Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tilanteita, joissa teitä on autettu vilpittömästi ja ilman rahan kiilto silmissä

Vierailija
14.01.2017 |

Itse odotin kerran myöhään bussia kun joku narkomaanin oloinen mies alkoi kysellä että annatko rahaa. Sanoin ettei minulla ole.Narkomaani yritti kiskoa laukkua itselleen kun kaksi n. 50-vuotiasta herrasmiestä syöksyivät väliin ja narkkari lähti karkuun saamatta minulta ainakaan mitään. Nämä ihanat miehet vielä varmistivat moneen kertaan että olen kunnossa ja kaikki on hyvin :,) Siitä pääsin sitten turvallisesti bussiin ja kotiin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rahan kiiltoa

Anteeksi typot, ymmärtänette tekstin.

Vierailija
2/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka tuntemattomia miehiä kuuli huutoni ja tuli keskeyttämään raiskausyrityksen. Kiitos heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran teininä lensin pyörän ohjaustangon yli oikein kunnolla kaaressa tienpintaan, kun pyörä tökkäsi johonkin täydestä vauhdista. Pelottavan näköinen kaapin kokoinen pitkätukkamies oikein juoksi auttamaan ja varmisteli pitkään, että olen kunnossa. Jäi hyvä mieli, koska yleensä pelkään sellaisia miehiä.

Vierailija
4/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tapaamani mies otti minut sänkyynsä nukkumaan, koska asui lähempänä ja olisin muuten joutunut menemään taksilla :) Ihana ja vilpitön teko.

Vierailija
5/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin työttömäksi ja ystäväni lainasi minulle rahaa ja osti kaksi kassillista ruokaa,kun laskut kerääntyivät ja korvausten odottelu venyi. Hän sanoi että ei tarvitse maksaa takaisin. Halusin korvata hänen tekonsa, joten kävin siivoamassa hänen asuntonsa ja ulkoiluttamassa hänen koiraansa parin viikon ajan, kunnes sain ensimmäisen päivärahan. En ikinä unohda hänen ystävällisyyttään.

Vierailija
6/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sairastuin ulkomailla ja piti lähteä lääkäriin. Taksikuskina ollut mies tuli mukaan klinikalle tulkkaamaan, koska en osannut paikallista kieltä.

- Olin ulkomailla ja itsestäni riippumattomista syistä myöhästyin bussista, jolla oli tarkoitus matkata kauemmaksi. Paikalle osui Suomen suurlähetystössä työskennellyt mies, joka järjesti liput seuraavaan bussiin.

Vierailija
7/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies maksoi taxin kotiini kun viimeinen juna meni nenän edestä. Ei siis ängennyt mukaan kyytiin. Pelasti minut yli 10 km kävelyltä hirveässä viimassa kännipäissään.

Vierailija
8/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lähtemään yöhön pakoon väkivaltaista ex kumppania. Hänen juostessa katuja pitkin perässäni heluttaen veistä kädessään pysähtyi ulkomaalainen taksikuski ja noukki minut kyytiin. Yritti viedä ystäväni luokse mutta puhelimeni ei ollut mukana ja en päässyt rappuun. Hän vei minut kotiinsa nukkumaan ja ajoi vuoronsa loppuun. Ennen auton palautusta hän herätti minut ja vei ystäväni ovelle aamun sarastaessa.

Vierailija
9/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kolikkoa ohikulkijalta ja hän maksoi minut ja ystäväni raxiin kun kuuli että, yritämme saada kokoon ruokarahaa.

Vierailija
10/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pahassa jamassa ja täysin rahattomana, naapurin pariskunta ilmoitti ihan kasuaalisti, että 19 jälkeen syödään illallista, tervetuloa, mutta ilmoita etukäteen, jos tulet, niin varataan sulle paaljon ruokaa.

Vau mitä ihmisiä.

Vierailija
11/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran teininä lensin pyörän ohjaustangon yli oikein kunnolla kaaressa tienpintaan, kun pyörä tökkäsi johonkin täydestä vauhdista. Pelottavan näköinen kaapin kokoinen pitkätukkamies oikein juoksi auttamaan ja varmisteli pitkään, että olen kunnossa. Jäi hyvä mieli, koska yleensä pelkään sellaisia miehiä.

Itse lensin kerran kakarana ojaan ja pyörän tanko vääntyi. Joku mies tuli sitten auttamaan minut ylös, haki työkalun asunnostaan ja väänsi tangon paikoilleen. Kehotti sitten ajamaan varovaisemmin jatkossa. Jäi myös jotenkin tosi hyvä mieli tuosta :)

Vierailija
12/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotuani itseni lähes nivelettömäksi, haastoin paikallisen räkälän varsin tiivistä kantisporukkaa tappelemaan. Kerjäsin kunnolla verta nenästäni. Tapahtumaa sivusta seurannut mies asteli paikalle ja retuutti minut poliisin elkein taxiin ja maksoi kyydin kotiini. Kiitos vaan herrasmiehelle ettei ollut nenä kipeä aamulla.

Vierailija
13/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni 'ohimennen' antanut minulle suosikki lyhtyni, lenkkareita, palmun, korkokenkiä, maalaustelineen tarvikkeineen, silkkikankaita, vaatteita, neuvoja, hyvää seuraa,elämyksiä ymmärrystä ja tukea. Kaikki ilman rahan kiiltoa silmissä.

Vierailija
14/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaisessa ravintolassa yritin tilata juomaa, mutta nuori tarjoilijatar ei ollut huomaavinaankaan minua. Tarjoilija meni ottamaan tilausta noin 40-vuotiaalta mieheltä, joka totesi tarjoilijalle, että rouva tuossa vieressä on varmasti vuorossa nyt pitkän odotuksen jälkeen. Kiva mies pelasti sen illan kohteliaalla käytöksellään. Terkkuja herrasmiehelle!

Vierailija
15/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa pääsykokeisiin helsinkiin ja tupakkivaunussa juttelin n. Kolmikymppisen miehen kanssa. Kertoi ihan avoimesti olevansa subutexkorvaushoidossa ja elämän heittävän häränpyllyä. Konnari tuli ja mun opiskelijakorttia ei löytynyt mistään. Meinasi pistää mut junasta ulos jossain ihan perähikiällä ja minä melkein itkua väänsin kun tilikin oli tyhjä. Tämä tupakkiseuralainen maksoi mun lipun hintaerotuksen ja mahdollisti täten koko pääsykokeet. Opiskelijakortti löytyi helsigissä yöpaikassa takin vuoren sisästä. Kiitos vielä tuhannesti vaikka tästä on jo viitisentoista vuotta vierähtänyt.

Vierailija
16/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
17/35 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/35 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/35 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tankkaamassa lapset kyydissä eikä bensapumpusta tullut mitään, ihmetellessäni sitä joku mies tuli puolijuoksua katsomaan miksi en saa tankattua ja löysikin vian. Toivotteli vielä hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
20/35 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli joskus täällä vastaavanlaisessa ketjussa, mutta tämä pappa on minun lapsuuteni sankari joten laitan tännekin. Olin saanut 8-vuotiaana joululahjaksi hartaasti toivomani luistimet (olimme vähävaraisia) sain luvan lähteä läheiselle kentälle kokeilemaan niitä ja minähän lähdin. Kesken luistelun eräs kiusaajana tunnettu pari vuotta vanhempi poika tuli ja varasti toisen luistimeni ja kaatoi maahan niin että satutin jalkani. Itkin ja alkoi tulla jo hämärä. Lähitaloilta tuli yksi pappa joka sanoi että oli nähnyt tilanteen. Hänellä oli mukanaan numeron 45 Reinot (:D) jotka sain jalkaani. Hän sanoi että tietää missä tämä kiusaajapoika asuu ja että mennään selvittämään tilanne. Sain luistimeni takaisin ja odotin papan luona äitiäni hakemaan minua. Pappa tarjosi mehua ja pipareita ja kun äitini tuli hakemaan, halasi minua ja sanoi että saan milloin tahansa tulla soittamaan hänen ovikelloaan jos on hätä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän