Miksi Kaisa Mäkäräinen ärsyttää niin paljon?
Johtuuko se siitä minäminä-keskeisyydestä, en tiedä. Olen kuullut ettei ole kovin miellyttävä ihminen jos asiat ei mene oman tahdon mukaan.
Kommentit (26)
Ei mua ärsytä.
Eiköhän elämä pyöri ihan luonnostaan oman itsen ympärillä kun tuolla tasolla urheilee.
Jatkuva valitus siitä miten kallista eläminen on.
Ketä ärsyttää? Sehän on tyypillinen menestyvä urheilija, itseensä keskittyvä ihminen menestyy vaativassa lajissa, jossa liian kiltit eivät pysy kärjen vauhdissa. Hienoa, jos menestyy (on siist tehnyt jotain muutakin kuin maannut sohvalla, pisteet siitä), mutta minua ainakaan hän ei kiinnosta sen enempää, en lue haastatteluita tms.
Johtuu siitä että olet itse katkera kateellinen mitättömyys.
Ei mua ainakaan ärsytä yhtään eikä herätä kyllä muitakaan tunteita. Täysin yhdentekevä. Tällä palstalla kirjoittelevia nyt ärsyttää aina jos joku jossain menestyy, varsinkin jos se joku sattuu olemaan naispuolinen.
Mua ärsyttää pelkkä nimen kuuleminen. En muista minkä näköinen tämä nainen on, enkä myöskään ole ikinä lukenut/kuullut hänestä mitään haastatteluja. Silti jostain syystä tulee epämiellyttävä olo kun kuulee hänen nimensä. Ehkä se onkin just siinä nimessä se vika. Kaisa Mäkäräinen. Kaisa = tunnen monta ärsyttävää Kaisaa. Mäkäräinen = Mäkättää. Äh, en tiedä.
Haluaisin pitää siitä. Menestynyt urheilija, mutta se valitus ja uhriutuminen...... ziisus
Olisi muuten mukava nähdä joku kiltti huipulla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää pelkkä nimen kuuleminen. En muista minkä näköinen tämä nainen on, enkä myöskään ole ikinä lukenut/kuullut hänestä mitään haastatteluja. Silti jostain syystä tulee epämiellyttävä olo kun kuulee hänen nimensä. Ehkä se onkin just siinä nimessä se vika. Kaisa Mäkäräinen. Kaisa = tunnen monta ärsyttävää Kaisaa. Mäkäräinen = Mäkättää. Äh, en tiedä.
Olet vain kateellinen niille elämäsi Kaisoille.
Vika on aina muissa kuin itsessä, jos hermot pettää olympialaisissa niin siitä voi syyttää suksihuoltoa ja lumisadetta (samalla tavalla lumisade haittaa paremmin ampuviakin). Voisi ottaa välillä vastuuta omista virheistä.
http://www.iltasanomat.fi/ampumahiihto/art-2000005052508.html
Vei Laukkaselta näkyvyyden.
Kaisa ärsyttää koska on menestynyt vaikka asuu tuppukylässä. Av-totuushan on ettei nainen voi olla oikeasti huipulla ellei asu pk-seudulla.
Kaisa Mäkäräisessä ärsyttää nimenomaan se, että hänessä itsessään ei oo koskaan mitään vikaa. Syy huonoon menestykseen löytyy joko säästä, suksista, muiden tartuttamasta flunssasta, liian nopeatempoisesta kisarupeamasta, ladusta, lumesta, aseesta, ylä- tai alamäistä, hiihtovauhdista tai vauhdittomuudesta - jopa kilpasiskoista.
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/935dfbd0-8c94-40c9-a834-b373533…
Uhriutuminen ja loputon valitus, ja juuri sen takia kun on tosi menestynyt. Kunnianhimo eu ole sama asia kuin jatkuva valitus ja itsesääli.
Av-mammoja yleensä ärsyttää kaikki itseään menestyneemmät naiset.