Nainen antaisitko kilttimiehelle seksiä jos hän olisi itsemurhan partaalla?
Kilttimies suree naisettomuuttaan ja olisi itsemurhan partaalla. Vain naisen lämpö ja seksi voi auttaa. Antaisitko seksiä pelastaaksesi kilttimiehen elämän?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö.. miksi antaisin?
Öö pelastaaksesi ihmisen?
Jos yksinäinen miesten kohdalta huonosti kohdeltu nuori nainen sanoisi ettei hyppää sillalta jos joku halaisi kunnolla niin et varmaan halaisi vaan antaisit säälittävän vinkujan hypätä?
Halaus ja seksi ovat mielestäsi saman arvoisia asioita? Silloinhan sille kilttimiehellekin riittäisi halaus.
Mutta ihan oikeasti: et ole hauska, nämä "vitsisi" eivät ole kiinnostavia etkä varsinkaan herätä pienintäkään myötätuntoa yksinäisiä miehiä kohtaan, päinvastoin. Olet sairas ja tarvitsisit ammattiapua.
Käy jo maksullisen alan "asiantuntijan" luona. Vai oletko sekä ruikuttaja että pihi?
Tuossa aloituksessa tulee jo esille se, miksei kilttiuli saa seksiä. Ei KUKAAN halua antaa seksiä jollekin, joka pyytää sitä annettavaksi itselleen. Pitää mennä itse tarjoamaan seksiä sille vastapuolelle, jolloin hänellekin syntyy odotusarvo sekä kiinnostus, halu ja tarve. Mitä sitä naista siihen tarvitsee, että toinen on esineenäsi? Jatkaa vain videoiden katselua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö.. miksi antaisin?
Öö pelastaaksesi ihmisen?
Jos yksinäinen miesten kohdalta huonosti kohdeltu nuori nainen sanoisi ettei hyppää sillalta jos joku halaisi kunnolla niin et varmaan halaisi vaan antaisit säälittävän vinkujan hypätä?
Halaus ja seksi ovat mielestäsi saman arvoisia asioita? Silloinhan sille kilttimiehellekin riittäisi halaus.
Mutta ihan oikeasti: et ole hauska, nämä "vitsisi" eivät ole kiinnostavia etkä varsinkaan herätä pienintäkään myötätuntoa yksinäisiä miehiä kohtaan, päinvastoin. Olet sairas ja tarvitsisit ammattiapua.
Ei riitä koska ei surullinen saa mitä on hakemassa. Kilttimies haluaa seksiä ja nainen halaushyväksyntää.
Kyseessä on ihmisen pelastaminen, ei vain seksi. Eikä sun vakosi käytöstä kulu!
Ap alkaa saamaan pimppaa vasta sitten kun tajuaa, että naiset eivät koskaan anna säälistä.
No ei ne mielenterveysongelmat sillä katoa että saa joltain naiselta säälistä seksiä. Itse en edes haluaisi seksiä naiselta jos tietäsin sen antavan vaan mulle säälistä.
M22
Huono provo. Minä olen kilttimies, mutta rajansa sääliseksilläkin.
Minä en ANNA yhdellekään miehelle, rakastelen rakkaani kanssa.
Tapa vain mieluummin itsesi.