Turkulainen, mitä teet juuri nyt?
Kommentit (30)
Istun laiskanlinnassa läppäri sylissä ja mietin tulisko telkkarista jotain.
Makaan kuumeisen lapsen vieressä sängyllä.
Tein sapuskaa ja söin puoli tuntia sitten ja nyt istun olohuoneessa koneeni ääressä ja tapan aikaa selailemalla vauvan av-palstaa. Pitäisi alkaa hakea uutta musiikkia Spotifysta puhelimeeni ihan kohtapuoliin. Mies on viikonlopun Tampereella, joten minulla on paljon aikaa puuhastella ihan omiani.
Istun Etu-Töölössä kolmen tonnin nojatuolissa (kangasverhoilu), tonnin ipadi kädessä kuunnellen 15000 arvoisia stereoita.
Kokeilin onko mun pieni pippeli tallessa, oli se samassa paikassa kuin ennenkin.
Makoilen sängyllä kun mies on päiväunilla, odottelen että on nukkunut n. tunnin jolloin alan tekemään ruokaa ja hän "pääsee" tiskaamaan. :)
Tönötän koneella. Piti siivota ja järjestellä uusiksi vaate- ym. kaappeja, mutta söin ja meni inspiraatio kokonaan. Jospa huomenna? Osa on jo raivattu. Kuorma lähtee kirpparille.
Istun sohvalla läppärillä. Mies makkarissa ja huuteli seksiä äsken. Juu ei enää kun mun aloitus ei aiemmin käynyt ja nyt suoraan uniltaan pitäis mennä panemaan kun on ties mistä fantasioinut. Viikkoon seksiä edes ollut. Lämmitän pian saunan ja otan aura bissen. Katotaan sitä seksiä sen jälkeen uudestaan mun ehdotuksella. Lapsellista tiedän,mut mä haluan myös et sillon touhutaan kun mä teen aloitteen.
N30
Vierailija kirjoitti:
Istun Etu-Töölössä kolmen tonnin nojatuolissa (kangasverhoilu), tonnin ipadi kädessä kuunnellen 15000 arvoisia stereoita.
Etu-Töölö... Onko se jossain Ispoisten-Ilpoisten lähistöllä vai Koivulan suunnalla? Vai ettei peräti Kaarinan puolella?
Valmistan jälkiruokaespressoa. Kävin juuri mieheni kanssa Kultatalon Raxissa testaamassa vegaanibuffetin ja ostamassa Kopparin Aleksi 13:n loppuunmyynnistä talvikengät itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etu-Töölö... Onko se jossain Ispoisten-Ilpoisten lähistöllä vai Koivulan suunnalla? Vai ettei peräti Kaarinan puolella?
Ei kun se on tietysti saari Ala-Lemun edustalla!
Olen kohta lähdössä Tauskin luo viettämään iltaa. Ensi viikolla voitte lukea asiasta Seiskasta.
Vierailija kirjoitti:
Valmistan jälkiruokaespressoa. Kävin juuri mieheni kanssa Kultatalon Raxissa testaamassa vegaanibuffetin ja ostamassa Kopparin Aleksi 13:n loppuunmyynnistä talvikengät itselleni.
Onko tuollaisia rax ravintoloja vielä olemassa, se ruokahan on syömäkelvotonta.
Löhöän sängyllä tabletin kanssa, palstailen odottaessa saunan lämpiämistä.