Mikä "kauneusvirhe" lapsessasi on? Meillä kuopuksella puuttuu
alahampaista kakkoset, puuttui maitohampaina ja ei tule myöskään pysyviä hampaita siihen.
Kommentit (43)
meillä se kulttuuri vaikuttaa enemmänki kasvatukseen.... ja lapsista on tullu kauniita kahden rodun sekoituksen seurauksena. ei niinkä se kulttuuri oo vaikuttanu ulkonäköön
Pojan peppuvaossa on sellainen kolo, vähän niin kuin olisi kaksi pyllyreikää. Muuta kauneusvirhettä en keksi.
no ei. höpö höpö. suloinen poika ja oon onnellinen että on isänsä näköinen, kyllä kai häntä kiusattas jos ois saman näköinen ku minä itse tuossa iässä...
Pojan peppuvaossa on sellainen kolo, vähän niin kuin olisi kaksi pyllyreikää. Muuta kauneusvirhettä en keksi.
Tytöllä mansikkaluomi käsivarressa. Esikoisella NF.
meillä se kulttuuri vaikuttaa enemmänki kasvatukseen.... ja lapsista on tullu kauniita kahden rodun sekoituksen seurauksena. ei niinkä se kulttuuri oo vaikuttanu ulkonäköön
Hassu pienen mustelman näköinen tumma pigmenttiläntti mahassa. Muuten on ihan täydellinen pikku pakkaus.
ohuehko, maantienvärinen tukka. Olisikin ollut suuri ihme jos sille näillä geeneillä olisi siunaantunut jotain muuta päähän...
En myöskään tajua arvostella/kytätä tuttavapiirin tahi naapureiden läskejä, virheitä. Olenko aivan epäonnistuneesti sosiaalistunut suomalaiseen arvostelukulttuuriin?
Vanhimmalla on arpi poskessa, oiken selvästi näkyvä. Toisella lapsella on molemmat yläetuhampaat poikki (pysyvät) putosi kiipelytelineeltä koulussa. Korjausta odotellaan. Kolmannella on kulmakarvoista alaspäin poskeenpäin arpi ompeleiden jäljiltä. Nuorimmalla 2v on jättikokonen arpi silmän päällä, siinä ei enää kulmakarvatkaan kasva, sekä toisen silmäluomen päällä mansikkaluomi. Että jokasella jotakin. Eivät kyllä mua haittaa, ehkä lapsia joskus myöhemmällä iällä. onneks kaikki muut, paitti esikoinen ovat poikia.
ovat varmaankin keskivertosuomalaislapsiin verrattuna eri näköisiä, vähän tummempi-ihoisia, -silmäisiä ja -hiuksisia. Erilaisuus viehättää, pidetäänhän ruskeasilmäistä suomalaislastakin helposti "kauniimpana" kuin sinisilmäistä, koska poikkeaa suurimmasta osasta muita lapsia. Ja taas puolestaan etelämmässä pohjoista vaaleutta ja sinisilmäisyyttä pidetään kauniina. Eli ei kaksi rotua yhdistettynä automaattisesti tee lapsesta kaunista. Vaikka nämäkin lapset ovat toki omien vanhempiensa mielestä maailman kauneimpia, samoin kun omat lapseni, ei-nyt-niin-kauheasti keskivertosuomalaisesta värityksestä poikkeavat söpöläiseni;)
mielummin termiä kahden kulttuurin... kun rotu. En pidä rotuajattelusta.
Meillä neiti on erityisen karvainen alaselästään, muutoin ei (onneksi), mutta tuo ihme selkäkarvoitus...
Se on minulle maailman ihanin olento, eikä mun tarvitse niin tunteakseni väittää etteikö olisi kauniimpaa jos sen rinnassa ei olisi mansikkaluomea. Tällaiset kauneusvirheet eivät vähennä lapseni ihanuutta mitenkään, enkä ymmärrä miksi pitäisi väittää rakastamiensa ihmisten olevan fyysisesti täydellisiä.
olenko outo, surkea luuseri kun en tajua kytätä lastani sillä silmällä, mikä hänessä on vikana?[
En myöskään tajua arvostella/kytätä tuttavapiirin tahi naapureiden läskejä, virheitä. Olenko aivan epäonnistuneesti sosiaalistunut suomalaiseen arvostelukulttuuriin?
/i]
Hellyydellähän täällä omia "arvostellaan". Eihän meistä kukaan nyt muiden lapsien "virheitä arvostele".
Oot kyllä aika tiukkapipo. Niin ja unohtui, että meidän prinsessa on kyllä aivan täydellinen, mutta paha pyörre hiuksissa, ei siis ole selvää jakoa etu ja takahiusten välillä... pyörähtää milloin mitenkin :)
Minkä ikäisenä oikominen voidaan aloittaa? Maitohampaiden lähdettyä? Meillä on 7v. poika, jolla on alhaalla puhjennut yksi etuhammas ja se on aika vinossa. Ei kai ole toivoa, että se suoristuisi itsestään.
Nyt ylhäältä on lähtenyt yksi maitohammas edestä ja uusi pilkottaa, kasvaakohan sekin vinoon? Mistähän johtuu, että hampaat menee vinoon?