Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset huomaavat vain alfat?

Kilttimies Pohtii
13.01.2017 |

Miehet näkevät yhteiskunnan koko kirjossaan. Mutta naiset kykenevät näkemään miehistä vain ne kaikkein kuumimmat alfaurokset. Siksi naiset pystyvät pitämään yllä kaksoisstandatdeja; valittelemaan hyvien miesten puutetta samalla kun ohittavat tylysti 90% miehistä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ongelma on se, että naiset lisääntyy hirveiden paskaläjien kanssa ja evoluutio heittää häränpyllyä. Kohta meillä on ihan surkea yhteiskunta kun näiden tahvojen geenit dominoi.

Vierailija
22/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies Pohtii kirjoitti:

Miehet näkevät yhteiskunnan koko kirjossaan. Mutta naiset kykenevät näkemään miehistä vain ne kaikkein kuumimmat alfaurokset. Siksi naiset pystyvät pitämään yllä kaksoisstandatdeja; valittelemaan hyvien miesten puutetta samalla kun ohittavat tylysti 90% miehistä.

Olenko minä alfauros? Tapasin vaimoni 22 vuotta sitten enkä ole milloinkaan pohtinut kuinka väärin meitä miehiä kohdellaan. Itseasiassa elämä on kohdallani ollut oikein mukavaa.

Niin no et varmaan ole pohtinut, jos kuulut etuoikeutettuihin. Harva pohtii esim. vammaisten oikeuksia, jos ei ole vammaista henkilöä lähipiirissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen nainen. Aina kun kiinnostun jostain, saan huomata että hän on varattu ja hänellä on muitakin ihailijoita. Ei kuitenkaan näissä miehissä ole ulospäin mitään alfaa. Ulkonäkö ei ole Dressmannin mainoksesta eivätkä ole olleet rikkaita tai dominoivia. Ovat kuitenkin olleet älykkäitä ja persoonallisia. Monet miehet ovat todella konformistisia ja värittömiä.