Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naapurin nuori nainen aina hymyilee, kun hän moikkaa mua?

Vierailija
13.01.2017 |

Hän on parikymppinen ja parisuhteessa, minä hieman vanhempi sinkkumies. Katsoo aina ensin minua silmiin ja hymyilee, sitten painaa päänsä alas hymyilyä jatkaen. Haluaako hän oikeasti minua?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vanhemmat asuvat kaukana ja muistutat hänen isäänsä. Hänelle tulee koti-ikävä.

Vierailija
22/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tapa, että hymyilen kaikille, kun tervehdin. Mutta sitten on tämä yksi ja ainoa mies, jolle en voi lopettaa hymyilemistä.. Ja juurikin noin, että katson alas päin, koska hävettää tuo oma kiinnostus.. Mies tekee ihan samaa. Hymyilee ja katselee alas sen jälkeen... Ei jotenkin voida olla hymyilemättä toisillemme. Jos tämä maailma olis täydellinen niin voitaisiin tutustua. Valitettavasti tilanteemme on sellainen, ettei voida tutustua. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu sykkivää sisäänsä.

Vierailija
24/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ihania!

Vierailija
25/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa... Pitäisi nähdä tilanne. Mutta vaikuttaa siltä että on kiinnostunut. En itse ainakaan hymyile pelkästä kohteliaisuudesta. Joko olen todella hyvällä päällä, mielessä pyörivä juttu naurattaa tai olen kiinnostunut. Etenkin pään painaminen alas hymyilyn jatkoksi ja jatkuessa osoittaa kiinnostuksen.

Vierailija
26/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalan töykeitä vastauksia täällä. Olen tuo kommentoija nro 6.

Todellakin eroaa se tapa, jolla tervehdin muita kuin tätä miestä. Muille vähän nyökkään ja mumisen, hymy on olematon. Tämän miehen kun näen, tunnen jotain ja se ei voi olla näkymättä. Hänen katseessaan on jotain todella lämmintä ja alkaa hymyilyttää ihan väkisin. Pääni painan alas, koska vähän nolottaa aikuisena ihmisenä olla näin ihastunut johonkin naapuriin.

En ehkä kuitenkaan tässä tilanteessa lähtisi tekemään aloitetta, vaikka muuten olen rohkea sellaisissa. En halua päätyä pihan juorujen aiheeksi enkä halua lapsen vuoksi naapuriin "sekaantua". Tosin jos tämä mies tekisi aloitteen, tuskin voisin vastustaa.

Että älkää ihmiset heti lytätkö. Aloitus oli asiallinen eikä ällö.

Älä ap viitsi esittää. Aloitus on ällö ja vanhat miehet ovat ällöjä.

Miten vanhat miehet tähän liittyy? Ja miksi haukut heitä? Tämä ei ole vanhan miehen kirjoittama.

Vierailija
27/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vanhempi setämies, ja etenkin vanhoille ihmisille kuuluu olla kohtelias.

Vierailija
28/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtiminen ilman hymyä on moukkamaista ja epäkohteliasta.

Vierailija
29/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti ole tavannut hymyileviä ihmisiä ennen? Tiedoksi, sitä sanotaan ystävällisyydeksi :)

Tiedoksi myös että mies ja nainen voivat jutella ilman taka-ajatuksia panemisesta, sosiaalinen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa ei automaattisesti tarkoitus flirttiä ja iskuyritystä

Vierailija
30/30 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalan töykeitä vastauksia täällä. Olen tuo kommentoija nro 6.

Todellakin eroaa se tapa, jolla tervehdin muita kuin tätä miestä. Muille vähän nyökkään ja mumisen, hymy on olematon. Tämän miehen kun näen, tunnen jotain ja se ei voi olla näkymättä. Hänen katseessaan on jotain todella lämmintä ja alkaa hymyilyttää ihan väkisin. Pääni painan alas, koska vähän nolottaa aikuisena ihmisenä olla näin ihastunut johonkin naapuriin.

En ehkä kuitenkaan tässä tilanteessa lähtisi tekemään aloitetta, vaikka muuten olen rohkea sellaisissa. En halua päätyä pihan juorujen aiheeksi enkä halua lapsen vuoksi naapuriin "sekaantua". Tosin jos tämä mies tekisi aloitteen, tuskin voisin vastustaa.

Että älkää ihmiset heti lytätkö. Aloitus oli asiallinen eikä ällö.

Älä jaksa ap. Niin väsynyttä läppää.

Olen 3-kymppinen nainen, naapurini ehkä 50. Varmasti olen poikkeus mutta kyllä meitä on, joille ikä ei ole suuri juttu. Olen kuitenkin aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän