Ahdistaako sinua että miehesi saisi kauniimman ja nuoremman naisen jos eroaisitte?
Vai oletko hyväksynyt sen että naisella ikä vain on se joka heikentää mahdollisuuksia miesmarkkinoilla.
Kommentit (51)
Ei todellakaan ahdista, koska olen nuorempia naisia, joiden kanssa hän on koskaan seurustellut..että veikkaisinpa, että jos vaihtaisi minut johonkin niin vanhempaan.
Ei tuota kannata ajatella. Nainen yleensä vaihtaa vanhempaan ja mies nuorempaan. Niin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ahdista, koska olen nuorempia naisia, joiden kanssa hän on koskaan seurustellut..että veikkaisinpa, että jos vaihtaisi minut johonkin niin vanhempaan.
Onnittelut!
Hah, ei tuo mies kyllä mitään nuorta naista saisi. Naamaraja nuorillakin lienee.
Olen vanhempi kuin fuckbuddyni vaimo. Tosin hän ei ole eroamassa enkä halua häntä omakseni.
Ihan sama. En toivo pahaa edes paksapääeksälle. Sehän olisi hienoa, että löytäisi sellaisen naisen, jota kohtelisi hyvin.
Nainen ei ole niin hormoniensa kuljettama, että itkisi itsensä iltaisin uneen ilman miestäkään .
No ei se ikä, eikä kauneuskaan mutta ylipäänsä se että se ei olisi enää mun! Ahdistaisi ja olisi sietämätöntä.
Ja mun mies saisi todennäköisesti aika hyvän naisen jos vain itse osaisi niin valita. Aika hyvä mies...
Ei ahdista. Itseasiassa mies vaihtoi 22-vuotiaan avovaimonsa muuhun kolmekymppiseen. Tämän palstan mukaan se ei ole mitenkään mahdollista. Nyt ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä😱
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako sua, että osaisit tehdä paljon parempiakin provoja, mutta tyydyt tällaiseen paskaan?
Ps. Yli 30-vuotiaalla miehellä voi heittää vesilintua. Kelpaa vain ja ainoastaan lompakoksi.
Nää heitot "yli kolmikymppisellä miehellä ei tee mitään" heitot on vähän säälittäviä kun heittäjä itsekkin tietää että se ei ole totta. Jokapaikassa puskee jatkuvasti näkyviin komeita ja elämänsä kunnossa olevia kolmikymppisiä miehiä. Facen frendilistasta televisioon.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako sua, että osaisit tehdä paljon parempiakin provoja, mutta tyydyt tällaiseen paskaan?
Ps. Yli 30-vuotiaalla miehellä voi heittää vesilintua. Kelpaa vain ja ainoastaan lompakoksi.
Miehellä 35-vuotta on paras aika. Nuoret naiset haluavat. Vanhemmat naiset haluavat. Kaikki haluavat. Nimim. On kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Yli 30-vuotiaalla miehellä voi heittää vesilintua. Kelpaa vain ja ainoastaan lompakoksi.Nää heitot "yli kolmikymppisellä miehellä ei tee mitään" heitot on vähän säälittäviä kun heittäjä itsekkin tietää että se ei ole totta. Jokapaikassa puskee jatkuvasti näkyviin komeita ja elämänsä kunnossa olevia kolmikymppisiä miehiä. Facen frendilistasta televisioon.
Oletko homo? Itse en ainakaan ole nähnyt ensimmäistäkään komeaa yli kolmekymppistä. Kaikki ovat rupsahtaneita.
Ei saisi :D mieheni oli neitsyt tavatessamme eikä todellakaan ole mikään naistenmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Yli 30-vuotiaalla miehellä voi heittää vesilintua. Kelpaa vain ja ainoastaan lompakoksi.Miehellä 35-vuotta on paras aika. Nuoret naiset haluavat. Vanhemmat naiset haluavat. Kaikki haluavat. Nimim. On kokemusta.
Paras ikä miehellä on kylläkin 20-25. 30+ miehet ovat jo rupsahtaneita.
Niin jos ne 30+ miehet on pitäneet itsestään huolta niin OK. Yleensä näin ei kuitenkaan ole. Sitäpaitsi miehillä merkkaa enemmän koulutus ja status kuin ulkonäkö. Tuskin kellään duunarilla, jolla vielä lapsia, mahkuja kehenkään nuoreen, laadukkaaseen misuun. Minun mies tuskin tulee löytämään yhtä hyvää naista kuin mitä minä olen. On sanonutkin niin... Itse olen 32-vuotias ja elämäni kunnossa. Miehiä tulee ovista ja ikkunoista. 😅
En ajattele. Saisin itsekin uuden ja hyvän. Tuomoiseen ajatteluun en tuhlaa energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Yli 30-vuotiaalla miehellä voi heittää vesilintua. Kelpaa vain ja ainoastaan lompakoksi.Nää heitot "yli kolmikymppisellä miehellä ei tee mitään" heitot on vähän säälittäviä kun heittäjä itsekkin tietää että se ei ole totta. Jokapaikassa puskee jatkuvasti näkyviin komeita ja elämänsä kunnossa olevia kolmikymppisiä miehiä. Facen frendilistasta televisioon.
Oletko homo? Itse en ainakaan ole nähnyt ensimmäistäkään komeaa yli kolmekymppistä. Kaikki ovat rupsahtaneita.
Taidat olla valkoroskaa koska otit homouden heti puheeksi ja kaikki tuntemasi kolmikymppiset ovat rupsahtaneita. Etkö edes televisiosta tai lehdistä onnistu bongaamaan komeita kolmikymppisiä miehiä?
Eikai sillä mitään väliä kenen kanssa mies pariutuu sen jälkeen kun olemme jo eronneet? Mutta jos mies pettäisi minua selkäni takana jonkun kauniin ja nuoren naisen kanssa, ja lopulta hylkäisi minut hänen takiaan, niin siinä tapauksessa olisin murskattu. Pitäisin sitä viestinä jonka sanoma on "olet vain esine ja nyt olen vaihtanut sinut uuteen ja hienompaan esineeseen". Olen kuitenkin uhrannut miehelleni niin paljon, tehnyt lapset, antanut sydämeni ja luvannut olla rinnalla koko loppuelämän. Olisi kamalaa jos uskollisuuden palkkana olisi kiittämätön ele jossa vaimo työnnetään vain syrjään toisen "paremman" edestä.
Ei ahdista mutta totta varmaan.