Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin ihastukselle viestiä - pieleen meni

Vierailija
14.01.2017 |

Miten tästä eteenpäin?

Eli laitoin viestiä, mutta olin todella, todella raukkamainen enkä uskaltanutkaan laittaa sitä omasta numerostani. Minulla oli vähän aikaa toinen numero, ja ajattelin jotenkin tilaisuuden tulleen.

Kaiken lisäksi, viesti lähti liian aikaisin. Siinä oli eka lause, mutta sen jälkeen tullut kysymys jota pitkään muotoilin jäi pois.

Jännittyneenä odottelin vastausta, mutta mitään ei kuulunut. Eikä ihme, kun eihän siinä ollut kun yksi lause, onnittelut uuteen kotiin.

Kukapa vastaisi mitään onnitteluihin jotka tulee oudosta numerosta?

Hän ei luultavasti tiedä että Lähettäjä olin minä, ellei whatsapp paljasta jotenkin.

Voinkohan vielä lähettää viestin ihan rehellisesti omasta numerosta, jossa pyydän kahville? Mutta eikö se ole jo aika epätoivoista, jos hän ei edelliseenkään vastannut, vaikkei tiennytkään että se olin minä.. Pelkään kyllä että hän jotenkin arvasi.

Kerran tuon viestin jälkeen kun tuli vastaan, katsoi jotenkin pitkään hymyillen tervehtiessään, eli mulla on tunne että jotenkin arvaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta viestiä vaan perään ja ihan siitä omasta numerosta.

Vierailija
2/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta viestiä vaan perään ja ihan siitä omasta numerosta.

Mutta jos se jotenkin ahdistuu kun ensin tuli viesti tuntemattomasta numerosta ja sitten vielä minä :D Mietin vaan että olisiko se parempi odottaa että törmätään (todennäköisesti ensi viikolla) ja kysyä jotain kahvilla käymisestä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jonkun av-mamman mies? Viestiä vaan, on varmaan helppo tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän