¤Kevätpuku lapselle¤ Vinkkejä kaipaan.:)
Lapsi 10kk tällä hetkellä ja pitäisi pikku hiljaa ostaa kevätpukua.
Mutta ongelmaa pukkaa, kun mietin ostaakko kosteussuojapuku vai ns. tavallinen puku ja kuravaatteet? Yksi vai kaksiosainen puku?
Olisi tarkoitus, että puku mielellään menisi myös syksyllä. Lapsi tällä hetkellä 72.5cm pitkä ja 86cm kokoista pukua olen ajatellut. Miltäs tuo kuulostaa?
Niin ja lapsukainen ei tosiaan vielä kävele.
Auttakaa olkaa niin kilttejä! Kiitos! :)
Kommentit (9)
Jos nuo kosteussuoja haalarit olisi edullisempia niin semmonen on tietenkin kätevämpi niin ei tarivtse montaa kerrosta päällekäin pukea varsinkin tuon ikäinen kun vasta harjoittelee kävelemistä niin voisi olla helpompi liikkua.
Eli jos ei hinnalla väliä niin kosteussuoja. :)
puku kantsii olla kosteussuojattu mutta ei semmoinen kurapuku materiaalia se alaosa.
ainahan ei tarvi kuravaatteita.
että esim 86cm mahtuu lapselle siihen asti kun lapsi on 92cm, eli sen seuraavan koon. 80cm, mahtuu siihen asti kun lapsi on 86cm.
minun korvaani 86 kuulostaa järjettömän suurelta. Oma pian 2v poikani käyttää 86 reimateciä, joka on jopa hieman reilu, 80cm vielä mahtuu.
Suosittelisin kosteussuojattua haalaria ja kokoa 80cm.
Enpä siis maksaisi kalliista haalarista, jos kohta, viimeistään syksyllä, olisi kuitenkin käytettävä kurahousuja siinä päällä.
Sitäpaitsi kurahousut on ihan hyvät, helpot huuhdella ja haalari säilyy puhtaana alla.
Ostin mun pojalle sellaisen Bobo nimisestä lastenvaateliikkeestä. Maksoi 69.90 eli vähän halvempi kuin reimatec ja ainakin tuoteselsoteen perusteella samat materiaalit ja valmistustekniikka.
Kirjoitin tänne äsken ptkän sepustuksen haalarista ja kun painoin ok painiketta tuli teksti linkittäminen kielletty ja mun viesti hävisi vaikkei siinä mitään linkkiä edes ollu..
Mut mä ostin kokoa 80cm mun 11kk pojalle,. Poika ehkä 74cm ja aika hoikka. Sovitin niin toi 80cm oli reilu. 86 hukkuisi ainakin koko meidän poika.
Meillä tyttö on aikasta pyöreä pieni emäntä ja sen takia mietin, että josko tuo 86cm puku olisi hyvä.
Talvipuku on tällä hetkellää 80cm tosin ei ole ReimaTec tai Remu. Ja hyvä tietää, että nuo koot menee noissa kahdessa edellä mainitusta merkissä isompina.
Ainut mitä minä just noissa kosteussuojatuissa puvuissa mietin, että jos menevät puhki konttaavalla heti alkuunsa ja jos joutuu ostamaan uuden puvun syksyksi niin tulee ihan turkasen kalliiksi.
Minkälainen merkki on Ticket to heaven? (tai jotain sinne päin?)
www lenne ee
ja tietty pisteet väliin. Suomenkielisille sivuille ei taida olla vielä tämän kevään asut päivitetty, mutta vironkielisillä otat yläosasta kohdan kevad 2006 ja pääset katselemaan tämän keväisiä pukuja.
Meillä ei Reiman 98cm talvihaalari mahtunut enää 97senttiselle. Pieniä ovat.
Lily:
että esim 86cm mahtuu lapselle siihen asti kun lapsi on 92cm, eli sen seuraavan koon. 80cm, mahtuu siihen asti kun lapsi on 86cm.
Meillä pojalle, joka jo kyllä käveleekin, mutta pääosin konttaa vielä, ostettiin juuri kosteussuojattu puku. On meillä toki nuo kuravaatteetkin, mutta suoraan sanoen en veisi lasta niissä esim puistoon. Omassa pihassa ne käy hyvin ja silloin niitä puvun suojana tulen pitämäänkin.
Yksiosainen puku on puettaessa helpompi, mutta muuten ihan ok kanssa. Meillä viime syksyksi ostettiin kaksiosainen puku ja kiva sekin oli. Hyvänä puolena se, että takkia voi pitää erikseen vaikka siistimpien housujen kanssa kauppareissulla tms.
Koko 86 vaikuttaa ihan hyvältä -joskaan en tiedä kuinka nopeasti lapsesi kasvaa. Meillä poika venyy sitä rataa, että ei puhettakaan, että täksi kevääksi ostettu mahtuisi enää syksyllä ellei hihoissa ja punteissa ole yli 10 sentiä liikaa mittaa...