Miksi naapurin nuori nainen aina hymyilee, kun hän moikkaa mua?
Hän on parikymppinen ja parisuhteessa, minä hieman vanhempi sinkkumies. Katsoo aina ensin minua silmiin ja hymyilee, sitten painaa päänsä alas hymyilyä jatkaen. Haluaako hän oikeasti minua?
Kommentit (30)
Joo haluaa. Aina kun se näkee sut, sillä kostuu pöksyt ja sen pitää mennä nurkan taa runkkaamaan. Eli ei muuta kun sanot "Moi. Mennäänkö nussimaan?". Näin eräs setä yritti iskeä mua, kun olin 19 v ja hän jotain 30. Luulin kyllä silloin paljon vanhemmaksi. Aina kohteliaasti tervehdin häntä ja hymyilin, joten oli luullut, että olen ihastunut häneen. Joo, ei menty.
Hänelle on opetettu , että vanhoille ihmisille pitää olla kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
On vain ja ainoastaan kohtelias.
Ei ole normaalia kohteliaisuutta. Kyllä minä hieman vanhempana miehenä olen sen verran elämää nähnyt, että tiedän milloin ollaan vain kohteliaita. Ap
Minä teen tuota. En kylläkään ole parisuhteessa, mutta moni luulee niin koska minulla on lapsi ja ovessa kaksi nimeä.
Minä ainakin olen ehkä vähän kiinnostunut tästä miehestä ;)
Mitä vastausta odotat kun täällä kyselet?
Ystävällisyys ei kelvannut.
Hän haluaa sinua?
Sulla on hassut vaatteet tai sepalus auki?
Kylla ulkosuomalaisen olisi vaikea kayttaytya oikein lomallaan kotimaassaan kun pelkka silmiin katsominen ja hymyily tulkitaan seksuaalisiksi. On kai jotain jaakaudenaikaisia geeneja jaanyt vereen.
Voi kamala, minä aina hymyile kaikille ihmisille, joita tervehdin. Mikähän horo olen niiden mielestä.
Voi hyvänen aika, ei voi nuori nainen nykyään edes olla peruskohtelias, kun heti tulkitaan joksikin muuksi. Ja kai hän nyt hymyilee, kuvittele miltä se näyttäis jos ei hymyilisi? Suupielet alaspäin vaan "päivää", ei vaikuttais kovin kohteliaalta. Älä viitsi olla säälittävä vanha mies, ja kuvitella että tilanteessa on jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia kohteliaisuutta. Kyllä minä hieman vanhempana miehenä olen sen verran elämää nähnyt, että tiedän milloin ollaan vain kohteliaita. Ap
Miksi sitten kyselet? Jos kyse on epänormaalista kohteliaisuudesta, niin mitähän se sellainen sitten on?
Väsynyt. Älä jaksa. Ehdottomasti 0/5.
Et ole edes mies. Häpeä.
Todennäköisesti on ystävällinen. Kyseessä voi olla sellainen ihme, että hän suhtautuu suhun ihan myönteisesti. Siis naapurina. Luulen, että jokainen nuori nainen miettii jossain vaiheessa sitä, kuinka viileästi tai ystävällisesti voin käyttäytyä miehiä kohtaan ennen kuin se tulkitaan joksikin.
Kamalan töykeitä vastauksia täällä. Olen tuo kommentoija nro 6.
Todellakin eroaa se tapa, jolla tervehdin muita kuin tätä miestä. Muille vähän nyökkään ja mumisen, hymy on olematon. Tämän miehen kun näen, tunnen jotain ja se ei voi olla näkymättä. Hänen katseessaan on jotain todella lämmintä ja alkaa hymyilyttää ihan väkisin. Pääni painan alas, koska vähän nolottaa aikuisena ihmisenä olla näin ihastunut johonkin naapuriin.
En ehkä kuitenkaan tässä tilanteessa lähtisi tekemään aloitetta, vaikka muuten olen rohkea sellaisissa. En halua päätyä pihan juorujen aiheeksi enkä halua lapsen vuoksi naapuriin "sekaantua". Tosin jos tämä mies tekisi aloitteen, tuskin voisin vastustaa.
Että älkää ihmiset heti lytätkö. Aloitus oli asiallinen eikä ällö.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin eroaa se tapa, jolla tervehdin muita kuin tätä miestä. Muille vähän nyökkään ja mumisen, hymy on olematon. Tämän miehen kun näen, tunnen jotain ja se ei voi olla näkymättä. Hänen katseessaan on jotain todella lämmintä ja alkaa hymyilyttää ihan väkisin. Pääni painan alas, koska vähän nolottaa aikuisena ihmisenä olla näin ihastunut johonkin naapuriin.
En ehkä kuitenkaan tässä tilanteessa lähtisi tekemään aloitetta, vaikka muuten olen rohkea sellaisissa. En halua päätyä pihan juorujen aiheeksi enkä halua lapsen vuoksi naapuriin "sekaantua". Tosin jos tämä mies tekisi aloitteen, tuskin voisin vastustaa.
Älä jaksa ap. Niin väsynyttä läppää.
Vierailija kirjoitti:
Älä ap viitsi esittää. Aloitus on ällö ja vanhat miehet ovat ällöjä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on parikymppinen ja parisuhteessa, minä hieman vanhempi sinkkumies. Katsoo aina ensin minua silmiin ja hymyilee, sitten painaa päänsä alas hymyilyä jatkaen. Haluaako hän oikeasti minua?
Tässä on nyt oikeastaan kaksi mahdollisuutta:
Skenaario A) Haluaa selvästi villiä anaaliseksiä kanssasi. Nyt teet niin, että ostat liukkaria valmiiksi povariin ja kun misukka seuraavan kerran tulee vastaan, heiluttelet vihjailevasti tuubia nivustesi kohdalla. Jos se vaikuttaa epäröivältä, heität kehiin salaisen aseen ja ilmoitat, että myös misukka saa jyystää sinua sträpärillä perseeseen.
Skenaario B) Sinulta on runkatessasi lentänyt mälliä kulmakarvoihin ja se huvittaa neitokaista.
Rakastunut tottakai! Kohta kosii sua.