Miksi naiset huomaavat vain alfat?
Miehet näkevät yhteiskunnan koko kirjossaan. Mutta naiset kykenevät näkemään miehistä vain ne kaikkein kuumimmat alfaurokset. Siksi naiset pystyvät pitämään yllä kaksoisstandatdeja; valittelemaan hyvien miesten puutetta samalla kun ohittavat tylysti 90% miehistä.
Kommentit (23)
Kyllä naiset huomaavat kun menet tanssimaan tai yleensäkin teet jotain sellaista, minkä takia naiset eivät voi olla huomaamatta sinua.
Miksi naiset huomaisivat vain alfat?
Kylläpäs pidät naisia tyhminä! Naiset siis eivät tee yhteiskunnallisia havaintoja, ole valveutuneita, kiinnostuneita yhteiskunnallisista kysymyksistä, ei, meidän tajuntaamme mahtuvat vain miehet, jotka sinun mielestäsi edustavat jotain tiettyä tyyppiä. Tiedätkö edes mikä alfayksilö on, mikä sen tehtävä on laumassa?
Alapa tehdä havaintoja niistä ihmisistä – miehistä ja naisista – joihin sinun mielenkiintosi sosiaalisissa tilanteissa kiinnittyy. Siis riippumatta siitä, tunnetko heitä vai et. Onko heissä jotakin yhteistä? He voivat olla kiinnostuneita muista ihmisistä, hyväryhtisiä, katsovat silmiin, heillä on huumorintajua, ovat monipuolisesti kiinnostuneita ja perillä asioista ... He eivät siis lymyä hartiat lysyssä fiikuksen varjossa loukkaantuneina siitä, että heihin ei kiinnitetä huomiota.
Olen ihmetellyt palstalla viljeltyä ihmisten luokittelua alfaan ja betaan (enkä oikeasti edes tiedä mitä se tarkoittaa); olen pitänyt sitä loukkaavana yksinkertaistuksena kaikkia ihmisiä kohtaan.
Edellinen viesti oli erinomainen! Vei sanat näppikseltäni.
Ei ole mitään alfaa ja betaa. On itseä kiinnostavia ihmisiä ja sitten niitä jotka eivät kiinnosta.
Olen itse löytänyt elämässäni hyvän miehen useamman kerran. Nyt olen löytänyt uskoakseni sen parhaiten minulle sopivan hyvän miehen.
En ole koskaan välittänyt huipputreenatuista, rikkaista ja sliipatuista miehistä (joita kai nämä väitetyt alfat ovat). Minua viehättää miehen älykkyys, herkkyys, hauskuus ja sosiaaliset taidot.
Itse olen akateeminen, nätti, normaalipainoinen, älykäs ja sosiaalisesti lahjakas nainen. Miehiä on riittänyt - olisi noita alfaksi kutsuttujakin ollut mutta eivät kiinnosta.
No sehän riippuu ihan siitä, millaista naista haet.
Me älykkäät ja omillamme pärjäävät naiset haluamme tasavertaisen, älykkään ja sosiaalisesti taitavan kumppanin. Ei meille kelpaa aivottomat raudan pumppaajat eikä rahalla ole merkitystä parinvalinnassa.
Mä huomaan kaikki miehet. Ns. alfamieheen en ota kontaktia. yök
Naiset eivät huomaa sinua koska suhtaudut heihin noin alentuvasti. Se on luotaantyöntävää.
On kyllä hauskaa lukea vastauksia näihin...
Onkohan ap:llakin liian korkeat standardit naisten suhteen, jos kerran tuolta tuntuu? Ei mulla ole koskaan ollut tuollaista ongelmaav vaikka aika "tavallinen-Tauno" olenkin.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hauskaa lukea vastauksia näihin...
Hyvä että sinullakin on hauskaa.
Olen 167 senttiä pitkä, koulutettu ja mukava mies. Olen ihan ok näköinen ja älykäs ja suhtaudun ihmisiin (miehiin JA naisiin) tasavertaisesti ja kohteliaasti.
Kauniita ja älykkäitä naisia on riittänyt aina ja olen löytänyt minulle oikean naisen puolisokseni.
En varmaan ole alfa sinun asteikollasi mutta minusta pidetään, koska olen avoin ja ystävällinen sekä miehille että naisille. Raudan pumppaaminen tai naisten sarjaiskeminen ei kiinnosta. Ei myöskään väkivaltainen käyttäytyminen tai vonkaaminen.
Ei ole mitään alfaa ja betaa. Ainakaan hyvät, kiinnostavat naiset eivät pidä miehistä, jotka suhtautuvat heihin alentuvasti ja halveksivasti.
Kilttimies Pohtii kirjoitti:
Miehet näkevät yhteiskunnan koko kirjossaan. Mutta naiset kykenevät näkemään miehistä vain ne kaikkein kuumimmat alfaurokset. Siksi naiset pystyvät pitämään yllä kaksoisstandatdeja; valittelemaan hyvien miesten puutetta samalla kun ohittavat tylysti 90% miehistä.
Olenko minä alfauros? Tapasin vaimoni 22 vuotta sitten enkä ole milloinkaan pohtinut kuinka väärin meitä miehiä kohdellaan. Itseasiassa elämä on kohdallani ollut oikein mukavaa.
Alfapelleily ei kiinnosta. Siis ihmiset jotka nimittävät itseään tai muita "alfoiksi". Kuonokoppa tuollaisille ja kenneliin.
Ja minä huomaan ja kiinnostun niistä miehistä, joista haluan. Ja jos haluan valittaa sopivien miesten puutetta, minähän muuten valitan.
Ja aloittaja: googleta "kaksoisstandardi". Et ymmärrä sen merkitystä.
Jotkut ihmiset haluaa olla huomionkohteena, suorastaan vaativat sitä ja omalla käyttäytymisellään tai vaikka pukeutumisella useimmiten myös saavat huomion itseensä. Toiset eivät halua huomiota ja lymyävät piilossa katseilta. Puhtaasti temperamantti eroja. Voi joskus tiedostaa tämä itsessäänkin, kumpaan ryhmään itse kuuluu ja aiheuttaako jonkun toisen huomionkerääminen esim. kateutta itsessä. Jotkut huomionkerääjät kärsivät suuresti jos eivät saa huomiota tai valokiilaan pääsee (joutuu) joku muu, eli oma taakkansa heilläkin kannettavanaan. Eikä ole sukupuolisidonnaista tämä.
Uliuli Alfa Jännämies Tauskinpoika Peltonen. Se tuli mun kissan nimeksi.
Mikä on motiivisi esittää paikkaansapitämättömiä väitteitä täällä ap? Saatko siitä isotkin kiksit? Sulla ei ole mielipiteesi perusteeksi mitään lähteitä, vaan yksityisajattelua jolla ei ole painoarvoa. Luuserit etsivät aina vikaa itsensä ulkopuolelta koska sen oman vajvaisuuden kohtaaminen tekee niin kipeää että mieluummin leikkii strutsia ja hautaa päänsä hiekkaan kuin etsii niitä kehittämiskohteita itsestään. Se on niin vaikeaa miettiä miten itseään kehittäisi ja helppoa tulla tänne ulisemaan ja yleistämään.
Muuten, sinä olet väärässä. Mutta selittele vaan itsellesi ja etsi vikaa muista.Ethän sinä muuta osaa.
Jaa, luulin että me naiset huomaamme vain paksun lompakon.
Minkälainen ihminen yläpeukuttaa aloitusta? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Voisitteko kertoa itsestänne?
Liikaa miehiä tarjolla. Sama se ois sullakin, jos ois vaikka 200 naista tarjolla, tietysti valkkaisit siitä vaan ne parhaat ja sitten yrittäsit niiden kanssa. Sitten on niitä jotka pyrkii saamaan lapsia ja kokee ettei joidenkin miesten kanssa siihen ole mahkuja, tai kannata yrittää.