teini 2v ei saa yhtään mitään aikaseksi! Selailee vaan päivät jotain cosmopolitania minulta salaa, kun olen kieltänyt niiden katselun ettei saa vaikutteita eikä ala haaveilemaan mistään farkkutakeista!!! Ylioppilaskirjotuksetkin meni penkin alle!!!

Vierailija
26/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään hae, patalaiska kolli on. Kun tuun väsyneenä töistä ensimmäisenä mankuu sapuskaa ja hellyyttä, yhtään ei saa hengähtää :/. Sitten menee sohvalle röhnöttämään ketarat suorina ja päästelee pahanhajusta pierua huh huh. Eikä siinä mitään mutta kun olen menossa nukkumaan ja toivoisin seuraa ja että voisin kertoa päivän kuulumiset niin eiköhän mau ulos ja koko yön luuhuaa ulkona ties mitä tekemässä! Aamulla tullaan sitten kotia kun olen lähdössä töihin ja eiku sohvalle taas laiskottelemaan. Alkaa tympimään tämä hyväksikäyttö :(.

Vierailija
27/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja sanoi ettei aiokkaa. Väittää että kommunistit on tehnyt oravanpyörän ja näin tarkkailee ihmisiä. Aikoo kuullemma elää elämänsä sossupummina ja polttaa pilveä kaiket päivät naapurin mirrin kanssa.

Vierailija
28/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kisu sai töitä jo heti. Menee Pipsan kotiin kissa-apulaiseksi, koska talossa on surua.

Toivottavasti Pipsalle ja muille kissoilleen tulee hyvä mieli, kun kisumme vähän siivoaa, tekee lumitöitä ja vahtii pienempiään ja iltaisin lämmittää Pipsan jalkoja. Ja toimii puuttuvan vessapoliisina tietysti 🚾

Eihän meidän kisu Sillaa korvaa, eikä ole tarkoituskaan, mutta meneepähän nyt avuksi, kunnes pääsevät pahimman yli. 🐅🐆🐅🐆🐅🐆🐅🐆🐅🐆

Vierailija
29/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v kollini on ollut lähipiirin keittiöiden el jefe jo pitkään eli jatkanee samaa sen minkä nukkumiseltaan ehtii. Tuossa kirjahyllyn päällä parhaillaan umpi unessa jotain uutta reseptiä selvästi kokeilee, kun suu maiskuttaa jatkuvasti ja välillä urahtaa hyväksyvästi.

Vierailija
30/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiime kesänä oli niin innokasta hiirtenmetsästystä valjaissa, että taitaa hommat jatkua.