Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö jonkun mies oikeasti noita teidän pitkiä tekokynsiä seksikkäinä?

Vierailija
14.01.2017 |

Poikkeuksetta kaikki miehet, joiden kanssa olen asiasta puhunut ovat sitä mieltä, että tekokynnet ovat rumat, epähygieeniset ja alaluokan harrastus. Vaihtelevia mielipiteitä tuntuu olevan tekotukasta ja -ripsistä mutta kaikkia on inhottaneet tekokynnet.

Miten on? Tykkääkö teidän äijät?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin geelikynnet joku aika sitten. Mies yllättyi, kun tulin kotiin; oli luullut että ne automaattisesti tarkoittaa kirjavia, monta senttiä pitkiä blingbling koppuroita. No, onneksi on vaihtoehtoja ;)

Mulla siis suht lyhyet ja yleensä otan valkoista tai beigeä väriä kynsien kärkeen liukuvärinä, muuten on vaan se väritön geeli. Kynnet ovat siistit ja kauniit eikä mene aikaa niiden viilaamiseen ja välittömän lakan laittamiseen kuten ennen.

Mut vastauksena ap:n kysymykseen: kyllä, mieheni pitää näitä kynsiäni seksikkäänä :D

Et vastannut ap:n kysymykseen, hän kysyi niistä pitkistä. Sinullahan ei ole sellaiset. 

Luehan uudestaan. AP ei kysy pitkistä kynsistä mitään. Hän kysyy "tekokynsistä". AP on varmaan niitä naisia, jotka tuhisten tuijottavat myös aitoja pitkiä kynsiä silmät viiruina vihasta.

Vierailija
42/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyllä tykännyt, vaikka ihan keskiluokkaisia ja neljänkympin kieppeillä ollaan. Mun kynnet ei kylläkään olleet kauhean pitkät eikä täynnä mitään glittereitä, vaan yleensä ihan joko ranskalainen manikyyri tai peruspunainen. Mies oli aidosti pahoillaan, kun luovuin niistä. Ripsienpidennyksen lopettamisesta hän oli vain helpottunut, ei tykännyt niistä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin geelikynnet joku aika sitten. Mies yllättyi, kun tulin kotiin; oli luullut että ne automaattisesti tarkoittaa kirjavia, monta senttiä pitkiä blingbling koppuroita. No, onneksi on vaihtoehtoja ;)

Mulla siis suht lyhyet ja yleensä otan valkoista tai beigeä väriä kynsien kärkeen liukuvärinä, muuten on vaan se väritön geeli. Kynnet ovat siistit ja kauniit eikä mene aikaa niiden viilaamiseen ja välittömän lakan laittamiseen kuten ennen.

Mut vastauksena ap:n kysymykseen: kyllä, mieheni pitää näitä kynsiäni seksikkäänä :D

Mun miestä ei jaksaisi kiinnostaa edes tuon vertaa mun kynnet. Saati että hän vaivautuisi mielikseni kehumaan värittömällä lakalla lakattuja kynsiäni... kynsiä...siis yhtä hyvin voisin esitellä pehmeitä kyynerpäitäni et katso kun on hienot kun hoidin näitä uudella ultrasupersoft voiteella ... yhdessä niitä sit ihasteltais.... ;)

No avioliittoja on erilaisia ;) Mä kyllä esittelen jalkahoidonkin jälkeen että katsopa ku on pehmeät kantapäät ... ja yhdessä niitä sitten ihastellaan....

Mut mun mies onkin ihan hulluna minuun vielä 15v jälkeenkin ( ja toki tunne on molemminpuolinen).

Anna mennä vielä toiset 15 vuotta ;)

Olemme olleet yhdessä siis kohta 30 vuotta ja meillä kiinnostus geelikynsiä yms kohtaan ei ole enää niin suuri ;)

Vierailija
44/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut ap:n kysymykseen, hän kysyi niistä pitkistä. Sinullahan ei ole sellaiset. 

Luehan uudestaan. AP ei kysy pitkistä kynsistä mitään. Hän kysyy "tekokynsistä". AP on varmaan niitä naisia, jotka tuhisten tuijottavat myös aitoja pitkiä kynsiä silmät viiruina vihasta.

Kyllä hän puhui, heti otsikossa. 

Vierailija
45/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miestä ei jaksaisi kiinnostaa edes tuon vertaa mun kynnet. Saati että hän vaivautuisi mielikseni kehumaan värittömällä lakalla lakattuja kynsiäni... kynsiä...siis yhtä hyvin voisin esitellä pehmeitä kyynerpäitäni et katso kun on hienot kun hoidin näitä uudella ultrasupersoft voiteella ... yhdessä niitä sit ihasteltais.... ;)

No avioliittoja on erilaisia ;) Mä kyllä esittelen jalkahoidonkin jälkeen että katsopa ku on pehmeät kantapäät ... ja yhdessä niitä sitten ihastellaan....

Mut mun mies onkin ihan hulluna minuun vielä 15v jälkeenkin ( ja toki tunne on molemminpuolinen).

Anna mennä vielä toiset 15 vuotta ;)

Olemme olleet yhdessä siis kohta 30 vuotta ja meillä kiinnostus geelikynsiä yms kohtaan ei ole enää niin suuri ;)

Kuten todettua, avioliittoja on erilaisia.

Toisia kiinnostaa puolison asiat ja toisia ei.

Vierailija
46/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei ole mikään pitkäkyntisten ystävä ja itse en ole edes ajatellut kynsihoitolan asiakkuutta. En myöskään meinaa ottaa mitään tuheroita ripsiini ja ystäväpiirissäkään niitä ei ole, tuskinpa myös tulee.

Ystäväpiirissäni, 40-50 vuotiaissa naisissa, satsataan kyllä hiuksiin enemmän. Kun mietin ystäviäni, niin yhteistä on myös, että pidämme automme siisteinä ja puhtaina, ostamme vähän, mutta laadukkaita vaatteita ja harrastamme liikuntaa. Itse asiassa jokainen on naimisissa ja parisuhteet ovat kestäneet jokaisella vähintään parikymmentä vuotta. Ehkä sellaiset naiset, joilla on uutta miestä ja lyhyttä parisuhdetta ovat ne, joilla näitä övereitä tulee ripsien ja kynsien kanssa?

Vierailija
47/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kerran sukulaisen laittaa, kun oli aivoissa joku vähähappinen hetki. Mies totesi, että ei saatana. Tuli kanta selväksi.

Otin ne heti pois. En miehen takia, vaan ne oli ihan superkamalat arjessa.

Vierailija
48/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt vielä kertaakaan oikeasti luonnollisen kauniita tekoripsiä. Eli jos omat ripset eivät ole pitkät, mustat ja tuuheat, niin en niitä lähtisi tekokarvoillakaan parantelemaan, koska se menee aina yli. Hyvin laitettu laadukas ripsiväri ja ripsien tyveen laitettu siisti rajaus taas voi tehdä ihmeitä katseelle. Tekokynnetkin kuuluvat samaan luokkaan tekoripsien kanssa. Rumat sellaiset aiheuttavat vain myötähäpeää kantajaansa kohtaan. Siinä alkaa myös miettimään miten tällainen pitkillä kynsillä varustettu hoitaa mm. intiimihygienian hoitamisen eli selkeämmin sanottuna peräsimen pesun ja pyyhkimisen.

Omat kynteni kasvavat nopeasti ja ovat kestävät, mutta tuskastun heti kun kynnet alkavat tulla puolikin senttiä sormenpään yli. Raavin vahingossa kaikkea, niitä pitää varoa ja mies valittaa tahattomasta raapimisesta myös. Ruoanlaittokin on joiltakin osilta vaikeaa kun kynnet ovat edessä.

Vierailija
49/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni ei ole mikään pitkäkyntisten ystävä ja itse en ole edes ajatellut kynsihoitolan asiakkuutta. En myöskään meinaa ottaa mitään tuheroita ripsiini ja ystäväpiirissäkään niitä ei ole, tuskinpa myös tulee.

Ystäväpiirissäni, 40-50 vuotiaissa naisissa, satsataan kyllä hiuksiin enemmän. Kun mietin ystäviäni, niin yhteistä on myös, että pidämme automme siisteinä ja puhtaina, ostamme vähän, mutta laadukkaita vaatteita ja harrastamme liikuntaa. Itse asiassa jokainen on naimisissa ja parisuhteet ovat kestäneet jokaisella vähintään parikymmentä vuotta. Ehkä sellaiset naiset, joilla on uutta miestä ja lyhyttä parisuhdetta ovat ne, joilla näitä övereitä tulee ripsien ja kynsien kanssa?

Tämä oli kyllä tähänastisista paras! :'D Ehkä tästä pitäisi kirjoittaa jo artikkeli? Että ripsienpidennykset ja tekokynnet aiheuttavat eroja ja lyhyeksi jääviä parisuhteita. :'D

Vierailija
50/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tekokynsillä ja rakennekynsillä ei ol mitään yhteistä. varmaan kuitenkin rakennekynsiä tarkoitatte? ei kukaan fiksu käytä tekokynsiä enää.

Jep, ja eräällä bloggaajalla ei ole hiustenpidennykset vaan tuuhennokset (jotka ovat omaa tukkaa pidemmät), toisella taas ei missään nimessä ole tekoripsiä vaan ripsijatkeet... ;)

Vierailija
51/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmasti on miehiä, jotka niistä pitävät. Sehän ei kuitenkaan ole pääasia, koska naiset laittautuvat vain itseään varten.

Vierailija
52/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä tähänastisista paras! :'D Ehkä tästä pitäisi kirjoittaa jo artikkeli? Että ripsienpidennykset ja tekokynnet aiheuttavat eroja ja lyhyeksi jääviä parisuhteita. :'D

Minä en tulkinnut ihan noin. Ennemminkin niin, että pitkässä suhteessa naiset ei kirjoittajan lähipiirissä panosta ulkonäköönsä :) kun taas vähän aikaa yhdessä olleet jaksavat puuhata itseään.

N41, pitkä parisuhde JA panostan edelleen ulkonäköön, kynnetkin kunnossa.

Vierailija
53/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden miehistä en osaa sanoa, eikä edes kiinnosta, mutta omani pitää nimen omaan pitkistä ja mustista kynsistä. Pituudeltaan reilusti yli sormenpään. Hän siis toistuvasti pyytää, voisinko laittaa. Ja ihan tavallinen mies hän on.

Vierailija
54/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun ajattelen asiaa, niin itse pidän punaisia kynsiä aika seksikkäinä. jotenkin se ajatus kynsistä pusertumassa komean miehen selkään.. se on aika ihana. ehkä nämä onkin mun itseni takia! eikö se ole vaan kiva jos naisella hyrisee hormonitoiminta?

Vierailija
55/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt vielä kertaakaan oikeasti luonnollisen kauniita tekoripsiä. Eli jos omat ripset eivät ole pitkät, mustat ja tuuheat, niin en niitä lähtisi tekokarvoillakaan parantelemaan, koska se menee aina yli. Hyvin laitettu laadukas ripsiväri ja ripsien tyveen laitettu siisti rajaus taas voi tehdä ihmeitä katseelle. Tekokynnetkin kuuluvat samaan luokkaan tekoripsien kanssa. Rumat sellaiset aiheuttavat vain myötähäpeää kantajaansa kohtaan. Siinä alkaa myös miettimään miten tällainen pitkillä kynsillä varustettu hoitaa mm. intiimihygienian hoitamisen eli selkeämmin sanottuna peräsimen pesun ja pyyhkimisen.

Omat kynteni kasvavat nopeasti ja ovat kestävät, mutta tuskastun heti kun kynnet alkavat tulla puolikin senttiä sormenpään yli. Raavin vahingossa kaikkea, niitä pitää varoa ja mies valittaa tahattomasta raapimisesta myös. Ruoanlaittokin on joiltakin osilta vaikeaa kun kynnet ovat edessä.

On hyvinkin mahdollista, että olet nähnyt, mutta kun niistä saa juuri niin luonnolliset, ettei ripsarista erota. Tai erottaa sillä, että pidennys on aina eroteltu, kun taas ripsiväri parhaimmillaankin paakuttaa ripset.

Vierailija
56/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt kun ajattelen asiaa, niin itse pidän punaisia kynsiä aika seksikkäinä. jotenkin se ajatus kynsistä pusertumassa komean miehen selkään.. se on aika ihana. ehkä nämä onkin mun itseni takia! eikö se ole vaan kiva jos naisella hyrisee hormonitoiminta?

Juuri tästä syystä minunkin mieheni pyytää niitä. Ottaisin myös ripsiin pientä lisää jos olisi varaa niin kuin ja kavereilla. Näyttää vain erityisen nätisti meikatulta myös ilman meikkiä. Viisikymppisiä ollaan.

Vierailija
57/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on kyllä tykännyt, vaikka ihan keskiluokkaisia ja neljänkympin kieppeillä ollaan. Mun kynnet ei kylläkään olleet kauhean pitkät eikä täynnä mitään glittereitä, vaan yleensä ihan joko ranskalainen manikyyri tai peruspunainen. Mies oli aidosti pahoillaan, kun luovuin niistä. Ripsienpidennyksen lopettamisesta hän oli vain helpottunut, ei tykännyt niistä yhtään.

Peruspunaiset voit silti tehdä itsekin. Opi kynsilakka on laadukas ja kestävä, sitä ammattilaisetkin laittavat usein. Sitä saa esim sokos, stocka, laivaltakin. Ostin sellaisen Opi setin jossa alle vedetään väritön pohjalakka, sitten kaksi kerrosta haluamaasi väriä, päälle väritön päällyslakka. Jos et kitke niillä kukkapenkkiä, pysyy viikon.

Itse teen myös ranskalaista välillä, mutta mulla on aika vakaa käsi. Miestä ne ei niin sytytä kuin punainen.

Vierailija
58/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet häiritsevät todella pahasti prostate massagea tehdessä. Siksi olen kieltänyt omalta naiseltani pitkät kynnet :)

Vierailija
59/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä kynsi- ja ripsitrendi ole jo menossa ohi? Ainakin tuli olo, etten ole enää nähnyt näitä niin paljoa, kuin ennen. Rumia ne on, tosi teennäisiä, silti mun piti itsekin silloin kun näitä alkli tulla, kokeilla miltä näyttäisi sekä ripset, että kynnet.

Vierailija
60/73 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ole tekokynnet, mutta pitkät omat, joita luullaan usein tekokynsiksi. Käytän just koristelakkoja, kynsitarroja yms. Mulle omien kynsien laittaminen on terapeuttinen harrastus ja saan siitä mielihyvää. Tykkään myös kun kynsiäni kehutaan.

Kumma juttu on myös se, että ensin ollaan sitä mieltä, että "en kyllä ymmärrä tollasten tekokynsien käyttöä" mut kun ne onkin omat niin niitä aletaankin kehumaan.

Mun kynsiä on kyllä kehunut muutama mieskin, vaikka esim. Omalle miehelle ei kynsilläni ole väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi