Pieni bloggaajavisa
On tuo googlen välimuisti kyllä mahtava! Löytyi sekä tämä av:n klassikkoketju: http://goo.gl/u4uDgX
Sekä tämä ketju: http://goo.gl/Ni7a6Z koskien ketjun poistoa.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta:
Hei pienet ystäväiset! Oon ihan täpinöissä ^__^ Vaihdoin just pääaineen Astraalikehon ja rauhan tutkimukseksi ja muutin munkiksi Tiibetiin. Paransin just itseltäni skitsofrenian yrteillä ja kiinalaisilla juureksilla ^_^ Kustannustoimittajakin sanoi, että omakustannekirjastani tulee myyntimenestys ja oon jo lähes Sartren veroinen. En tunne yhtäkään negatiivista tunnetta ja mun elämä on vaan täydellistä rakkautta ja tykitystä ja ihanaa säpinää ja värähtelyä! Eilen pelastin kokonaisen thaimaalaisen slummin nälkäkuolemalta ja nukuin jurtassa ylösalaisin! Tentin päivässä etänä lukuvuoden verran opintoja ja sain kaikista vitosen. Meditoin myös 8 tuntia putkeen ja olen elänyt viimeiset päivät ravintonani pelkkä auringonvalo. Elämä on niin ihanaa vapaana kaikista tympeistä rajoitteista kuten asunto ja suihku. Katson ihan surullisena kaikkia meikkaavia pakettimatkailijoita kun ne ei osaa elää elämäänsä oikein niin kuin mä ;__; Tässä vielä kuva mun nassusta sen kunniaks että oon vihdoin 100% vapaa narsismista ^__^ Päräyttävää elämänvoimaa peliin!
Kuka tää on? Teksti sai kiinnostumaan blogista.
Hiippariaktivisti Heidi
Tänään täytin vousia, kokonaiset 25-vuotta. Se on paljon se!
Kiitos kaikille onnittelleille ja lahjoja lähettäneille! Edes viisi ressua postiin ei riittänyt vaan paketteja on siellä edelleenkin. Lähikonrtori täyttyi teidän lähettämistä lahjoista niin nyt niitä on ohjattu muihinkin posti toimistoihin! Kiitos vielä kivoista lahjoista <3 voin myydä ne sitten intsakkirppiksellä ensikuusaa jotta saan rahaa Dubai matkaa varten.
Eilen kävin ottamassa kahdeksan uutta lävisystä. Nyt on korvat kädet tissit ja selkäranka ihan täynnä niimpä pitäisi keksiä seuraava paikka. En voisi kuvitella itselläni lävistyksiä kasvoissa joten pistäkää ehdotuksia snäpoiin, se on taas 40 sekuntia julkinen.
Tilasin leppari salaattia woltilla ja juomaksi tietenkin pespi max <3 koodilla Uuno 0,15 prosenttia alennusta ensimmäisestä tilauskesta teillelkim ihanat lukiat!
Hei te kaikki koleet ja komeat!
Viime viikolla purkaessani Valtterista (R.I.P, kuoma) kuudella sentillä löytämäni aidon 60-luvun kettureppuni sisältöä takaisin kaappiin interRailin, extempore Tukholman risteilyn, Tallinnan viikonloppupiipahduksen, Amsterdamin työmatkan, Pudasjärven pikavisiitin ja New Yorkin lomamatkan jälkeen, iski sydämeen haikeus. Tiesin, että marraskuun 2014 matkat olivat nyt tässä. Oli aika panna reissureppu naulaan ja keskittyä kotikulmien lööbaan ja hulabaloobaan.
Kuitenkin niin kovin usein, hennot toiveet toteutuvat kuin oikein kovasti toivoo. Ku oikein kovasti toivoo ja uskoo saattaa joku jossain napata toiveesta kiinni ja lähettää postin mukana kutsun pressimatkalle Pariisiin!
Niinpä, tyypit! Tämä tyttö nappaakin taas fjälliksestä kiinni ja lähteekohti rakkauden kaupunkia! Tiedossa ei toki ole mikään puhdas lööbaloma, edessä on pitkiä asukuvauspäiviä, mutta eiköhän stressi hellitä kun sen ottaa kunnon karhunhalaukseen.
Pitäkää pakka kasassa, kuomaset. Toivokaa, ehkä joku SamuJi jossain nappaa teidänkin toiveesta kiinni ja lähettää villahuivin? Ken ties, ken ties
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oltiin tänään suomityttöjen kaa syömässä pizzaa ja sit A tuli siihen ja oksensi ja mä rakastuin. pääsin illaks kotiin sopivasti ku E keitteli nuudeleita naapurissa ja mä taisin rakastuakin taas. mut sain kuitenki tilattua lennot takas himaan ennenku pääsin kotiin missä K jo odotteli surffifrendien kaa, pakkohan mun oli sit ottaa pari bissee kans, mut toisaalta voishan sitä biitsillä dokatakin. toi S ehdotti et mentäis taas naimisiin, mut olin jo lähdös himaan sadannen drinkin jälkeen, et ei se sit muistanu. oli M ihmeissään ku just tulin himaan et mis mun bisset on, mut mä olin niin rakastunu et heitin vaan nuudelit naamaan ja sit kukaan ei oo niin vitsikäs ku mä. ennenku lähen himaan ni täs on muutamat linkit vielä näihin kauppoihin.
Annika Ollila :D
Tämä oli kyllä surkein parodia ikinä. Tähän ei ole yhtään saatu mukaan Annikan herkkää ja vivahteikasta kirjoitustyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille onnittelleille ja lahjoja lähettäneille! Edes viisi ressua postiin ei riittänyt vaan paketteja on siellä edelleenkin. Lähikonrtori täyttyi teidän lähettämistä lahjoista niin nyt niitä on ohjattu muihinkin posti toimistoihin! Kiitos vielä kivoista lahjoista <3 voin myydä ne sitten intsakkirppiksellä ensikuusaa jotta saan rahaa Dubai matkaa varten.
Eilen kävin ottamassa kahdeksan uutta lävisystä. Nyt on korvat kädet tissit ja selkäranka ihan täynnä niimpä pitäisi keksiä seuraava paikka. En voisi kuvitella itselläni lävistyksiä kasvoissa joten pistäkää ehdotuksia snäpoiin, se on taas 40 sekuntia julkinen.
Tilasin leppari salaattia woltilla ja juomaksi tietenkin pespi max <3 koodilla Uuno 0,15 prosenttia alennusta ensimmäisestä tilauskesta teillelkim ihanat lukiat!
Liian vähän kirjoitusvirheitä uinoksi
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää on: Taas on kulunut aikaa siitä kun viimeksi postasin. Olen ollut todella kiireinen, päivät koostuvat vain töistä ja koulusta. :( nyt on jäljellä enää viisi kurssia ja onnellinen loppu häämöttää jo! En voi uskoa että valmistun, vaikka elämäni on ollut täynnä vastoinkäymisiä, olen niin ylpeä itsestäni! Nämä asukuvat ovat tosi huonot, kun aina on pimeää :( en edes halunnut julkaista näitä, kun olen taas turvonnut kun lääkitys ei ole kohdillaan. Haluaisin päästä samaan kuntoon kuin vuoden 2010 syksyllä. Laitan tähän vertailukuvan tuolta ajalta, niin voitte itsekin nähdä huikaisevan eron. Olen kuitenkin jo pidemmän aikaa syönyt todella terveellisesti ja pian pääsen taas salille. Alla kuvia syömästäni kakusta ja leivoksista.
Reetta S / nykyinen RAE
Ihan pikkaisen maistelen. Mielelläni maistelen.
Tehkää joku Alexa Dagmarista! Tai Mutsis on.
Vierailija kirjoitti:
Hei darlings!
Kuten lupasin 5,5 kuukautta sitten, nyt on aika julkaista jättiyllätys täällä blogin puolella... En enää tee viikossa 58 tuntia töitä vaan päätin ottaa riskin ja teen tästä lähtien ainoastaan 57 tuntia töitä viikossa! Nyt mulla on aikaa keskittyä blogiin ja yrittäjyyteen tosissani, jännittää todella paljon! Mitä mieltä olette darlings? <3 Tässä asukuvia kolmen kuukauden takaa kun olin taas jälleen kiireisellä työmatkalla Tukholmassa, mietin vain mitä ihmiset ajatteli kun juoksin Chanel olalla heiluen piikkikoroissa kentällä kohti boarding gatea, heh! Ehdin onneksi Victorias Secretille käymään, tässä lähikuvia uusista body suihkeista ja satiinisesta aamutakista! <3 Nyt alan lukea kauppiksen, lääkiksen ja valtiotieteiden pääsykokeisiin, Have A Wonderful Day <3
Aika heikko yritys.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää joku Alexa Dagmarista! Tai Mutsis on.
On tehty jo
Vierailija kirjoitti:
Tilasin vuosien harkinnan jälkeen uudet ruokapöydän tuolit finnish design shopista. Malli on sama Hii Hay Hei, kuin (2kk vanhoissa) edellisissäkin, mutta valkoisen sävy on 0,5 astetta valkoisempi. Uudet tuolit sointuvat paljon paremmin Pöppeliinan räsymattoon, jollaisen aion hankkia joka huoneeseen, myös naapurille. Tämä tosin hieman sotkee kymmenen tavaran haasteeni, täytynee laittaa blogikirppikselle ne toiset valkoiset tennissukkani myyntiin, jääkaapista luovuin jo!
Ei ole hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin vuosien harkinnan jälkeen uudet ruokapöydän tuolit finnish design shopista. Malli on sama Hii Hay Hei, kuin (2kk vanhoissa) edellisissäkin, mutta valkoisen sävy on 0,5 astetta valkoisempi. Uudet tuolit sointuvat paljon paremmin Pöppeliinan räsymattoon, jollaisen aion hankkia joka huoneeseen, myös naapurille. Tämä tosin hieman sotkee kymmenen tavaran haasteeni, täytynee laittaa blogikirppikselle ne toiset valkoiset tennissukkani myyntiin, jääkaapista luovuin jo!
Ei ole hauska.
Itse et ole hauska.
Vierailija kirjoitti:
Ootko uinolle katkera jostain?
Vierailija kirjoitti:
Kuka poistatti mungoparodian?
Minä
Mitä näin vanhemmaksi tullessa olen huomannut, on se että materia ei enää jaksa kiinnostaa ja onni löytyy nykyisin pienistä arjen iloista, näin sanon kun lojun upouuden talomme aurinkohuoneessa, viime kuussa ostetun sohvakalustomme jösseksen kalliilla nojatuolilla, pari tonnia maksanutta merkkirannekorua kädessäni hiplaillen. Päätimme muuten vaihtaa aurinkohuoneen kalustuksen uuteen ja päädyimme mieheni kanssa hempeään vaaleanroosaan sävyyn, joka oli meidän molempien suosikki. Myös sekä yläkerran että alakerran spa-kylpyhuoneemme tulevat saamaan viikonloppuna uuden värisävyn sekä sävyyn sopivat uudet pehmeät Elloksen pyyhkeet ja käsistään kätevä orjajuh.. mieheni rakentaa yläkerran aulaan kirjahyllyn kirjoilleni, joita ei ole.
Nyt pieni ihme nukkuu yläkerrassa, vatsassa on avokadonkokoinen vauva, Max makaa lattialla ruuasta haaveillen (kuinka surullisen ilmeen Max saakaan aina kasvoilleen <3) ja minä keitän kupposen teetä Gantin mukiin ja syvennyn hetkeksi koulutehtäviini. Soon to be lawyer! Sitten onkin jo aika alkaa raastamaan porkkanaa ja palastelemaan salaattia pian töistä tulevalle miehelle ja miettiä lähtisimmekö ensi kuussa lomalle Dubaihin vai avaruuteen, joista jälkimmäinen kiinnostaa meitä mieheni kanssa todella paljon. Pieni neiti viihtyisi varmasti hyvin mummon luona sen hieman yli vuoden, mitä avaruusmatkamme kestäisi.
Tiedättekö muuten, kuulostan varmaan aivan todella oudolta ja hassulta, mutta näin joulukuun alussa tekisi mieleni viritellä jo jouluvaloja. Puhuin tästä miehellenikin viime yönä ja hän vain pyöritteli minulle silmiään. Ajattelimme myös hankkia meille joulukuusen, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Tähän loppuun annan teille muutaman huikean alennuskoodin Ellokseen, joka on aivan minun ja mieheni suosikkipaikkoja koko maailmassa ja toivotan teille oikein hyvää viikon alkua ja länttäisen kuvan jonka otin itsestäni hymyilemässä aivan luonnollisella suppusuullani, silmät suurina, autoen etupenkillä turvallisesti turvavöissä, kun olimme mieheni kanssa lähdössä ostamaan minulle uutta Chanilin boggie baudie muchbie -laukkua liilassa sävyssä, joka on aivan mieheni ja minun suosikkejani. Saatte myös nähdä noin miljoonannen kuvan kihla- ja vihkisormuksistani, sillä jotenkin juuri se käsi osuu aina selfieihini, kun nojaan luonnollisella tavalla kasvojani käteeni.
Viikko 2 kuvina
(Kuva Katajanokan taloista)
Harmaa taivas, harmaa mieli. Kiitos, kun olet olemassa, Skatta. Olet koti.
(Selfie kulmakarvat koholla, silmät samalla kertaa sirrillään ja mahdollisimman suurina)
Torstaina ei naurattanut. Ei edes kalliin take away -kahvin noutaminen kotirannan kahvilasta.
(Kuva koirasta makaamassa sohvalla)
Viikonloppu koiravahtina. On täysin ok syödä vain salmiakkia ja uppoutua netflixin pariin. Ok, myönnän, tuhosin myös monta lasillista punkkua)
(Selfie peilin kautta yliopistolla)
Kouluhommia.
(Kuva kahvista ja läppäristä)
Tämä päivä oli parempi. Kiitos, kun olit. Nyt on hyvä.
(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oltiin tänään suomityttöjen kaa syömässä pizzaa ja sit A tuli siihen ja oksensi ja mä rakastuin. pääsin illaks kotiin sopivasti ku E keitteli nuudeleita naapurissa ja mä taisin rakastuakin taas. mut sain kuitenki tilattua lennot takas himaan ennenku pääsin kotiin missä K jo odotteli surffifrendien kaa, pakkohan mun oli sit ottaa pari bissee kans, mut toisaalta voishan sitä biitsillä dokatakin. toi S ehdotti et mentäis taas naimisiin, mut olin jo lähdös himaan sadannen drinkin jälkeen, et ei se sit muistanu. oli M ihmeissään ku just tulin himaan et mis mun bisset on, mut mä olin niin rakastunu et heitin vaan nuudelit naamaan ja sit kukaan ei oo niin vitsikäs ku mä. ennenku lähen himaan ni täs on muutamat linkit vielä näihin kauppoihin.
Annika Ollila :D
Tämä oli kyllä surkein parodia ikinä. Tähän ei ole yhtään saatu mukaan Annikan herkkää ja vivahteikasta kirjoitustyyliä.
Tää oli Meri!
Jätin tolle Chicago iidalle vklp kommenttia että aika pikkuasiasta ulisee jos ton takia poistanut keskustelun mistä kukaan muu ei yhtään loukkaantunut, vaan ottivat imarteluna. eipä yllättäen edes julkaissut koko kommenttia 😂😂