Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Kotkalainen kaivosinsinööri” yritti saada Helenalta tuhansia euroja – ilmestyi paitasillaan Kuopion torille

Vierailija
14.01.2017 |

Hyvät naiset. Parhaat miehet löytyvät oikeasti ihan livenä... ja mistä hemmetistä ihmisillä on laittaa ylimääräistä rahaa näille huijareille? Jos teillä on noin paljon ylimääräistä rahaa antakaa köyhille lapsille. Järjestöjä löytyy kyllä Suomessa paljonkin. Hope ja moni muu.... hitto että ihmiset on rikkaita

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstoillakaan ei enää ole tarvinnut pyöriä, kun hyvä mies löytyy jo omasta takaa.

Vierailija
2/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kysyi, että mitäs nyt tästä opit. Halusin nimenomaan kertoa tarinani, sillä nykypäivänä netissä ei tiedä ikinä kuka siellä on toisella puolen. Kaikki on mahdollista, Helena varoittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Itse olin silloin eronnut ja 59-vuotias, joten varmasti juuri ideaali kohde tällaisille huijareille. Nykyään olen enemmän tuntosarvet pystyssä aina kun törmään uusiin ihmisiin, Helena lopettaa.

*Helenan nimi on muutettu.

Pietari Koskinen

Vierailija
4/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että näistä hujareista kirjoitetaan. Ehkä joille varoitus menee perille? Oikeassa ihastuksissa ja rakkaudessa ei puhutaan rahasta. Olkoo se jo varoitus!!!

Vierailija
5/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin tarinan opetus: Älkää koskaan, siis koskaan, lähettäkö rahaa kenellekään.

Sen pitäisi olla selkeä varoituskellon ääni kun pyydetään netin kautta rahaa toiselta, jota ei ole edes tavattu.

Vierailija
6/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme? Kautta aikojen on ollut Auervaaroja, silti monet menee lankaan, vaikka varoittiavia esimerkkejä on ollut vuosikymmenten ajan tasaisin väliajoin esillä. Suomalainen ei usko ennenkuin omalle kohdalle käy köpelösti;) Miten monet naiset ei uskalla tuoda juttuja julkisuuteen, kun häpeävät"tyhmyyttä". Kun hälytyskellot soivat, vasta kun pelimerkit meni jo......

Vierailija
7/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut saattaa tämä huijari poliisin hoiviin vastaamaan teoistaan.

Vierailija
8/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että yllätti nähdä tämä mies Kuopion torilla? Minä taas olisin ollut yllättynyt ellei kyseessä olisi ollut savolainen. Savolaiset näkevät tosiaankin melkoisesti vaivaa pitääkseen yllä sitä mielikuvaa, joka heistä on muodostunut. Kannattaa perehtyä vaikka näihin yrityksille tulleisiin perättömiin laskuihin. Ette varmaan arvaa, mihin kaupunkiin nekin rahat ovat menneet...

Vierailija
9/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki juttuun olisi jotain?

Vierailija
10/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä auervaaroja varmaan naisissakin.

Mutta miehet tuntuvat olevan tavallisempia. Tai sitten miehet eivät halua myöntää tulleensa huijatuiksi. 

Olen ollut erossa reilut 30 vuotta. Kokemusta on miehistä, jotka ovat halunneet minut piiakseen tai seksikumppaniksi(naimisissa olevia). Vain yhden kanssa olen ollut nettiyhteydessä, hän yritti usuttaa minut myymään omakotitaloni. Hänen vaimonsa oli kuollut ja lapset vaativat osuuttaan. Se olisi maksettu minun rahoillani ja sitä vastaan olisin saanut osuuden hänen talostaan,josta ei edes kuvaa pannut näytille. 

Leskeksi jäätyään äitini,75v myös kohtasi miehen,joka yritti saada rahoja. Mies oli tuntenut isäni ja näki lehdessä kuolinilmoituksen. Hän ryntäsi äidin luo kukkapuskan kanssa. Äiti ajoi pois,mutta myöhemmin tapasi miehen uudestaan. Hän yritti saada äidin myymään asuntonsa jotta voisi maksaa pojalleen jotain vanhoja perintörahoja. Ei onnistunut, koska me tyttäret omistimme asunnosta isänperinnön.

Vierailija
11/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on tunne joka syttyy ja sammuu omien korvien välissä. Sinänsä rakkaudessa ei ole mitään väärää, se on luonnollista mutta tarinoiden kehittelyä omien korvien välissä voisi joskus jarruttaa.

Vierailija
12/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kotkalainen kaivosinsinööri” yritti saada Helenalta tuhansia euroja – ilmestyi paitasillaan Kuopion torille

Vierailija
13/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoitellut jonkin aikaa hurmaavan USAlaisen eläköityneen sotilaan kanssa. Hän on ihana! Harmi, että tapaamiselle Lontoossa ei ota onnistuakseen, koska hänellä ei ole juuri nyt rahaa ja minulla on ongelmia myydä autoni. Tässä on jo kolmatta viikkoa kirjoiteltu puolin ja toisin ongelmasta, joka ei ota ratketakseen. Mutta hän rakastaa minua ja oli ilahtunut, kun kerroin, että ehkä yritän saada viikko-osakkeeni kaupaksi. Hän korvaa kulut kyllä heti, kunhan USAn armeijan valtiollinen eläkelaitos maksaa kertakorvauksena hänen muinaisesta olkavammastaan.

Mitenköhän pitkään se mahtaa kirjoitella ennen kuin tajuaa, että en anna euroakaan?

Vierailija
14/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun serkku löysi miehen deittipalvelusta. Kertoi ensin, että muka tapasivat kun koiriaan ulkoiluttivat. Oli kait noloa, että pitää ukko hankkia palvelusta. No mitä nyt tuo oli, he ovat onnellisia, so what? Sillä kertaa oli onnellinen loppu.

Vierailija
15/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten "uutisten" vuoksi yksikään nainen ei enää usko minua kun kerron huikeasta elämästäni.

Vierailija
16/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että löytyy tuollaisia naisia, jotka uskovat noihin lipeviin ukonkääkkäniin. Kyllä rehellisyyden huomaa heti. Mutta en yhtään ihmettele, että tuollaisia naisia on niin paljon, kun esim. seuraa Ruotsin laivoilla jo keski-iän ylittäneitä naisia. Hyökkäävät hakemaan miehiä tanssimaan kilpasiskosina. Ei ihme, että sitten kaikenmaailman lökäpöksyt kuvittelevat itsestään suuria ja pitävät jos jonkinlaista peliä naisten kanssa.

Vierailija
17/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa löytää kyllä netistä jos on varovainen ja kärsivällinen.

Vierailija
18/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki juttuun olisi jotain?

Etköhän sä linkkisi tiedä.

Vierailija
19/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva Gabriel, tule takaisin on yksi parhaimmista kotimaisista, onhan siinä hulvaton ja karismaattinen Tarmo Manni ainoassa pääroolissaan ja ihana Emma Väänänen ja jämerä Salli Karuna komppaa loistavasti. Sanoma on ikuinen, niin miehille kuin naisille. Kun kaikki on vähän liian hyvin ollakseen totta, se useimmiten ei ole totta. Sisimmissään naiset tietävät, et huijari tää on, mut hetken on ehanaa leijua pilvissä. Se, että Manni oli homoseksuaali, tuo vielä oman mausteensa Gabrielin henkiökuvaan.

Kestää katsomisen tämä vanha klassikko, naurattaa ja vähän itkettääkin, ihmisen kaipuu ja unelmointi on ikuista ja yhtä ikuista on niiden unelmien hyväksikäyttö. Viihdeteollisuuskin on yksi suurimpia rahantekovälineitä ja ihmisten unelmillahan sekin elää.

Vierailija
20/21 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että pistää vihaks lueskella näitä juttuja. Kuinka idiootteja naiset oikeasti ovat??? Tämänkin "Helenan" piti saada oikein pojaltaan varmistus epäilyilleen, vaikka sokee reettakin näkis jo miljardin valovuoden päästä välittömästi kyseisen tapauksen huijariksi.

Siis jumankauta suomalaiset naiset lähettelee vuosittain miljoonia euroja ulkomaisille auervaaroille, kun ne vähän mammoja kehuskelee. Miten te voitte olla noin idiootteja???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi