Valitse tärkein kumppanin ominaisuus
Kommentit (156)
Joskus ärsyttäviltä ihmisiltä oppii ihan hyödyllisiä asioita...
Vierailija kirjoitti:
Hups! Tais tulla väärään ketjuun. Tää tietokone sekoilee.
Vierailija kirjoitti:
JOO ja kuvittelet itse olevasi kiltti?!? haukkumassa toisia ärsyttäviksi!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOO ja kuvittelet itse olevasi kiltti?!? haukkumassa toisia ärsyttäviksi!!!!
JUURI NIIN. Kuvittelen todellakin niin! Koita kestää tai sulje av :D
Älkää välittäkö noista trolleista. Pysytään mieluummin aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää välittäkö noista trolleista. Pysytään mieluummin aiheessa.
HAH! Minusta trollit ovat hauskoja. Pysy itse poissa täältÄ!
Ihanaa, kerrankin tällainen positiivinen kysely! Kiitos <3 Tekee hyvää kaiken roskan keskellä.
Tärkeintä on se, millainen minä olen kumppanin seurassa, ts. kumppani kohtelee minua niin, että voin olla oma itseni.
Tekee hankalaksi, kun miehistä ei heti päällepäin huomaa noita arvoja. Kun töissäkin juttelu on niin työhön liittyvää ja pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on se, millainen minä olen kumppanin seurassa, ts. kumppani kohtelee minua niin, että voin olla oma itseni.
Musta tää on aika iso toive. Koska sehän edellyttää kumppanilta huomaavaisuutta, läsnäoloa, herkkyyttä, kompromissikykyä ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastaa minua ehdoitta.
Tarkoitatko tällä, että kumppanin tulee sietää sulta myös huonoa käytöstä? Esim. oot tempperamentiltäsi helposti ärsyyntyvä tai myöhästelevä ym. Siis vai rajoitatko itse huonoja piirteitäsi?
Sellainen ihminen, jonka seurassa on helppo olla. Jotkut on vaan luonnostaan sellaisia, rentoja ja mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihminen, jonka seurassa on helppo olla. Jotkut on vaan luonnostaan sellaisia, rentoja ja mukavia.
Uskon että se rentous ja mukavuus ei ole mikään itsestään selvä luonteenpiirre. Siinä on taustalla kaikenlaista. Kuten että arvostaa itseään ja muita, on sellaiset elämänarvot, ettei pyri erityisemmin kilpailemaan muiden kanssa ja siksi ei yritä päteä. Täytyy olla myös kiinnostunut muista ihmisistä. Täytyy elää sen kanssa, että saa muilta huonoa käytöstä, vaikka itse olisi ystävällinen. Luulen, että se on aika tasapainoilua.
Sellainen, joka välittää ja kohtelee hyvin.
Mun mielestä on tärkeää, että toisen seurassa uskaltaa olla heikko. Ettei se myöhemmin riidellessä loukkaa mua ja pilkkaa niitä mun ominaisuuksia, jotka tekee musta heikon.
Kiitti vinkistä!