Av-palstan aiheita tammikuussa 1977
Jos netti ja av-palsta olisivat olleet olemassa vuonna 1977, mistä täällä keskusteltaisiin ja ketä haukuttaisiin? Silloin ei ollut EU:ta eikä euroa, ja Kokoomukselle hallitusovi pysyi kiinni. Ei ollut Suomessa monta ulkomaalaistakaan, ja kaikilla naisilla oli karvat alapäässä. Yksi asia kuitenkin on varma: taistolaiset tukkisivat palstan joka päivä Neuvostoliiton ylistyksellä. Mutta mitä muuta?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Historian havinaa kirjoitti:
Tupakan myyntiin tuli 16-vuoden alaikäraja! Mitä mieltä?
Tuli vasta 1994. Tupakkamainonta kiellettiin 1977.
Höpsis. Luuletko, että lapset saivat ostaa tupakkaa vielä 90-luvulla?
Mutsi olis varmaan kysynyt lapsenvahtia (minulle joka olin 1,5 kuukautta) että se ja faija pääsee bailaamaan.
Taas soitettiin Nuorten sävellahjassa amerikkalaista musiikkia! Eikö edes räikeintä neuvostovastaisuutta saada YLEstä pois!
Miksei Rolling Stones jo lopeta keikkailua?
Romahtaako kapitalistinen länsi energiakriisiin?
Vierailija kirjoitti:
"JESTAS mikä jännämies Onnenpäivissä!"
Mä rakastan Fonzieta, se on mun seinälläkin. Haluun tavata sen, kun muutan kotoa pois. Me aletaan seukkaamaan, mä tiedän sen.
Ootteko jo kuunnelleet Queenin A Day at the Races levyn?
Ihan mieletön älppäri! Musa-Fasulla oli vielä muutama jäljellä. Menkää ostaa!
Mä diggaan enemmän Tapparaa, kun sen takissa on paremmat värit kun Ilveksen takissa.
Ajateltiin ostaa meidän perheeseen sellainen tv-ohjelmien tallennin.
Mutta kumpi kannattaisi hankkia, Betamax vai VHS?
Muotia on suuret kaulukset, leveät lahkeet ja paksupohja-kengät. Kauneuden hoitoon hiuksille Hellämietonen shampoo, Dippity doo hiusgeeli ja uudet sähköiset rullat. Rohkeimille naisille suositellaan sähäkkää käkkäräpermistä. Kynsille Mary Quant lakat, ripsille Filmstar kakkumaskara ja tuoksuksi suihkutettava Fii. Kaiken kruunaa isot ja näyttävät muovikorut.
Leffaan juuri tulossa uusi Saturday Night Fever elokuva ( tuskin tuo nyt niin kovin suurta suosiota tulee saamaan). :)
wt:n sijaan olisi ehkä kauhisteltu ruotsinsuomalaisia? "kauhee fj-perhe nähtiin telttailemassa juhannuksena!"
On se ennen ollut helppoa kun vastavalmistunut sai heti töitä, mutta on ihan toista näillä nykyajan työmarkkinoilla.
Apua, mitä mä teen? En uskalla kertoa kotona. Kaveri väitti, etten uskalla kielellä koskettaa koulun keinun rautatankoa, uskalsinpas. Mun kieli on ihan punainen ja verestävä, kun se jäi kiinni siihen tankoon. Ja mä vaan repäsin sen irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettaisiin ihan vääränä, kun jenkeissä on tullut myyntiin tietokone, jonka nimi on suomeksi Omena. Kuka idiootti ikinä sellaisen ostaisi!
Kun katsoo firman alkuperäistä logoa idean ymmärtää heti. Siinä oli se omenan päähänsä saanut ja painovoiman siinä keksinyt heppu.
Harva muuten 1977 oli kuullut yleensä henkilökohtaisesta tietokoneesta. Tietokone oli huoneen täyttävä IBM.
Vai olisiko hyvän- ja pahantiedon puun hedelmä ?
Ei kun Jobs oli kaverinsa luona hippeilemässä ja söi tuolloin pelkkiä omenia, siksi koneen nimeksi tuli Apple
Kerätäänkö teillä vielä Elannon kuitteja? Niistä saa kuulemma jotain pisteitä ja kuponkeja.
Ensimmäinen tupakkalaki tuli voimaan 1977 ja silloin tupakan ostamisen ikäraja todellakin oli 16.