Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin suuri osa naisista suosii ''poikamaisia'' miehiä?

Vierailija
12.01.2017 |

En nyt halua lietsota mitään vihaa, mutta tuntuu siltä kun että naiset ikähaarukasta 20v ylöspäin suosivat vieläkin poikamaisia, siloposkisia, laittautuneita ja laihoja miehiä. Itse olen luonnostani kuulemma miehekkään näköinen ja minua ei lähes koskaan luulla vuonna 96 syntynyt, koska minulla on hyvin tiheä parransänki, olen kaljuuntumassa, muutenkin aika karvainen ja olen 188 cm pitkä varustettu hyvin leveällä selällä ja hartioilla.
Tuntuu kuin että on vähän vaikea löytää naista kun lähes kaikki naiset jotka joskus ovat olleet ihastuksen kohteenani ovat päätyneet yhteen poikamaisten miesten kanssa. Löytyykö naisia vielä jotka pitävät minunlaisistani? Kerran olen elämäni aikana seurustellut.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska suloiset miehet vaan on.. suloisia. Ja jos pukeutuu siististi eikä omaa potentiaalista pelastusrengasta vyötäröllä niin se kielii helpommasta parisuhteestakin. Koska käsi ylös, kuka jaksaa katella jotain sohvalla makaavaa möhömahaa, joka pukeutuu huonosti, seuraavat 50 vuotta? Jos jo alkutilanne on kehno, se tuskin vuosien saatossa tapojaan paremmaksi muuttaa. Pääsee vähemmällä jos mies on lähtökohtaisesti siisti ja itsestään huolta pitävä; ajaa partansa jne. Mua meinaan vähän ällöttää esim. partakarvat. Antaa yleensä epäsiistin kuvan, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija
22/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kumpuaa tämä uskomaton nuorten miesten naisettomuudenpelko ja huono itsetunto? Aika monella tämän palstan miehellä on itsestään heikko käsitys. Onko se jotenkin sidoksissa nykyaikaan ja someen, kun ulkonäkö kuvissa on niin hemmetin tärkeää? Onko muka nuoret naisetkaan niin kukkasia ulkoisesti kaikki? Kyllä jokaiselle vakalle kansi löytyy, kunhan ei ole liian nirso tai luule itse olevansa liian upea. Elääkö nuoret (vanhempiensa tyhjänkehumisen vuoksiko?) väärissä luuloissa, mitä omaan ulkonäköön tulee?

Ei parisuhde ole pelkkää ulkonäköä, vaan ihmisluonne ratkaisee.

Nyt rohkeutta vaan lähestyä naisia, niin ne isoisätkin tekivät ja niitäkin pelotti. Kun uskalsi kysyä, niin se sekatavarakaupan mukava Hilkka lähti Toivon mukaan. Ja tanssilavalta löytyi puhelias Annikki, joka vei ujon ja hiljaisen Kallen mennessään. Ja lapsenlapsia tuli kymmenen.

Ei seurustelu ole mitään rakettitiedettä, sen kun vaan lähestyy ja jos tyyppiä ei kiinnosta, niin ei siitä niin verisesti tarvitse nokkiinsa ottaa. Ei helmiä sioille. Mitä useampaa lähestyy, sitä potentiaalisemmin sen oikean löytää ja kaupat tuli. Sama pätee puhelinmarkkinointiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin. Pidän edelleen teinikroppaisista siloposkisista miehistä.

En pidä pitkistä karvaisista isoista miehistä.

40+

Pedari.. Jätä ne nuoret miehet rauhaan kiitos