Naapurin YH tuli taas töistä kotiin hesburgerin kassien kanssa
Voi voi kuinka surullista lapset kasvuiässä ja tuollaista roskaruokaa ainakin kerran viikossa..:(
Kommentit (40)
Omg. Hesen?? Kyllähän nyt mäkkäristä olis saanu paremmat perjantaimätöt!
eli siis naapurisi viettää lastensa kanssa perjantai iltaa ja oli päättänyt ostaa ruokaa hesburgerista perjaintain kunniaksi ja sinä kurkit naapurisi tekemisiä ikkunasta. herätys? :D
Meillä on aina perjantaisin roskaruokaa. Ajattelin tänään tehdä pitsat
T: toinen hultiton yh
Toi ehkä kotiin hampurilaisen, jossa on leipää, lihaa, salaattia ja ehkä juustoa. Kauheaa roskaa tosiaan. Lasun paikka!
Voi kun jaksais itsekin hakea hampparit hesestä. Mutta en viitsi lähteä, väännän siis ruuan jääkaapissa olevista aineista. Mutta ehkä huomenna :) Nuorin jo tässä yks päivä kyselikin, että miksei me olla käyty hesellä pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Omg. Hesen?? Kyllähän nyt mäkkäristä olis saanu paremmat perjantaimätöt!
Ja halvemmalla. On yh-tuet kohillaan.
Rupes tekee mieli hesen hampparia. Onhan ne hyviä, sanokaa mitä sanotte, kukaan jaksa jotain luomuporkkanoita joka päivä syödä :)
Tulispa minulle kylään joku yh Hesburger-kassien kanssa :9
M
Niin... ja kun ne syö muina päivinä salaattia, linssikeittoa tai lohta et kiinnitä mitään huomiota. Miksei kukaan tee koskaan aloituksia aiheesta "näin naapurin YH:n ostavan lehtikaalia, kanaa, porkkanoita ja luomumaitoa, on se hyvä että kasvavat lapset saa terveellistä ruokaa"?
Mene ap töihin sinäkin, niin muutut loisesta tuottavaksi yksilöksi ja jää vähemmän aikaa kytätä naapureita.
Hesehän on terveellisempää kuin kotiruoka mitä jotkut laittaa
Varmasti tekee makaronilaatikonkin väärin:(
Tai ainakin kirjoittaa sen väärin:(
Lapsiparat😭
Pitäisiköhän naapurille vinkata ihan vaihtelun vuoksi tästä uudesta lasten huippuravintolasta? ;) https://hoplopster.fi/ Voisi lapset tykätä!
Jospa sen lapset tykkää Hesburger ruoasta!
Olen ruennut kuljettamaan pienet kauppaostokset hesburgerin paperikassissa. Naurattaa, kun naapurin lehmällä verhot aina heiluu, kun tulen kotiin:)
Jospa sen lapset tykkää Hesburger ruoasta!
No voi kauhea! Minä ydinperheellinen haen myös perjantaisin joko pizzaa/hampurilaista, muutoin viikolla syödään terveellisesti, mutta aloituksen tarkoitushan oli taas YH sheimaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruennut kuljettamaan pienet kauppaostokset hesburgerin paperikassissa. Naurattaa, kun naapurin lehmällä verhot aina heiluu, kun tulen kotiin:)
Miksi jatkat toimintaasi, jos tiedät, että naapuri käsittää sen väärin?
Asiat on aika hyvin, jos tuo on sinunkin ainoita murheita, jossainpäin maailmaa hese ruuat ei ole se isoin murhe. Saattaa se yh äiti pari siideriäkin tänään ottaa ja on sen täysin ansainnut, ei se mitään helppoa ole yh olla.
M