Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö jonkun mies oikeasti noita teidän pitkiä tekokynsiä seksikkäinä?

Vierailija
14.01.2017 |

Poikkeuksetta kaikki miehet, joiden kanssa olen asiasta puhunut ovat sitä mieltä, että tekokynnet ovat rumat, epähygieeniset ja alaluokan harrastus. Vaihtelevia mielipiteitä tuntuu olevan tekotukasta ja -ripsistä mutta kaikkia on inhottaneet tekokynnet.

Miten on? Tykkääkö teidän äijät?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä oikeat kynnet? Ovatko nekin teistä kuvottavia? Hyvin hoidetut pitkät kynnet?

Vierailija
62/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, joitten keski-ikäisillä vaimoilla (viiskymppisillä) näitä lisäkkeitä on, ovat sellaisia miehiä, ettei heiltä kysytä. Yleensäkään mitään. He ovat kotivihtoreita, jotka palvelevat pontevia vaimojaan, jotka kyllä tietävät mikä on parasta ihan kaikille.

Mistä ne vaimot ovat saaneet päähänsä, että ne kynnet olisi seksikkäät?!

En tiedä. Omassa tuttavapiirissä heille tuli ekoja "tekokynsiä" joskus 15 vuotta sitten, kun lapset alkoivat olla isompia, "on taas aika panostaa itseensä" jne. Ja sitten ne kynnet ovat menneet vuosien varrella aina vaan pitempään, koristellumpaan ja minun mielestäni kamalampaan suuntaan. Mutta varmaan ne heistä ovat hienot ja kivat, ehkä seksikkäätkin. En ole niitä niinkään seksikkyyden kannalta koskaan ajatellut. Kenelläkään hoitoalan edustajalla näitä ei en ole nähnyt, ei varmaan saa ollakaan, mutta tämmöisillä virkanaisilla ja toimihenkilöillä lähinnä. Samoin tolkuttomia ripsitekeleitä. 

On eräs röntgenin esimies kyllä kenellä on nämä molemmat, ei kovin ammattillisesti pätevä maine hänellä millään muotoa mikä johtunee aika paljon juuri näistä lisäkkeistä. Alaistensa silmissä täysin pelle eikä oikein kunnioitusta herätä muutenkaan alan piireissä. Kannattaisi luopua kyllä ja niin monen muunkin kenellä nämä on ja hankkia uskottavuutta muutoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko yllätyksenä, että makuja on monia? Toiset tykkää, toiset ei - mitä väliä?

Itsellä ranskalaiset geelaukset (eli oman kynnen päällä vahvennettu kerros). Eivät ole pitkät, vaan millin pari kynnenpään yli. Saan usein kehuja kauniista ja huolitelluista kynsistäni, niin miehiltä kuin naisiltakin.

Vierailija
64/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tässä taas nostetaan etusijalle se että kiihottuuko MIES niistä? Mulle sillä ei ainakaan ole mitään merkitystä vaikka en olekaan laiskuuttani jaksanut tuollaisia kynsiä pitää.

Vierailija
65/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tekokynsillä ja rakennekynsillä ei ol mitään yhteistä. varmaan kuitenkin rakennekynsiä tarkoitatte? ei kukaan fiksu käytä tekokynsiä enää.

Rakennekynnet on tekokynnet. Eli siis tehdyt, ei luonnolliset. 

siispä myös lakatut kynnet ovat tekokynnet, ei niissäkään ole mitään luonnollista. hyi olkoon.

Vierailija
66/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme juntteja liikenteessä täällä. ymmärrän kyllä että keski-ikäiset palstamammat on surullisia tapauksia ja puutteessa eläviä, mutta ei tarvii katkeroitua siitä jos joku pitää itsestään huolta ja laittautuu.

Vierailija
67/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

Pitkät kynnet häiritsevät todella pahasti prostate massagea tehdessä. Siksi olen kieltänyt omalta naiseltani pitkät kynnet :)

Ei haittaa kun sen osaa :)

Vierailija
68/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät mantelin muotoiset yksiväriset kynnet ovat jumalaisen kauniit aikuisella naisella jolla on kauniit ja elegantit käsien eleet ja uljas olemus. Sellaisesta näystä ei saa silmiään irti. Tällaisia daameja olen ihaillut Pariisissa ja Nykissä. Yhden vaikuttavan naisen tiedän Suomestakin, ihana ystävättäreni.

Vierailija
69/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni ei ole mikään pitkäkyntisten ystävä ja itse en ole edes ajatellut kynsihoitolan asiakkuutta. En myöskään meinaa ottaa mitään tuheroita ripsiini ja ystäväpiirissäkään niitä ei ole, tuskinpa myös tulee.

Ystäväpiirissäni, 40-50 vuotiaissa naisissa, satsataan kyllä hiuksiin enemmän. Kun mietin ystäviäni, niin yhteistä on myös, että pidämme automme siisteinä ja puhtaina, ostamme vähän, mutta laadukkaita vaatteita ja harrastamme liikuntaa. Itse asiassa jokainen on naimisissa ja parisuhteet ovat kestäneet jokaisella vähintään parikymmentä vuotta. Ehkä sellaiset naiset, joilla on uutta miestä ja lyhyttä parisuhdetta ovat ne, joilla näitä övereitä tulee ripsien ja kynsien kanssa?

Tämä oli kyllä tähänastisista paras! :'D Ehkä tästä pitäisi kirjoittaa jo artikkeli? Että ripsienpidennykset ja tekokynnet aiheuttavat eroja ja lyhyeksi jääviä parisuhteita. :'D

Täh? Omituisesti ajateltu. Pitkässä parisuhteessa huolehditaan itsestä, mutta tuskin on tarvetta keksiä mitään överikoristuksia vaan pärjää vähemmälläkin. Sinkkutypyköillä on taas aikaa peilata ja kun yksin jääminen pelottaa, niin pitää yrittää keksiä konsteja, joilla erottua muista tusinatytöistä. Selkeä juttu.

Vierailija
70/73 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa että käyn laittamassa rakennekynnet. Hän ihailee pitkiä kynsiä. Itsellä sellainen kynsilaatu ettei kasva pitkiksi, repeää. Aihan sama mitä muut sanoo, nämä on kauniit ja hygieniasta pidän huolta. Likainen ihminen löytyy myös rakennekynnettömistä. On ihmisiä ja ihmisiä, joka lähtöön. En voi käsittää että jotkut vaihtaa lakanat kerran kuussa, yök. Joka 4 päivä kuuluu vaihtaa. Puhtaus on kokonaisvaltaista!

Vierailija
71/73 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni ei ole mikään pitkäkyntisten ystävä ja itse en ole edes ajatellut kynsihoitolan asiakkuutta. En myöskään meinaa ottaa mitään tuheroita ripsiini ja ystäväpiirissäkään niitä ei ole, tuskinpa myös tulee.

Ystäväpiirissäni, 40-50 vuotiaissa naisissa, satsataan kyllä hiuksiin enemmän. Kun mietin ystäviäni, niin yhteistä on myös, että pidämme automme siisteinä ja puhtaina, ostamme vähän, mutta laadukkaita vaatteita ja harrastamme liikuntaa. Itse asiassa jokainen on naimisissa ja parisuhteet ovat kestäneet jokaisella vähintään parikymmentä vuotta. Ehkä sellaiset naiset, joilla on uutta miestä ja lyhyttä parisuhdetta ovat ne, joilla näitä övereitä tulee ripsien ja kynsien kanssa?

Tämä oli kyllä tähänastisista paras! :'D Ehkä tästä pitäisi kirjoittaa jo artikkeli? Että ripsienpidennykset ja tekokynnet aiheuttavat eroja ja lyhyeksi jääviä parisuhteita. :'D

Minä en tulkinnut ihan noin. Ennemminkin niin, että pitkässä suhteessa naiset ei kirjoittajan lähipiirissä panosta ulkonäköönsä :) kun taas vähän aikaa yhdessä olleet jaksavat puuhata itseään.

N41, pitkä parisuhde JA panostan edelleen ulkonäköön, kynnetkin kunnossa.

Ihan kuin ulkonäköön panostaminen olisi yhtä kuin itsensä tällääminen, puunaaminen ja lisänneiden asettelu. :D Itselläni teinivuosista asti kestänyt hyvin voiva parisuhde (nyt keski-ikäisiä) ja kyllä,m panostan mielestäni ulkonäköönkin. Minulle ei todellakaan ole se ja sama, milyä näytän. En kuitenkaan juurikaan meikkaa, en värjää hiuksia, en omista mitään lisäkejuttuja jne. Tjkkään luonnollisen raikkaasta olemuksesta itsellä ja muilla. Mutta harrastan liikuntaa, syön terveellisesti, en ryyppää, peseydyn ja pukeudun siististi. Hassua, miten Suomessa itsensä hoitamisen mielletään tarkoittavan meikkausta, värjäilyä yms.

Vierailija
72/73 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän naiset kynsiä ja muita härpäkkeitä miesten takia laita vaan toisten naisten.

Vierailija
73/73 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, joitten keski-ikäisillä vaimoilla (viiskymppisillä) näitä lisäkkeitä on, ovat sellaisia miehiä, ettei heiltä kysytä. Yleensäkään mitään. He ovat kotivihtoreita, jotka palvelevat pontevia vaimojaan, jotka kyllä tietävät mikä on parasta ihan kaikille.

Kyllä noi tekokynnet on ihan 20-30-vuotiaiden harrastus

Ei muuten ole. Yllättävän paljon geelikynsiä on myös 50-70v naisilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi