Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä exää vaivaa?

Vierailija
14.01.2017 |

Ollaan 3 v sitten erottu. Nähty sen jälkeen kerran vahingossa huoltamon pihalla ja mentiin ihan lukkoon eikä saatu sanaa suustamme.
Olen sanonut tekstiviestissä monta kertaa etten voi olla häneen tekemisissä enkä nähdä edes tupakan vertaa koska on vanhat tunteet. En ole tunteista suoraan noin sanonut mutta viitannut siihen.

Olen uudessa suhteessa itse ja niin hänkin. Vaikka kuinka monesti sen sanoisin niin hän jankuttaa näkemistä. On myös sanonut että tietää etten rakasta nykyistä miestäni,kun kysyn mistä niin päättelee niin sen kuulemma näkee minusta. Eli tuo yksi vahinko näkeminen huoltamon pihassa ja hän päättelee näin. Haluan vain unohtaa hänet,en kuulla enkä nähdä. Taustaa sen verran että petti ja meidän tarina loppui siihen.

Miksi voi olla näin vaikea ymmärtää tämä asia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen narsisti. Haluaisi tietää, että olet yhä hänen vallassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä psyykkaamiseen mukaan anna sille selvät rajat ja ymmärrys oot uudessa parisuhteessa sillä sipuli, jos käyttää manipuloivia hallinta puheita "tietää kaiken" tyyliin älä anna vaikuttaa sun parisuhdetta, itseäsi ja elämääsi

Ole tyytyväinen mitä olet saanut elämääsi pidä itsestäsi huolta :)

Vierailija
4/6 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se totta? Rakastatko nykyistä miestäsi vai onko sinulla edelleen tunteita exää kohtaan?

Vierailija
5/6 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on käynyt mielessä.

ap

Vierailija
6/6 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se totta? Rakastatko nykyistä miestäsi vai onko sinulla edelleen tunteita exää kohtaan?

Rakastan nykyistä mutta eri tavalla kuin exää. Ex päivittäin mielessä enkä pysty näkemään häntä kun kädet alkaa tärisemään eikä katse kontaktista tule mitään... Tunteet nousee liian vahvoina esiin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä