Pieni bloggaajavisa
On tuo googlen välimuisti kyllä mahtava! Löytyi sekä tämä av:n klassikkoketju: http://goo.gl/u4uDgX
Sekä tämä ketju: http://goo.gl/Ni7a6Z koskien ketjun poistoa.
Kommentit (70)
Ketju henkiin :D missä kaikki kirjoitustaitoiset ovat?
Palautetta ylläpidolle että tuo ketju on palautettava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa kaikille!
Olen innostunut taas treenaamaan yhteistyökumppanisalillani, HUIPPUpaikassa (linkki salin nettisivuille)! Sain ÄIDILTÄ (linkki äidin blogiin) uuden terveellisen reseptin papu-kvinoa-itu-salaattiin. Teimme sitä yhdessä YSTÄVÄNI (linkki ystävän blogiin) kanssa, joka on minulle kuin sisko. Sain Lumenelta uusia lakkoja testiin, tässä kuvat sävyistä marjahedelmä ja suvivirsi. Kävin taas eilen kirpparilla kiertelemässä ÄIDIN (linkki blogiin) kanssa, löysin kauniin paidan ESPRIT-merkiltä, minähän panostan vain korkealaatuisiin merkkivaatteisiin. Olisitteko kiinnostuneita näkemään arvostelua kaikista Louis Vuitton -laukuistani? Keitin muuten YSTÄVÄNI (linkki blogiin) kanssa kahvia uudella Nespresso-kahvinkeittimelläni (linkki nettisivuille). Sillä pystyy myös keittämään ihanan terveellistä karviaisvatukkaherukkateetä, jota tykkään siemailla Taika-teekupeistani. Nyt olen lähdössä läheiseen kahvilaan tapaamaan YSTÄVÄÄNI (linkki ystävän blogiin) minttuteen ääreen. Ihanaa viikon jatkoa teille!
Merenhelmi?
Liian vähän kirjoitusvirheitä Merenhelmiksi.
oltiin tänään suomityttöjen kaa syömässä pizzaa ja sit A tuli siihen ja oksensi ja mä rakastuin. pääsin illaks kotiin sopivasti ku E keitteli nuudeleita naapurissa ja mä taisin rakastuakin taas. mut sain kuitenki tilattua lennot takas himaan ennenku pääsin kotiin missä K jo odotteli surffifrendien kaa, pakkohan mun oli sit ottaa pari bissee kans, mut toisaalta voishan sitä biitsillä dokatakin. toi S ehdotti et mentäis taas naimisiin, mut olin jo lähdös himaan sadannen drinkin jälkeen, et ei se sit muistanu. oli M ihmeissään ku just tulin himaan et mis mun bisset on, mut mä olin niin rakastunu et heitin vaan nuudelit naamaan ja sit kukaan ei oo niin vitsikäs ku mä. ennenku lähen himaan ni täs on muutamat linkit vielä näihin kauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikea onnen tyttö, sillä kivijalkaputiikki muisti minua pienellä lahjalla yhteistyömme tiimoilta. Lahjahamonen (ovh. 670€) sopii täydellisesti kapeaan vyötärööni ja siroon balleriinanvartalooni, vaikka hieman mietitytti, miten lantioon kerääntynyt naisellisuuteni vaikuttaisi mekon istuvuuteen. Tässä 18 kuvaa minusta uusi korkeavyötäröinen hamonen ylläni suu rakosellaan ja silmissäni hämmentyneen eteerinen peura ajovaloissa ilme. Koska olen herkkä ihminen ja itken koko ajan, enkä häpeä sitä, niin kerrottakoon, että itkin näitäkin kuvia otettaessa. Kuvista kiitos suloiselle ja lahjakkaalle ystävälle, jota ajatellessa itken hiukan lisää, koska olen niin herkkä ja eteerinen.
Harmistuksekseni moni ihana ja tunnelmallinen kivijalkaputiikki on sulkemassa oviaan. Vaikka en halua ottaa kantaa oiken mihinkään ja muutenkin käytän loputtomassa tulvassa pehmentäviä sanakäänteitä viemään pois mielipiteen häivänkin, tässä minun ehdotukseni kaikille kivijalkaputiikeille, kuinka heidän pitäisi toimia. Olenhan ammattibloggaaja (linkki postuksen, jossa kerron ammattibloggaamisestani).
Tässä viikon motivaatioajatus paksulla tussillakirjoitettuna: "Hard time are hard times, Good times are good." Nyt lähden suloisen ja rakkaan ystäväni kanssa käymään kaikkien Suomen uusien kiinnostavien ja lahjakkaisen suunnittelijoiden putiikeissa.
Eeva Kolu!
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää on: Taas on kulunut aikaa siitä kun viimeksi postasin. Olen ollut todella kiireinen, päivät koostuvat vain töistä ja koulusta. :( nyt on jäljellä enää viisi kurssia ja onnellinen loppu häämöttää jo! En voi uskoa että valmistun, vaikka elämäni on ollut täynnä vastoinkäymisiä, olen niin ylpeä itsestäni! Nämä asukuvat ovat tosi huonot, kun aina on pimeää :( en edes halunnut julkaista näitä, kun olen taas turvonnut kun lääkitys ei ole kohdillaan. Haluaisin päästä samaan kuntoon kuin vuoden 2010 syksyllä. Laitan tähän vertailukuvan tuolta ajalta, niin voitte itsekin nähdä huikaisevan eron. Olen kuitenkin jo pidemmän aikaa syönyt todella terveellisesti ja pian pääsen taas salille. Alla kuvia syömästäni kakusta ja leivoksista.
Oisko Pipsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikea onnen tyttö, sillä kivijalkaputiikki muisti minua pienellä lahjalla yhteistyömme tiimoilta. Lahjahamonen (ovh. 670€) sopii täydellisesti kapeaan vyötärööni ja siroon balleriinanvartalooni, vaikka hieman mietitytti, miten lantioon kerääntynyt naisellisuuteni vaikuttaisi mekon istuvuuteen. Tässä 18 kuvaa minusta uusi korkeavyötäröinen hamonen ylläni suu rakosellaan ja silmissäni hämmentyneen eteerinen peura ajovaloissa ilme. Koska olen herkkä ihminen ja itken koko ajan, enkä häpeä sitä, niin kerrottakoon, että itkin näitäkin kuvia otettaessa. Kuvista kiitos suloiselle ja lahjakkaalle ystävälle, jota ajatellessa itken hiukan lisää, koska olen niin herkkä ja eteerinen.
Harmistuksekseni moni ihana ja tunnelmallinen kivijalkaputiikki on sulkemassa oviaan. Vaikka en halua ottaa kantaa oiken mihinkään ja muutenkin käytän loputtomassa tulvassa pehmentäviä sanakäänteitä viemään pois mielipiteen häivänkin, tässä minun ehdotukseni kaikille kivijalkaputiikeille, kuinka heidän pitäisi toimia. Olenhan ammattibloggaaja (linkki postuksen, jossa kerron ammattibloggaamisestani).
Tässä viikon motivaatioajatus paksulla tussillakirjoitettuna: "Hard time are hard times, Good times are good." Nyt lähden suloisen ja rakkaan ystäväni kanssa käymään kaikkien Suomen uusien kiinnostavien ja lahjakkaisen suunnittelijoiden putiikeissa.
Eeva Kolu!
Eipäs kun pupulandia
Vierailija kirjoitti:
oltiin tänään suomityttöjen kaa syömässä pizzaa ja sit A tuli siihen ja oksensi ja mä rakastuin. pääsin illaks kotiin sopivasti ku E keitteli nuudeleita naapurissa ja mä taisin rakastuakin taas. mut sain kuitenki tilattua lennot takas himaan ennenku pääsin kotiin missä K jo odotteli surffifrendien kaa, pakkohan mun oli sit ottaa pari bissee kans, mut toisaalta voishan sitä biitsillä dokatakin. toi S ehdotti et mentäis taas naimisiin, mut olin jo lähdös himaan sadannen drinkin jälkeen, et ei se sit muistanu. oli M ihmeissään ku just tulin himaan et mis mun bisset on, mut mä olin niin rakastunu et heitin vaan nuudelit naamaan ja sit kukaan ei oo niin vitsikäs ku mä. ennenku lähen himaan ni täs on muutamat linkit vielä näihin kauppoihin.
Annika Ollila :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeva Kolu!
Pupulandian Jennipäs! Nauroin ääneen kun luin tätä :D
Onpa ilkeä keskustelu. Miksi teidän on pakko pilkata toisia?
Aamulla kun heräsin, olin jo heti alkuun ärtyisällä tuulella. Kuopus oli valvottanut ja mies juonut viimeiset kapselilattet. Fiilis matkalla kohti päivän ensimmäistä työtehtävää, kreisireisituntia, ei ollut huikein mahdollinen. Mutta jotain tapahtui, kun Scooterin ensi sävelet pamahtivat ilmoille kelmeässä salin valossa. Rivin etummaiseksi tullut nainen väläytti minulle häikäisevän hymyn. Sain siitä kunnon fiilarit ja veivasinkin tunnin riemulla ja täysillä!
Niin siitä sen taas opin, että olet sitä mitä haluat olla. Ajattele asiat hyväksi, niin ne tulevat sellaisiksi. Mitä turhaa valittaa, jos syöpä vei haiman tai mies pettää siskon kanssa - saat juuri sitä mitä tilaat hei! Siitä sain tänään jälleen kerran kunnon oppitunnin.
Jokaisella on joskus vaikeaa olla positiivinen. Jos et pääse mukaan hyvään fiilikseni ja hymyynin niin ehdotan että askartele aarrekartta! Liimaile siihen toiveidesi henkisiä tavoitteita, kuten iso talo, maastoauto ja paljon rahaa - usko vain, ne toteutuvat kyllä! (Liimaa kartta lähelle sänkyäsi niin, että näet sen heti herättyäsi. Käytä lakkaliimaa tai muuta denaturoitua alkoholia sisältävää liimaa, niin aamun fiilikset ovat heti paljon paremmat.)
Ihanaa oloa ja valoa sinulle ystävä!
Kunhan selviän tämän iltaisista hurukemuista kotiin, riisun taitelijatakkini ja olen syönyt itse tuoreista raaka-aineista valmistamaani punajuuri-kvinoa-speltti-tofu-piirakkaa ja luomukaurapuuroa (tulin taas tänään niin surulliseksi nähdessäni jonkun ihmisen menevän Mäkkäriin) sekä juonut Four Sigma Foodsin reshi-sientä sisältävää teetä lupaan miettiä sunnuntain musakorneriin taas uutta hispterimusiikkia. ^__^
Ps. Madaralta muuten löytyi aivan upea valkoinen hipsterikajali ja nyt tekin saatte Madaran luonnonkosmetiikasta 0.5 prosentin alennuksen! Mahtavaa, eikö? :-)
Loppuun jaan vielä sneakpeakin paljon kaivatusta kotiesittelystä.
*Kuva pupulampusta*
*kuva neilikkakimpusta*
*Kuva kahdesta kivestä ikkunalaudalla*
*Kuva viinipulloihin asetelluista kynttilöistä*
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen taas kerran jotain. Korostaakseni ihmettelyä otan avuksi kursiivin. Helpon ja tehokkaan apukeinon. Näiden pätkälauseiden lisäksi siis.
Ihmetellyyn heitän mukaan myös vähän itseironiaa ja tuon esiin omia hassuja taipumuksiani. Hassutteluni.
Näin muuten viime yönä unta, jossa ratsastin vaaleanpunaisella kirahvilla maailmanympäri. Pelastimme kirahvin kanssa ihmiset Pohjois-Korean vankileireiltä. Poikaystäväni ihmetteli, kun palasimme kirahvin ja vankejen kanssa reissultamme.
Reissaan muutenkin suorastaan hämmästyttävän paljon. Ainakin, kun otetaan huomioon verotuksessa näkyvät pienet tuloni.
Tässä on muuten helppo uusi ruokaresepti, jota innostuin kokeilaamn Australian masterchefiä katsottuani. Tarvitset vain broilerin rintafileitä, salottisipulia, punaisen chilin silputtuna, sokeriherneitä sekä yksisarvisen sarven hienoksi jauhettuna.
Kuvissa uusi FLIPPAN takkini.
Kuka tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Kunhan selviän tämän iltaisista hurukemuista kotiin, riisun taitelijatakkini ja olen syönyt itse tuoreista raaka-aineista valmistamaani punajuuri-kvinoa-speltti-tofu-piirakkaa ja luomukaurapuuroa (tulin taas tänään niin surulliseksi nähdessäni jonkun ihmisen menevän Mäkkäriin) sekä juonut Four Sigma Foodsin reshi-sientä sisältävää teetä lupaan miettiä sunnuntain musakorneriin taas uutta hispterimusiikkia. ^__^
Ps. Madaralta muuten löytyi aivan upea valkoinen hipsterikajali ja nyt tekin saatte Madaran luonnonkosmetiikasta 0.5 prosentin alennuksen! Mahtavaa, eikö? :-)
Loppuun jaan vielä sneakpeakin paljon kaivatusta kotiesittelystä.
*Kuva pupulampusta*
*kuva neilikkakimpusta*
*Kuva kahdesta kivestä ikkunalaudalla*
*Kuva viinipulloihin asetelluista kynttilöistä*
Ida365!
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta:
Hei pienet ystäväiset! Oon ihan täpinöissä ^__^ Vaihdoin just pääaineen Astraalikehon ja rauhan tutkimukseksi ja muutin munkiksi Tiibetiin. Paransin just itseltäni skitsofrenian yrteillä ja kiinalaisilla juureksilla ^_^ Kustannustoimittajakin sanoi, että omakustannekirjastani tulee myyntimenestys ja oon jo lähes Sartren veroinen. En tunne yhtäkään negatiivista tunnetta ja mun elämä on vaan täydellistä rakkautta ja tykitystä ja ihanaa säpinää ja värähtelyä! Eilen pelastin kokonaisen thaimaalaisen slummin nälkäkuolemalta ja nukuin jurtassa ylösalaisin! Tentin päivässä etänä lukuvuoden verran opintoja ja sain kaikista vitosen. Meditoin myös 8 tuntia putkeen ja olen elänyt viimeiset päivät ravintonani pelkkä auringonvalo. Elämä on niin ihanaa vapaana kaikista tympeistä rajoitteista kuten asunto ja suihku. Katson ihan surullisena kaikkia meikkaavia pakettimatkailijoita kun ne ei osaa elää elämäänsä oikein niin kuin mä ;__; Tässä vielä kuva mun nassusta sen kunniaks että oon vihdoin 100% vapaa narsismista ^__^ Päräyttävää elämänvoimaa peliin!
Kuka tää on? Teksti sai kiinnostumaan blogista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää on: Taas on kulunut aikaa siitä kun viimeksi postasin. Olen ollut todella kiireinen, päivät koostuvat vain töistä ja koulusta. :( nyt on jäljellä enää viisi kurssia ja onnellinen loppu häämöttää jo! En voi uskoa että valmistun, vaikka elämäni on ollut täynnä vastoinkäymisiä, olen niin ylpeä itsestäni! Nämä asukuvat ovat tosi huonot, kun aina on pimeää :( en edes halunnut julkaista näitä, kun olen taas turvonnut kun lääkitys ei ole kohdillaan. Haluaisin päästä samaan kuntoon kuin vuoden 2010 syksyllä. Laitan tähän vertailukuvan tuolta ajalta, niin voitte itsekin nähdä huikaisevan eron. Olen kuitenkin jo pidemmän aikaa syönyt todella terveellisesti ja pian pääsen taas salille. Alla kuvia syömästäni kakusta ja leivoksista.
Tää on nyt vissiin Chicago Iida? Eipä ollut mitenkään ilkeä, en ymmärrä miten bloggaaja voinut vetää tuosta herneet nenään?
Hei darlings!
Kuten lupasin 5,5 kuukautta sitten, nyt on aika julkaista jättiyllätys täällä blogin puolella... En enää tee viikossa 58 tuntia töitä vaan päätin ottaa riskin ja teen tästä lähtien ainoastaan 57 tuntia töitä viikossa! Nyt mulla on aikaa keskittyä blogiin ja yrittäjyyteen tosissani, jännittää todella paljon! Mitä mieltä olette darlings? <3 Tässä asukuvia kolmen kuukauden takaa kun olin taas jälleen kiireisellä työmatkalla Tukholmassa, mietin vain mitä ihmiset ajatteli kun juoksin Chanel olalla heiluen piikkikoroissa kentällä kohti boarding gatea, heh! Ehdin onneksi Victorias Secretille käymään, tässä lähikuvia uusista body suihkeista ja satiinisesta aamutakista! <3 Nyt alan lukea kauppiksen, lääkiksen ja valtiotieteiden pääsykokeisiin, Have A Wonderful Day <3
No ihan ilmiselvästi