Turkulainen, mitä teet juuri nyt?
Kommentit (30)
Istun sohvalla puudeli vieressä ja kuuntelen lasten leikkejä. Mietin jaksaisko tehdä lämpimiä voileipiä ja kehtaisko jo ottaa lasillisen Amarulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun sohvalla läppärillä. Mies makkarissa ja huuteli seksiä äsken. Juu ei enää kun mun aloitus ei aiemmin käynyt ja nyt suoraan uniltaan pitäis mennä panemaan kun on ties mistä fantasioinut. Viikkoon seksiä edes ollut. Lämmitän pian saunan ja otan aura bissen. Katotaan sitä seksiä sen jälkeen uudestaan mun ehdotuksella. Lapsellista tiedän,mut mä haluan myös et sillon touhutaan kun mä teen aloitteen.
N30
Älä ny ol tomne, an ny sil hiuka pipari ko se ni kauniste sitä pyys!
Se näki unt et tepsi voittas äs äm-liiga, ko tiätä itekki ettei se tul oikkiaste koska tapahtuma!
Hah juu vissii :D
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun Etu-Töölössä kolmen tonnin nojatuolissa (kangasverhoilu), tonnin ipadi kädessä kuunnellen 15000 arvoisia stereoita.
Etu-Töölö... Onko se jossain Ispoisten-Ilpoisten lähistöllä vai Koivulan suunnalla? Vai ettei peräti Kaarinan puolella?
Lausteella sitä usein kuvittelee olevansa Etu-Töölössä.
Tilasi just pizza. Si Bankki otta yhre ja si Olkku otta toise yhre. Simmottos tänäpä.
Lähden 9 aikaan Naantaliin Föri baariin moikkaa ystäviä.
Tulin juuri koirapuistosta, juon kahvit ja kohta katsomaan telkusta jalkapalloa.
Makaan sohvalla krapulassa ja kiroan eilistä bandfestival-baarikierrosta.
Vähempikin olis riittänyt.
N44
Älä ny ol tomne, an ny sil hiuka pipari ko se ni kauniste sitä pyys!
Se näki unt et tepsi voittas äs äm-liiga, ko tiätä itekki ettei se tul oikkiaste koska tapahtuma!