Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vaikuttaako työ lastensuojelussa kaverisuhteisiin
13.01.2017 |
Siis ihan retorinen kysymys. Mitä itse ajattelet. Kuvittele tilanne: Olet lastensuojelussa sosiaaliohjaajana, parinasi sos. työntekijä. Ystäväsi on lastensuojelun asiakas, sekä myös lastensuojelun tukitoimia vastaan, ei näe omaa ongelmaansa. Voivatko nämä kaksi olla ystäviä?
Kommentit (4)
Enpä ottaisi tuollaisessa tilanteessa perhettä asiakkaakseni ainakaan ja todennäköisesti muutenkin etäisyyttä. Ei lääkärikään ystäviään hoida!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ystävä voisi olla, mutta asiakkaasi en voisi ottaa. Olen lastensuojelussa töissä, onneksi ystävillä on pysynyt paketti hyvin kasassa.
Tuossa tilanteessa tuskin olisit perheen asioissa työskentelevä viranomainen vaan siirrettäisiin toiselle työparille tms.
Alue: Aihe vapaa
Ymmärrätkö, mitä retorinen kysymys tarkoittaa?