Paras pyykinhuuhteluaine? Hillitty raikas tuoksu
Toiveena olis raikkaan vieno tuoksu. Ei siis sellaista joka saa vaatteet ja tekstiilit haisemaan vahvalta parfyymilta. Onko kellään vinkata ettei tarvitse turhaan ostaa kaikkia laatuja ja pettyä :)
Kommentit (37)
Ecover, niillä on semmoinen missä on keltaista etiketissä ja toisessa pinkkiä. Just ja just tunnistettava tuoksu.
Softlan apple blossom käytössä tällä hetkellä. Hirveästi ei käytetä huuhteluaineita muuten kuin lakanapyykkiä pestessä. Petivaatteet tuoksuu ihanilta, kun käyttää tuota.
Makuasia tietysti millaisista tuoksuista tykkää. En osaa sanoa onko tuoksu tarpeeksi "raikas" mutta mieto ainakin.
Off topic, mutta onko muut samaa mieltä, että Surfin keltainen huuhteluaine on kamalinta huuhteluainetta ikinä. Yhhhh ei enää ikinä
Vierailija kirjoitti:
Softlan apple blossom käytössä tällä hetkellä. Hirveästi ei käytetä huuhteluaineita muuten kuin lakanapyykkiä pestessä. Petivaatteet tuoksuu ihanilta, kun käyttää tuota.
Makuasia tietysti millaisista tuoksuista tykkää. En osaa sanoa onko tuoksu tarpeeksi "raikas" mutta mieto ainakin.
Mulla tämä sama. Ei jää sellainen niin väkevä tuoksu mitä lähes kaikista Comforteista, vaan sellainen sopiva kun käyttää maltillisen määrän.
Vierailija kirjoitti:
Off topic, mutta onko muut samaa mieltä, että Surfin keltainen huuhteluaine on kamalinta huuhteluainetta ikinä. Yhhhh ei enää ikinä
Anteeksi tarkoitinkin ehkä comfortia. Mutta keltaista se oli
Minä ostan Arielia pesuaineeksi ja huuhteluaine on tuoksutonta :) Pidän siitä Arielin tuoksusta, tulee pyykkitupa mieleen.
Comfort Strawberry & Lily Kiss
Mitään muuta en enää osta ikinä, toi tuoksuu niiiiiin ihanalle <3
Huuhteluaineet ovat täysin tarpeettomia. Lisäävät vain kemikaalikuormaa.
Softlan Vanilla & Orchid on mun makuun sopiva tuoksu, ei liian parfyymimainen vaan sellanen "pehmeä tuoksu".
Ei huuhteluaineita. Omo aloe vera paras
Softlanin Outdoor fresh!! Ihan koukussa. :)
Serto pehmeä alkuperäinen huuhteluaine.
Onko joku erityinen syy sille, että haluat käyttää huuhteluainetta? Jätin se pois kymmenisen vuotta sitten enkä ole huomannut eroa (paitsi tuoksun ja allergiaoireiden puuttumisen). Halusin kuormittaa vähemmän luontoa sekä omaa allergista ihoani.
Täysin turhia. Vain idiootit ostaa niitä ja mitä nyt ikinä näkevätkään hyllyillä.
Kuivausrumpu on tehnyt huuhteluaineen tarpeettomaksi meillä.
Silloin kun ei ollut kuivausrumpua, piti pehmittää pyykit huuhteluaineella. Niihin aikoihin olin siirtynyt tuoksuttomaan huuht.aineeseen. Minusta paras tuoksu pyykkeihin tuli yhdistelmällä "normaali" raikkaan tuoksuinen pesuaine + tuoksuton huuht.aine.
Voisiko joku kertoa tällaiselle tyhmälle, että miksi kukaan käyttää huuhteluainetta?
Sininen Comfort. Ja sitäkin ihan vähän. Raikas ja puhdas tuoksu.
Etikka.